В кінці робочого дня: Девід Бекхем рекламує свій бренд під українську музику

11.01.2018, 18:03 Переглядів: 3 584

 

Знову DakhaBrakha слухає увесь світ

9 січня англійський футболіст Девід Бекхем опублікував на youtube рекламний ролик власного бренду House 99, в якому звучить композиція «Шо з-под дуба» українського гурту «ДахаБраха».



House 99 - новий бренд Бекхема, назва якого відсилає до року весілля футболіста з Вікторією Бекхем. Спеціалізується на продуктах для чоловіків, що включають засоби й інструменти по догляду за шкірою та волоссям.


Про те, як зірка футболу зв'язалася з DakhaBrakha написав у Facebook учасник гурту Марко Галаневич:


Нагадаємо, що музику DakhaBrakha використовували в якості саундтреків для канадського фільму «Урожай Диявола», українського мультфільму «Мавка: Лісова пісня» і американського серіалу «Фарго».

 

Автор: Руслана Горгола Відео: HOUSE 99 Джерело відео: youtube.com
Теги: реклама
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх