Новий ринок електроенергії несе деякі зміни для побутових споживачів
До «Телеграфа» звернулася читачка Оксана, яка поскаржилася на нові правила «Полтаваобленерго». Нагадаймо, у 2019 році побутових споживачів чекають деякі зміни. Зокрема населення платитиме за «світло» не «Полтаваобленерго», а постачальнику послуги «Полтаваенергозбуту». Детальніше про нововведення можна прочитати тут.
Кременчужанка повідомила, що у неї є переплата в розмірі 171 гривні. Жінка звернулася в «Полтаваобленерго» із запитанням, чи перенесуть автоматично цю переплату на рахунок «Полтаваенергозбуту». У підприємстві відповіли, що переплата може зарахуватися на новий рахунок лише за заявою споживача.
Оксана обурилася, чому, коли за вікном 21 століття, вона має відпрошуватися з роботи, щоб піти та написати заявку. Чому не можна зробити це в автоматичному режимі?
«ТелеграфЪ» звернувся за коментарем до прес-служби «Полтаваобленерго». Там підтвердили, що переплату можуть повернути лише за заявою споживача. На запитання, чи «пропаде» переплата, якщо не написати заяву, відповісти не змогли.
Відповідний «подарунок» має особливо «порадувати» жителів віддалених сіл, які оплачують комунальні послуги за допомогою листоноші або Інтернету. Відтепер, щоб зберегти свою переплату, варто добиратися за десятки кілометрів у районний центр, аби написати заяву у відділенні «Полтаваобленерго».
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.