«Полтаваобленерго» тримає кременчужанку без світла через борги за тепло

27.11.2018, 08:05 Переглядів: 8 589

 

У компанії це заперечують, але й світло не підключають — абонентка сидить без нього майже місяць, хоча борг за електроенергію, який вважає штучно утвореним, уже сплатила.

Відключили за борг 106 гривень

Кременчужанка Оксана, мешканка вулиці Київської, вже майже місяць сидить без світла. Компанія «Полтаваобленерго» відключила електроенергію за борг у 106 грн 68 копійок. Причому, як стверджує Оксана, цей борг утворився штучно — через некоректне зняття показників електричної енергії контролером. Тепер, як розповіла кременчужанка, коли вона сплатила борги за електроенергію, компанія зажадала ще й узгодити оплату боргів за тепло.


- Мене відключили за борги, яких насправді не було. Я вкладаюся у місячну норму споживання електроенергії до 100 кВт/год. Такий обсяг електроенергії оплачується за тарифом 90 коп за кВт/год. Але коли «Полтаваобленерго» знімала показники лічильників, то потім на касі виходило то значно менше 100 кВт/год, то значно більше. Я навіть тричі робила фото — що в мене реально на лічильнику, і що насправді мені виставляють. Весь обсяг електроенергії понад 100 кВт/год оплачується вже за іншим, значно вищим тарифом — 1,68 грн. Але я знала, що вкладаюся в норму, і платила за ті показники, які були в мене на лічильнику — тобто за тарифом по 90 коп. Разом із тим, за оті кіловатти, які мені рахували за більш високим тарифом, виник штучний борг. І от 30 листопада я повернулася додому — а електроенергія відключена! - розповіла Оксана.


За її словами, ніякого попередження про відключення вона не отримувала, хоча в енергокомпанії їй сказали, що його нібито надіслали поштою. Вона написала заяву до «Полтаваобленерго» про спірні борги, але таки оплатила їх, щоб не сидіти без світла (копія квитанції є в редакції).


До речі, нові Правила роздрібного ринку електроенергії ставлять споживача у залежність від роботи пошти, бо датою отримання попередження вважається «третій календарний день від дати отримання поштовим відділенням зв’язку» рекомендованого листа з повідомленням. І цілком може статися так, що вам уже відключили світло - а повідомлення ще не дійшло. 



 

Після сплати пішла до «Полтаваобленерго» подавати заяву на підключення електроенергії. Проте, за її словами, заявку просто не прийняли — і відправили до іншого відділу компанії «Полтаваобленерго» узгоджувати оплату боргів за тепло.


- У мене хвора мати, я догладаю за нею і тимчасово не працюю, у нас важкий фінансовий стан. Тепер з ліхтариком ходимо в туалет, заряджаю його та мобілку у сусідів. Я не відмовляюся платити за тепло, але на якій підставі в мене вимагають борги у такий спосіб? Адже це дві абсолютно різні послуги, два різні договори. До того ж, я неодноразово скаржилася в «Полтаваобленерго», що температура в квартирі було 12-14 градусів, - каже Оксана.


Вона звернулася і до керівника Кременчуцької філії ПАТ «Полтаваобленерго» Сергія Андрієвського, і навіть зателефонувала на урядову гарячу лінію.


 

- Сьогодні був дзвінок від інженера «Полтаваобленерго». Мені сказали, що допоки не заплачу 15% боргу за тепло, електроенергію не підключать, - розповіла кременчужанка.


Що кажуть у «Полтаваобленерго»

У енергокомпанії не заперечують, що поцікавилися боргом абонентки за тепло. Проте заперечують, що через це не підключають електроенергію.


- Абонент написала заяву на підключення. Заява потрапляє до керівника, і заявницю попросили сходити в абонентську групу теплопостачання, щоб поставити відмітку щодо оплати за теплопостачання - послуги, яку теж надає компанія. А відповідь заявниця отримала — потрібно оплатити вартість послуги підключення електроенергії, щоб її відновили, - каже Світлана Трубчаніна, керівник абонентської групи електроенергії.


Зазначимо, що стягнення боргів за одну послугу за рахунок відключення іншої не передбачено жодним нормативним документом. А відтак подібні дії (якщо вони мають місце) — протизаконні.


Сергій Андрієвський, керівник Кременчуцької філії «Полтаваобленерго», визнає, що компанія зобов'язана відновити енергопостачання протягом трьох днів — так передбачають чинні Правила роздрібного ринку електроенергії. Оплата за теплопостачання ніяк не впливає на цей процес.


- Навіщо ж тоді компанія перед тим, як підключити електроенергію, цікавиться боргами за тепло? - спитали ми.

- Прийшла людина, яка має борги. Чому б і не поспілкуватися на цю тему, якщо людина винна компанії в цілому? Чому б компанії не поцікавитися, збирається людина платити, чи ні. Я нічого поганого в цьому не бачу, - так відповів Сергій Андрієвський.


Станом на кінець дня, 26 листопада, електропостачання Оксані так і не відновили. Вона стверджує, що у «Полтаваобленерго» їй просто не дали квитанцію на оплату повторного підключення. Натомість керівник Кременчуцької філії «Полтаваобленерго» стверджує, що абонентці письмово запропонували оплатити вартість повторного підключення - направили лист поштою. 


Кременчужанка знову збирається йти та відстоювати свої права споживача.


Наостанок. Ситуація, коли показники лічильника електроенергії не співпадають з квитанцією - непоодинока. Відтак, щоб її уникнути - слід самостійно передавати показники лічильників станом на 1 число кожного місяця, наголошують у «Полтаваобленерго». Як нараховують оплату, якщо показники не передані, та як оскаржити нарахування - у нашій наступній публікації. 

Автор: Тетяна Донченко Джерело фото: Укрінформ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх