У компанії це заперечують, але й світло не підключають — абонентка сидить без нього майже місяць, хоча борг за електроенергію, який вважає штучно утвореним, уже сплатила.
Кременчужанка Оксана, мешканка вулиці Київської, вже майже місяць сидить без світла. Компанія «Полтаваобленерго» відключила електроенергію за борг у 106 грн 68 копійок. Причому, як стверджує Оксана, цей борг утворився штучно — через некоректне зняття показників електричної енергії контролером. Тепер, як розповіла кременчужанка, коли вона сплатила борги за електроенергію, компанія зажадала ще й узгодити оплату боргів за тепло.
За її словами, ніякого попередження про відключення вона не отримувала, хоча в енергокомпанії їй сказали, що його нібито надіслали поштою. Вона написала заяву до «Полтаваобленерго» про спірні борги, але таки оплатила їх, щоб не сидіти без світла (копія квитанції є в редакції).
До речі, нові Правила роздрібного ринку електроенергії ставлять споживача у залежність від роботи пошти, бо датою отримання попередження вважається «третій календарний день від дати отримання поштовим відділенням зв’язку» рекомендованого листа з повідомленням. І цілком може статися так, що вам уже відключили світло - а повідомлення ще не дійшло.
Після сплати пішла до «Полтаваобленерго» подавати заяву на підключення електроенергії. Проте, за її словами, заявку просто не прийняли — і відправили до іншого відділу компанії «Полтаваобленерго» узгоджувати оплату боргів за тепло.
Вона звернулася і до керівника Кременчуцької філії ПАТ «Полтаваобленерго» Сергія Андрієвського, і навіть зателефонувала на урядову гарячу лінію.
У енергокомпанії не заперечують, що поцікавилися боргом абонентки за тепло. Проте заперечують, що через це не підключають електроенергію.
Зазначимо, що стягнення боргів за одну послугу за рахунок відключення іншої не передбачено жодним нормативним документом. А відтак подібні дії (якщо вони мають місце) — протизаконні.
Сергій Андрієвський, керівник Кременчуцької філії «Полтаваобленерго», визнає, що компанія зобов'язана відновити енергопостачання протягом трьох днів — так передбачають чинні Правила роздрібного ринку електроенергії. Оплата за теплопостачання ніяк не впливає на цей процес.
- Прийшла людина, яка має борги. Чому б і не поспілкуватися на цю тему, якщо людина винна компанії в цілому? Чому б компанії не поцікавитися, збирається людина платити, чи ні. Я нічого поганого в цьому не бачу, - так відповів Сергій Андрієвський.
Станом на кінець дня, 26 листопада, електропостачання Оксані так і не відновили. Вона стверджує, що у «Полтаваобленерго» їй просто не дали квитанцію на оплату повторного підключення. Натомість керівник Кременчуцької філії «Полтаваобленерго» стверджує, що абонентці письмово запропонували оплатити вартість повторного підключення - направили лист поштою.
Кременчужанка знову збирається йти та відстоювати свої права споживача.
Наостанок. Ситуація, коли показники лічильника електроенергії не співпадають з квитанцією - непоодинока. Відтак, щоб її уникнути - слід самостійно передавати показники лічильників станом на 1 число кожного місяця, наголошують у «Полтаваобленерго». Як нараховують оплату, якщо показники не передані, та як оскаржити нарахування - у нашій наступній публікації.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.