Крюківський вагонзавод прагне виготовляти електровози у співпраці з франзузькою компанією Alstom

19.10.2018, 14:04 Переглядів: 5 149

 

Україна підписала меморандум з Alstom щодо співробітництва. У планах – придбання у 2019 році до 200 електровозів, локалізація виробництва можлива в Україні

Крюківський вагонзавод прагне виготовляти електровози у співпраці з франзузькою компанією Alstom. Про це йдеться на корпоративному сайті КВБЗ, де розміщена стаття голови наглядової ради підприємства Володимира Приходька, яка до цього була опублікована в у виданні ЦТС (Центр транспортних стратегій).


«Сьогодні ми готові і маємо всі шанси взяти участь у проекті закупівлі та локалізації в Україні електровозів. Більш того, протягом останніх п’яти років КВБЗ зробив чимало кроків до створення виробництва електровозів.


Ми неодноразово порушували питання створення вітчизняного електровоза на рівні міністерств і уряду України, починаючи з 2012 року. Але час було втрачено і, практично, нічого не залишається робити, як шукати готове технічне рішення для України в союзі з великим світовим виробником локомотивів колії 1520 мм. З тим, щоб почати закуповувати електровози вже в 2019 році з організацією крупної локалізації їх виробництва на території України, починаючи з 2020 року.


КВБЗ вже має досвід виробництва пасажирських електровозів у складі швидкісних електропоїздів «Тарпан». Їх головні вагони фактично є двосистемними пасажирськими електровозами. Участь підприємства у проекті складання тепловозів з американською компанією GE Transportation дає додатковий досвід в області виробництва тяги», - зазначає Володимир Приходько.


Він також зазначає, що КВБЗ вже має партнерські зв’язки з Alstom, адже у 2001 році КВБЗ купив ліцензію на французький візок, прототип якого використовується для виробництва пасажирських вагонів. Тобто сімейство візків КВБЗ для вагонів метро і електропоїздів, дизель-поїздів, візки з пневмоподвішуванням веде свій родовід від французького прототипа компанії Alstom.


 

З історії питання

У вересні під час міжнародної виставки залізничного рухомого складу InnoTrans 2018, яка проходила у Берліні керівництво «Укрзалізниці» підписало меморандуми про співпрацю зі світовими компаніями Alstom (Франція) та CRRC (Китай). Про це повідомляла УЗ на своєму офіційному сайті.


Очільник «Укрзалізниці» Євген Кравцов при цьому відзначив, що УЗ вже має партнера-постачальника тепловозів (йдеться про американську компанію General Electric, з якою уже співпрацює КВБЗ), і до кінця цього року має визначитися зі стратегічним партнером з виробництва електровозів.



«Потреби компанії придбати не менше 200 локомотивів упродовж наступних семи років, а до 2029 року – до 500 нових електровозів. Якщо вантажні та пасажирські вагони здатні виготовити вітчизняні виробники, то до виробництва сучасних локомотивів маємо залучити іноземні компанії, саме тому проводимо переговори з чотирма найбільшими світовими виробниками», – розповів Євген Кравцов.


Він також зазначив, що Alstom є одним із лідерів у виробництві електровозів, котрий має значний досвід їх виготовлення для колії 1520. Так само компанія CRRC є одним з найбільших у світі виробником залізничної техніки та обладнання.


Наразі, за даними «Укрзалізниці», в Україні електрифіковано майже 47% колій, і уряд поставив завдання впродовж двох років довести обсяг електрифікованих дільниць до 54%.


Наразі експлуатаційний парк електровозів Укрзалізниці складає близько 800 одиниць. Їх середній вік – 39,2 роки, зношеність – 92%.


У випадку локалізації виробництва електровозів в Україні КВБЗ та інші вітчизняні підприємства зможуть отримати додаткову роботу.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх