27 вересня у Києві презентували оновлений логотип «Укрзалізниці». Вперше за 20 років залізниця змінює символіку.
Новий стиль для «Укрзалізниці» розробило агентство Galagan. І що цікаво, зробило це задарма. Працювали над ним більше 6 місяців, погоджували на рівні топ-менеджменту. Оновлений стиль передбачає використання двох кольорів: синього відтінку «темна ніч» і білого «устричного».
За словами керівника ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, новий логотип нагадує локомотив і символізує рух вперед.
Оновлений знак буде єдиним для всієї компанії та її філій. Впровадження логотипу почали із запуску поїзду 4 столиць (Київ - Мінськ - Вільнюс - Рига), безпрецедентного оновлення рухомого складу. Нові локомотиви GE, до речі, вже брендовані корпоративними кольорами.
Обіцяють, що оновлений логотип запроваджують разом з новою якістю сервісу та новими можливостями.
Поштовхом для зміни візуального образу компанії стало утвердження підприємства у статусі публічного акціонерного товариства. Відтепер логотипом є стилізовані літери «У» та «З», виконані унікальним шрифтом, і локомотив, що рухається вперед.
За словами директора креативної агенції Galagan Наталії Закашанської, оновлений логотип базується на принципах мінімалізму. Лаконічність дозволить бути більш впізнаваним, зручнішим у відтворенні, ефективнішим для подальшої комунікації.
Цікаво, що над трансформацією та реформуванням компанії як у сфері корпоративних перетворень, так і побудови нової моделі роботи, що зумовлена зростанням соціальної відповідальності та ринковими цілями, працює і кременчужанин Ростислав Курінько. Нині Ростислав - директор Департаменту корпоративної соціальної відповідальності ПАТ «Укрзалізниця». Тож до оновлення логотипу Кременчук також має відношення;)
Так виглядав попередній логотип:
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.