Кременчужани, які мають переплату за електроенергію, можуть втратити ці гроші

22.01.2019, 13:31 Переглядів: 5 746 Коментарів: 12

Новий ринок електроенергії несе деякі зміни для побутових споживачів

До «Телеграфа» звернулася читачка Оксана, яка поскаржилася на нові правила «Полтаваобленерго». Нагадаймо, у 2019 році побутових споживачів чекають деякі зміни. Зокрема населення платитиме за «світло» не «Полтаваобленерго», а постачальнику послуги «Полтаваенергозбуту». Детальніше про нововведення можна прочитати тут.


Кременчужанка повідомила, що у неї є переплата в розмірі 171 гривні. Жінка звернулася в «Полтаваобленерго» із запитанням, чи перенесуть автоматично цю переплату на рахунок «Полтаваенергозбуту». У підприємстві відповіли, що переплата може зарахуватися на новий рахунок лише за заявою споживача.


Оксана обурилася, чому, коли за вікном 21 століття, вона має відпрошуватися з роботи, щоб піти та написати заявку. Чому не можна зробити це в автоматичному режимі?


«ТелеграфЪ» звернувся за коментарем до прес-служби «Полтаваобленерго». Там підтвердили, що переплату можуть повернути лише за заявою споживача. На запитання, чи «пропаде» переплата, якщо не написати заяву, відповісти не змогли.


Відповідний «подарунок» має особливо «порадувати» жителів віддалених сіл, які оплачують комунальні послуги за допомогою листоноші або Інтернету. Відтепер, щоб зберегти свою переплату, варто добиратися за десятки кілометрів у районний центр, аби написати заяву у відділенні «Полтаваобленерго».

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 12

0
22 січня 2019 14:07

Европейские реформы


18 7
0
22 січня 2019 14:19

Цитата: КиТ

Европейские реформы

Это не европейские реформы, это лень работников компании разок напрячься. 


24 3
0
22 січня 2019 14:34

з той же причини, що подання заявки по телефону дистпечеру "ЖилРемБудСервісу" не є достатнім для усунення несправностей в опаленні (повітря в системі). Запитайте Шановний Телеграф "а це як"? Тим паче, якщо 15-63 каже що це є підставою для надання послуги та вирішення питання, а Департамент ЖКХ - каже що ні.

А в нас 21 століття. Ось і тут так само. Розрахунок, що не прийдуть писать заяву, а вони спишуть гроші. А "ЖилРемБудСервіс" не поїде лагодити :( сумно


5 1
0
22 січня 2019 14:54

При входе в кабинет абонента на сайте ПОЕ выскакивает такое предупреждение:

 

Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.

 


2 1
0
22 січня 2019 15:18

У меня переплата почти 600 грн
И конечно же, заявление о переводе средств на новый личный счет нужно подать лично. Печально всё это ...
Теперь еще и в минус можно уйти, имея такую переплату. Потом скажут: "Ну вы же сами, добровольно платили"


6 2
229
22 січня 2019 15:29

А показатели на 1 число передавать через Полтаваоблэнерго?


3 2
1 315
22 січня 2019 16:03

Я только что звонил в КОЛ-ЦЕНТР Полтаваоблэнерго по номеру 097-20-20-207. Во вопросам, которые указаны на сайте в перечне Фахівці Кол-центру надають консультації з питань. Слушайте, но это же не call center, а дичайшее недоразумение. Я еще такого нигде не встречал!!! Какая-то *** ***. Причем очевидно что ***настолько, что не компетентна ни в одном вопросе. Абсолютное неумение общаться с потребителями. В итоге я услышал что мне нужно ехать в филиал. Вопрос к руководству. Зачем нужна на телефоне ***, которая не в состоянии ответить на вопрос и все равно отправляет ездать в филиалы?

Мне намеренно сделали переплату в счете за декабрь 2018. Я продавал одни данные, в квитанции на оплате было на 56 киловатт больше.


8 0
0
22 січня 2019 17:38

а как быть тем у кого снимают показания, а по факту выставляют данные с потолка?! Коридорный свет делился поровну по жильцам (малосемейка), за месяц ВСЕГО 20-25кВт. Каким боком вышло 50+ грн С КОМНАТЫ??? Судя по их ответам, показания то снимают, но данные почему то нигде не отображаются. Только в платежке по нулям и сумма с потолка была. Несколько месяцев бодались, в итоге сумма переплаты накопилась и благополучно пропадет?


4 0
0
22 січня 2019 17:57

Такая же шняга и с газом - вовремя всё оплачивал, пришел корешок с долгом за ноябрь, чек на руках об оплате, а у них, видите ли, "смена счетов"...


4 0
0
23 січня 2019 11:50

А как будут обстоять дела с договорами? - Говорят : После первой оплаты считается что ты уже "принял договор"  - Тогда : Как может считаться договор заключенным если я его не подписывал ?. ...на этой же почве также начнут "работать" фейковые компании.



"намолол" ,но думаю вопросы ясны.


2 0
0
23 січня 2019 20:36

Цитата: КиТ

Европейские реформы

 

Идиоты в руководстве ведомств...только бы слупить сармак,что с возу упало,то и пропало...пиши заяву на возвращение собственной проплаты....пилите Шурочка,пилите,они золотые эти доходы ,так живут сегодня украинские чинодралы.


1 0
0
23 січня 2019 20:53

У мене є перепалата через субсидію в минулому, я ходив написати заяву, мені відмовили. На моє питання чому відповідь була "це ж не ваші гроші". о так ось багатьох просто грабують.


1 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 32 від 8 серпня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх