«ТЪ» отримав відповідь на власний запит, а якому прямих відповідей на поставлені питання не знайшов
6 лютого «ТелеграфЪ» відправив запит Департаменту ЖКГ щоб роз’яснити ситуацію, яка склалася навколо даху багатоповерхівки по вулиці Соборній 22/19. Нагадаємо, жителі горішніх поверхів скаржилися на підтікання стелі та стін. У результаті виявилося, що дах на цьому будинку ремонтували у 2017 році.
Від Департаменту ЖКГ сподівалися отримати відповіді на такі запитання:
Проте не побачили конкретики та прямих відповідей.
Натомість стало відомо, що після завершення робіт склали акт обстеження без зауважень.
Потім виклали коротку історію, з вкрапленням законодавства, коли «Житлорембудсервіс» став управителем цього будинку. Також вказали, що з 2018 року від «Житлорембудсервісу» до Департаменту не надходила задокументована інформацію щодо неякісного виконання робіт з капітального ремонту покрівлі за вказаною адресою.
Із запиту стало відомо, що «з метою запобігання залиття та пошкодження майна» зібрали комісію, яка зробила візуальний огляд покрівлі. За результатами огляду склали акт-обстеження та направили «Житлорембудсервісу» на опрацювання.
Додатково нагадали, якщо жителям не подобається якість послуг, які надає управитель, вони можуть змінити його.
Оцінювати збитки внаслідок залиття квартир може незалежний експерт або організація на вибір споживача. На підставі експертного висновку щодо вартості нанесення майнової шкоди власники мають право звертатися до суду.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.