З наступного року у Кременчуці впроваджуватимуть електронний квиток у транспорті

27.11.2017, 15:05 Переглядів: 7 987

З наступного року у Кременчуці впроваджуватимуть електронний квиток у транспорті

За допомогою нього мерія контролюватиме перевізників

Міський голова Віталій Малецький у наступному році пообіцяв кременчужанам електронний квиток. Про заплановану новацію він розповів сьогодні, 27 листопада, під час брифінгу, де «ТелеграфЪ» запитав про підсумки наради з перевізниками. Сама нарада відбулася по завершенні громадської перевірки роботи маршруток, ініціатором якої виступив кременчужанин Геннадій Тертичний.

 

 

За словами Віталія Малецького, питання, порушені під час наради, можна поділити на кілька блоків. Так, кременчужани вимагають дотримання графіків руху транспорту, ритмічності руху та якості перевезень. У тому числі й дотримання права пільговиків на безплатний проїзд. Маршрутники ж (у відповідь на дорікання) ставлять свої вимоги до влади — відшкодуваня пільгового проїзду. При цьому виконком та самі перевізники по-різному рахують пільговиків. За словами мера, питання, які стосуються відшкодування вартості пільгового проїзду, вирішуються частково й таким чином: виконком проводить перевірку, фіксує кількість пільговиків, і за цю кількість відшкодовує кошти з бюджету.

 

 - Щоб не було закидів, що хтось щось неправильно порахував, ми готові переходити на електронний квиток, і будемо в наступному році запускати цей процес із тролейбусного управління. Далі будемо підключати до цього наших шановних перевізників. І тоді питань у наших перевізників, які, як вони говорять, за кожний оборотний рейс перевозять 60 пільговиків (мається на увазі режим звичайного руху — ред.), виникати не буде... Треба шукати механізм контролю з цього питання, - розповів міський голова.

 

Ми запитали Віталія Малецького, що поліпшиться у роботі транспорту після громадської перевірки і наради? Що мер може пообіцяти кременчужанам?

 

Мер визнає, що низку питань перевізники можуть усунути без фінансових витрат.

 

- Це і ритмічність руху транспорту, це чистота у транспорті, це спілкування водія з пасажиром (конфліктні ситуації, які, на жаль, виникають). Якість обслуговування потрібно підвищувати, і для цього гроші не потрібні, - зазначив Віталій Малецький.

 

Він підкреслив, що основне завдання, поставлене перевізникам — це графіки руху та зазначив, що кременчужани можуть контролювати маршрутників через систему Info-bus. Зі свого боку, мерія вимагає від перевізників, щоб їхні авто були з GPS: наразі це вимога конкурсів.

 


 

- Системи GPS повинні бути, і вони повинні бути ввімкненими, підключеними до системи. Тому що є різні речі — ввімкнули, але не оплатили, і мобільний оператор не надає послугу, - зазначив мер.

 

Разом із тим, за його інформацією, без GPS зараз невелика кількість маршруток, і їх мають дообладнати до кінця цього року.

 

Відповідаючи на запитання, як саме водіїв мерія змусить дотримуватися графіків руху, Віталій Малецький відповів, що допоможе короткостроковий контракт з перевізниками.

 

- Наприклад, Костянтин Мірошниченко («Союз-Авто-Експрес» - ред.) отримав контракт на один рік на перевезення за маршрутом 3-Б. Якщо він буде систематично порушувати, то йому згадають, які були проблеми. І з'явиться хтось із перевізників, які захочуть у нього забрати цей маршрут. Є конкуренція.

 

Мер запевнив, що ритмічність руху транспорту буде досягнута. І зараз від перевізників мерія вимагає 1-2 резервні машини на випадок того, коли авто ламається чи з якихось інших причин не виходить на маршрут.

Автор: Тетяна Донченко Джерело фото: Економічна правда
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 50 від 12 грудня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх