Родина кременчужан, яка мала їхати у листопаді до Москви, не змогла цього тижня придбати квитки на потяг «Кременчук-Москва». Репортерам «Телеграфа» у вівторок, 27 вересня, теж не вдалося купити квитки - саме на листопад. У касах кременчуцького залізничного вокзалу нам відповіли, що продаж квитків через централізовану автоматизовану систему на потяг «Кременчук-Москва» наразі заблокований.
Оперативний черговий Укрзалізниці (Київ) повідомив «Телеграфу», що продаж квитків на листопад заблокований через те, що парламент скасував щорічну процедуру переходу України на «зимовий час». Адже у квитках має бути вказаний точний час відправлення та прибуття потягу. А він наразі уточнюється. Продаж квитків на листопад на потяг «Кременчук-Москва» мають відновити 30 жовтня.
Нагадаємо, щороку, в останню неділю жовтня, Україна переводила годинники на «зимовий час». Нині такого не станеться. Ініціатором зміни порядку обчислення часу на території України став кременчужанин, нардеп-регіонал пан Надоша. Саме він запропонував скасувати в Україні перехід на «зимовий час» – так, як це зробила в лютому Росія. Українська опозиція швиденько звинуватила ініціативного депутата в тому, що він підлаштовується під Москву. На що регіонал відповів: «Тут, повірте мені, ніякої політики немає, хоча наші деякі "національно свідомі" це закидають, взагалі не розібравшись у суті проекту!». Пан Надоша стверджує, що він турбується виключно про здоров’я українців.
Які поїзди можуть скасувати?
Здавалося б, історію з квитками на потяг «Кременчук-Москва» залізничники розклали «Телеграфу» «по поличкам». Водночас, ті самі залізничники надали газеті копію Протоколу наради при генеральному директорові Укрзалізниці. Нарада відбулася 6-8 вересня 2011 року. Тема – проект графіку руху поїздів на 2012-2013 роки. У документі вказано, що учасники наради прийняли рішення «відмінити курсування цілорічних пасажирських поїздів формування № 80/79 «Кременчук-Москва»; № 127/128 «Кременчук-Львів»; № 177/178 «Харків-Кременчук»; № 639/640 «Харків-Кременчук»; №670/669 «Кременчук-Бахмач» та чимало інших – як на Південній, так і на Придніпровській, Львівській, Одеській та інших залізницях. Наразі ми не маємо інформації, чи набуло рішення чинності та коли воно має бути реалізоване. «ТелеграфЪ» направив відповідний запит до прес-центру Укрзалізниці.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.