До лікарні завітала бізнес-тренерка, яка навчала молодший медперсонал як покращити спілкування із пацієнтами та у колективі. Медсестри зізналися, що для них важливо, коли їх хвалять, а за спиною не пліткують
4 грудня в лікарні інтенсивного лікування «Кременчуцька» пройшов навчальний тренінг для медсестер. Мета заняття: покращити мікроклімат та спілкування у колективі, підвищити якість спілкування із пацієнтами та надання їм допомоги.
За інформацією медзакладу, провела тренінг сертифікований коуч «Ericson University» та бізнес-тренер Альона Романишина, яка працює з медперсоналом різних лікарень та клінік в Україні.
Протягом 4 годин медсестри у міні-групах обговорювали питання, які їх найбільше хвилюють. Наприклад, як спілкуватися з пацієнтами, як їм краще допомогти та що робити, коли пацієнти поводяться неадекватно і медсестри не можуть від них захиститися.
Результатом тренінгу став своєрідний кодекс медсестри. Він складається з 16 пунктів:
Сьогодні, 5 грудня, подібне заняття провели і для лікарів «Кременчуцької».
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.