30 нових американських локомотивів General Electric вийдуть на лінію у 2019 році, на маршрути у східних та південних областях України. Про це написав на своїй сторінці у Фейсбук прем'єр Володимир Гройсман, представляючи головні інфраструктурні проекти «Укрзалізниці».
Великі інфраструктурні проекти 2018??? У 2018 році ми реалізували одразу декілька важливих інфраструктурних проектів. Серед них – оновлення тисяч кілометрів доріг, запуск Бескидського тунелю, з’єднання найбільшого в країні аеропорту "Бориспіль" з Києвом залізничною гілкою. У 2019-му ми випускаємо на лінії три десятки нових локомотивів виробництва General Electric. Вони працюватимуть на залізничних маршрутах Сходу і Півдня країни. Попереду – подальша модернізація залізниці та будівництво сучасних автомобільних коридорів. #УрядГройсмана Міністерство інфраструктури України Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia Євген Кравцов Володимир Кістіон Volodymyr Omelyan
Gepostet von Volodymyr Groysman am Sonntag, 30. Dezember 2018
«У 2019-му ми випускаємо на лінії три десятки нових локомотивів виробництва General Electric. Вони працюватимуть на залізничних маршрутах Сходу і Півдня», - повідомив прем’єр-міністр.
Тепловози General Electric проходять доукомплектацію на Крюківському вагонобудівному заводі.
Нагадаємо, 13 грудня локомотив GE вирушив у перший рейс на «Укрзалізниці». Тоді КВБЗ передав УЗ першу партію – чотири локомотиви.
23 лютого 2018 року було підписано пакет документів довгострокового партнерства з компанією General Electric для оновлення та модернізації парку тепловозів Укрзалізниці. Зокрема, підписано рамкову угоду між Укрзалізницею та GE щодо 15-річного партнерства оновлення та модернізації рухомого тягового складу.
Тепловози ТЕ33АС адаптовані до кліматичних умов простору 1520, екологічні, надійні, економні в обслуговуванні та комфортні для локомотивних бригад. Порівняно з тепловозами 2ТЕ10 и 2ТЕ116 шкідливі викиди знижені більш ніж на 40 %. Це вантажні тепловози нового покоління з асинхронними тяговими електродвигунами потужністю 3356 кВт. Конструкційна швидкість – 120 км/год. Тепловози мають більші міжремонтні пробіги. Вони обладнані сучасними системами безпеки руху та радіозв’язку, системою автоматичного виявлення пожежі й пожежогасіння. У них високі тягові властивості за рахунок вбудованої комп’ютеризованої мікропроцесорної системи управління та діагностики з електронним вприском палива. Вона контролює та відображає на дисплеї пульта управління стан всього обладнання й експлуатаційних параметрів локомотива, здійснює самодіагностику систем і миттєво повідомляє машиніста про виникнення будь-яких несправностей. Система діагностики здатна виявити дефекти на ранніх стадіях і передати дані машиністу та сервісній групі.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.