Заробляти гроші можна навіть на продажу неліквідів та металобрухту через ProZorro, переконували керівників комунальних підприємств
Комунальним підприємствам і закладам розповіли можливості «ProZorro.Продажі». Прямо в залі перед презентацією мер Кременчука Віталій Малецький та представник проекту Олексій Мовчан підписали декларацію про співпрацю.
Олексій Мовчан розповів про можливості платформи «ProZorro.Продажі». Вона дозволить комунальним підприємствам (КП) за рахунок продажу металобрухту, неліквідів, розміщення сезонних майданчиків й атракціонів не лише позбутися непотрібного майна, а й провести оптимізацію витрат та залучити додаткові кошти.
Залучити кошти у КП за рахунок продажу брухту найкраще вдалося Маріуполю. Там 24 комунальних підприємства за 4 місяці продали майна на 2 млн. грн, при цьому середнє зростання ціни в результаті аукціону - 28%.
Для КП участь в торгах на платформі «ProZorro.Продажі» безкоштовна. Для цього є 9 торговельних майданчиків:
Мер закликав комунальні підприємства та заклади позбутися металобрухту через платформу «ProZorro.Продажі». Для прикладу міський голова згадав про старі МАЗи на КАТП, ЗІЛ на Теплоенерго та списане обладнання для новонароджених.
Зараз спільно з управлінням міського майна проведуть кілька пілотних проектів, щоб подивитися, як працює платформа, та узгодити юридичні положення з продажу комунального майна.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.Закон «Про доступ до публічної інформації» зобов'язує владу публікувати фінансову звітність, інформацію про закупівлі, про вільні земельні ділянки, оренді комунальних приміщень, про прийняті рішення, проекти. Це дає можливість кременчужанам контролювати владу, використання нею бюджетних коштів – наших з вами грошей, сплачених у вигляді податків.
Всупереч закону, частина інформації залишається закритою або публікується на сайті Кременчуцької міської ради з порушенням термінів. Ми хочемо домогтися, щоб влада неухильно дотримувалася закону. І будемо розповідати про те, що від нас намагаються заховати.
Кампанію «Відкритий доступ» у 2016-2017 роках журналісти реалізовували за підтримки МЗС Чехії у рамках програми Transition, неурядової організації NESEHNUTI і ГО «Європейський клуб».
Координатор проекту в «Кременчуцькому Телеграфі»:
Тетяна Донченко, 066-299-09-53
e-mail: t.donchenko88@gmail.com