Перші 8 локомотивів уже готові до приймання з Крюківського вагонобудівного заводу, і УЗ готова ввести їх в експлуатацію
Перші локомотиви TE33A серії Evolution виробництва американської компанії General Electric, які доукомплектовані на КВБЗ, вже пройшли сертифікацію. Сертифікати отримані General Electric 15 листопада, і перші 8 локомотивів уже готові до приймання з Крюківського вагонобудівного заводу. Про це повідомила «Укрзалізниця» на своєму офіційному веб-сайті з посиланням на її керівника Євгена Кравцова.
УЗ обіцяє найближчим часом ввести нові локомотиви в експлуатацію. Їх планується залучити до перевезень на півдні країни: мелітопольському, миколаївському та маріупольському напрямках. Тепловози виробництва General Electric мають втричі більші терміни пробігу між технічним обслуговуванням порівняно з аналогами, що покращує їх час експлуатації, а також дозволяють підвищити в 1,5 разу масу поїздів, повідомляють в УЗ.
Загалом в Україну вже поставлено 20 тепловозів TE33AС серії Evolution виробництва General Electric.
Нагадаємо, що перший етап співпраці з GE передбачає локалізацію в Україні на рівні 10%. Поступово рівень локалізації в Україні буде доведений до 40%
23 лютого 2018 року було підписано пакет документів довгострокового партнерства з компанією General Electric для оновлення та модернізації парку тепловозів Укрзалізниці. Зокрема, підписано рамкову угоду між Укрзалізницею та GE щодо 15-річного партнерства оновлення та модернізації рухомого тягового складу.
Тепловози ТЕ33АС адаптовані до кліматичних умов простору 1520, екологічні, надійні, економні в обслуговуванні та комфортні для локомотивних бригад. Порівняно з тепловозами 2ТЕ10 и 2ТЕ116 шкідливі викиди знижені більш ніж на 40 %. Це вантажні тепловози нового покоління з асинхронними тяговими електродвигунами потужністю 3356 кВт. Конструкційна швидкість – 120 км/год. Тепловози мають більші міжремонтні пробіги. Вони обладнані сучасними системами безпеки руху та радіозв’язку, системою автоматичного виявлення пожежі й пожежогасіння. У них високі тягові властивості за рахунок вбудованої комп’ютеризованої мікропроцесорної системи управління та діагностики з електронним вприском палива. Вона контролює та відображає на дисплеї пульта управління стан всього обладнання й експлуатаційних параметрів локомотива, здійснює самодіагностику систем і миттєво повідомляє машиніста про виникнення будь-яких несправностей. Система діагностики здатна виявити дефекти на ранніх стадіях і передати дані машиністу та сервісній групі.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.