Направлять чергове звернення Гройсману, а заодно міністру МВС і Генпрокурору — щоб захиститися від кримінальної справи
На сесії міської ради 12 грудня депутати в черговий раз розглядали питання про міст: з'ясовували, наскільки він безпечний, кому ж належить асфальтобетонне покриття мосту.
Нагадаємо, депутат Дмитро Лозовик підготував проект звернення до прем'єр-міністра, міністра МВС та Генпрокурора. Мета звернення — захистити посадових осіб мерії від кримінального провадження, яке відкрили правоохоронці, інкримінуючи службову недбалість. (Міст асфальтували за бюджетні гроші, хоча асфальтобетонне покриття не перебуває і на балансі міськради). У зверненні є й клопотання якнайшвидше передати асфальтобетонне покриття на баланс Кременчуцької міськради.
Про стан мосту доповів на сесії представник «Укрзалізниці» Борис Клименко. Він запевнив, що для УЗ регулярно обстежує міст на предмет безпеки. За результатами обстежень, які робив Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту, міст визнаний придатним для пропуску транспорту з навантаженням на вісь 9,5 тонн. Борис Клименко підкреслив, що це проектне навантаження. За його словами, проблема полягає в тому, що зараз через міст йде транспорт ваги, більшої за 9,5 тонн. Він порівняв це зі спробою на фундамент, розрахований на одноповерховий будинок, надбудувати ще один поверх. Та запропонував «виключити пропуск автотранспорту, який перевищує встановлене навантаження на вісь».
Представник УЗ запевнив, що міст регулярно обстежують: наземні конструкцій - раз на 5 років; підводну частину опор - раз на 10 років. Ведеться документація на міст, яку представник УЗ порівняв з медкарткою. За час експлуатації мосту в 2012 році були виявлені тріщини на клепаних вузлах металевих конструкцій, але вони не розширюються — за цим ведеться спостереження.
Суть виступу Бориса Клименка — міст безпечний, і за безпекою слідкують. Проте асфальтобетонне покриття не знаходиться на балансі відомства — представник УЗ підтвердив те, що міська рада уже отримала на запит.
Депутат Микола Бокован сказав, що потрібно врегулювати це питання і напрацювати «дорожню карту» щодо утримання мосту. Він звернув увагу й на стан освітлення — деякі ліхтарі не працюють. Представник УЗ пообіцяв звернути увагу на освітлення, але категорично заявив, що «Укрзалізниця» не ремонтуватиме асфальтобетонне покриття.
Міський голова Віталій Малецький зауважив, що правоохоронці відкрили кримінальне провадження через ремонт мосту, який був виконаний за кошти міського бюджету. Хоча місто його ремонтувало й раніше.
На сесії депутати так і не з'ясували, у кого ж на балансі знаходиться асфальтове покриття. Мер запропонував створити комісію спільно з представниками УЗ, служби автомобільних доріг, представників виконавчого комітету — і таки прийняти асфальтобетонне покриття на баланс міста.
Оксана Піддубна заявила, що питання мосту набуло політичного характеру, а ремонт — неякісний і асфальт «вже уходить разом з водою». Вона запропонувала альтернативний проект звернення та дочитати його не встигла — вийшов час на виступ, і їй вимкнули мікрофон. Тоді Піддубна сіла поряд з міським головою і сиділа в президії аж до перерви.
А в цей час її голосно лаяла активістка Ольга Лапа, яка завжди регулярно ходить на сесію захищати міського голову.
Серед усіх цих пристрастей дали слово депутату облради Наталі Макаруші. Вона вважає, що міській раді та УЗ слід підготувати спільне звернення до служби автомобільних доріг, щоб вона взяла асфальтобетонне покриття мосту на свій баланс.
У результаті довгих та пристрасних обговорень депутати підтримали звернення Лозовика без пропозицій Піддубної.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.