6 вересня запустили в експлуатацію електрифіковану ділянку Потоки – Золотнишене. Тепер тут можна забути про використання дизельних локомотивів. Перехід на електричну тягу дозволить зменшити витрати і збільшити обсяги перевезення вантажів.
Станція Золотнишине – одна з найважливіших на Полтавщині та в країні загалом. Через неї проходить значна частина експорту залізорудної сировини. Основний вантаж – продукція Полтавського гірничо-збагачувального комбінату. Обсяги завантаження – в середньому 450 вагонів на добу, це близько 30 тисяч тонн. За місяць – близько мільйона тонн.
Роботи по електрифікації тривали з лютого. За цей час працівники ПАТ «Укрзалізниця» замінили та обладнали мережі, опори, стрілочні переводи, колії, пристрої СЦБ, зв’язку, пульти управління. Протяжність ділянки Потоки-Золотнишине – 12 км.
За словами Віце-прем’єр-міністра України Володимира Кістіона, який був присутній на відкритті, за два роки в Україні планують електрифікувати щонайменше половину ділянок Укрзалізниці.
Віце-Прем’єр-Міністр України додав, що введення в експлуатацію електрифікованої ділянки Потоки - Золотнишино стане надійною ланкою єдиного полігону електротяги найкоротшого вантажного транзитного ходу від східних кордонів України до вітчизняних чорноморських портів, що крім інших переваг електричної тяги перед тепловозною, стане ще одним кроком на шляху реалізації на практиці принципів розділення вантажного і пасажирського руху.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.