Вербувальне відео армії України стало одним з найкращих у світі - ролик опинився на другому місці рейтингу видання Business Insider.
В ньому історія українського піхотинця розповідається через образ звичайної лопати.
Те саме, але українською:
Нагадаємо, що «Балада про піхоту», присвячена воїнам Сухопутних військ України, які захищають країну на Сході, була знята два роки тому. Автори проекту - консалтингова компанія K&K Group і рекламне агентство TABASCO. Зйомки проводила студія LimeLite Studio. Режисер проекту - відомий ізраїльський режисер Елі Свердлов.
Ролик закликає українців приходити на контрактну службу і в цілому розповідає про Сухопутні війська України. Музика до відео називається Bordes (Межі) і була написана спеціально для зйомок ізраїльським композитором Томера Брианом. У всіх армійських сценах задіяні тільки солдати і офіцери Сухопутних військ України.
Ролик виготовлений повністю на волонтерських засадах, без державного фінансування.
На перше місце видання помістило відео Збройних сил Швеції. Першість скандинавська країна завоювала завдяки почуттю гумору. Адже ролик спочатку висміює усі можливі кліше, які часто фігурують у подібних відео. Видання зауважує, що лише через шведський гумор і прямоту ролик Сухопутних військ України опинився на другому місці.
На третьому місці опинився ролик Збройних сил Нідерландів, який чітко дає зрозуміти, що армії країни не потрібні дурники, які думають, що військова служба – це весело.
Відео про ВДВ Росії опинилося на четвертому місці через «заразність» пісні, яку співають нібито російські військові.
Також до рейтингу увійшли вербувальні матеріали Ірландії, Великої Британії і Південної Кореї.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.