Як фінішував кременчуцький гонщик у Трускавці

31.03.2017, 12:01 Переглядів: 4 363

Як фінішував кременчуцький гонщик у Трускавці

Змагання тривали протягом двух днів в Карпатах

24-26 березня у Трускавці протягом двох днів пройшов Чемпіонат України з гірських перегонів. Сезон цього року незвичайний. Першого етап стартував у самому центрі курортного Трускавця. Хоча раніше гірські перегони і проходили вулицями міст (Києва та Львова). 

 

 

Формат перегонів був дводенним: у перший день перегони вулицями міста і гонку за межами міста по звивистій асфальтовій доріжці, яка проходила лісом. 

 

Кременчужанин Олександр Михайленко зайняв 9 місце в абсолютному заліку та 6-те місце у заліковій групі. 

 

 

 

 

На старт змагання вийшло 25 гонщиків із різних міст України. Склад пелетону був найрізноманітнішим: повів у бій Ford Fiesta (клас A3) багаторазовий чемпіон України з кільцевих автоперегонів, призер європейського турінгового чемпіонату (ETCC) Ігор Скуз, який вів за собою цілу армію гонщиків-кільцевиків: Валерій Жовтоног на Ford Fiesta, Сергій Бабак і Руслан Сєров на ВАЗ-2108, Володимир Апостолюк і Георгій Ільїн на ВАЗ-2113 – всі вони в різні роки ставали переможцями ЧУ в своїй дисципліні. Деякі навіть по декілька разів. Ралісти були представлені у наступному складі: багаторазовий чемпіон СРСР та України у дисциплінах ралі, кільцеві та гірські перегони Володимир Петренко та його послідовник Антон Корзун, чинний абсолютний чемпіон України з гірських перегонів Борис Ганджа, Степан Мазур – всі вони вивели на старт потужні автомобілі Mitsubishi Lancer Evo різних поколінь (клас А4). Роман Козін стартував на автомобілі, який занесено у Книгу рекордів України як найстарший автомобіль, на якому було виграно титул Чемпіона України з ралі – Honda CRX. Далеко не кожна дисципліна автоспорту може дозволити стартувати одному пілоту на різних автомобілях але формат гірських перегонів це дозволяє – саме тому Вадим Єрохін вивів на старт два автомобіля – Honda Civic (А3) та ВАЗ-2108 (А2). Також на старт змагання вишли досвідчений Олег Слезінський та кремен (Opel Kadett та Volkswagen Golf відповідно). Легендарний чемпіон СРСР Олександр Медведченко вивів на старт свою Таврію, а львівянин Сергій Верланов – репліку ВАЗ-2105 VFTS.  

 

Не бракувало і дебютантів – минулорічний чемпіон України з автослалому Іван Ракус виріщив спробувати себе і свій чемпіонський Honda CRX у новій дисципліні; багаторазовий переможець гонок аматорської серії Time Attack Павло Чумаков теж вирішив іти у професійний спорт, побудувавши з нуля Mitsubishi Lancer Evo. Точно такий же автомобіль вибрав для дебюту і Любомир Кріль. Іван Куцина стартував на Ford Escort, а Олександр Ревега – на ВАЗ-2108. Найприємнішою звісткою стала заявка на участь чемпіонки України з картінгу, 16-річної Христини Шундаревської, якій знадобився особливий дозвіл від Автомобільної Федерації України для старту у змаганні такого рівня.

 

Перший день порадував гарною сонячною погодою. Наступного дня погода внесла свої корективи – вранці дощило, а потім взагалі почався мокрий сніг. Після вильоту з траси у небезпечному повороті Володимира Петренка, організатор прийняв рішення виставити обмеження для зрізки поворотів – щоб автомобілі не виносили на асфальтове покриття бруд і минулорічне опале листя з узбіччя. Але це не спрацювало – вже під час першого кваліфікаційного проїзду свій автомобіль вщент розбиває вчорашній тріумфатор Павло Чумаков.

 

 

Переможцями обидвох двобоїв виходять кільцевики з різницею у десяті секунди. Сенсацією стало 3-тє місце в абсолютному класі Володимира Апостолюка на ВАЗ-2113, який у неперевершеному стилі здолав опір Володимира Петренка на Lancer Evo.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх