Депутат та очільник Крюківської райдержадміністрації Лозовик не задоволений станом шляхів і хоче звільнити з посади керівника Держагентства автодоріг. Тим часом комунальне ТБ знову лякає…
Депутат Кременчуцької міськради (і керівник Крюківської райадміністрації) Дмитро Лозовик другу сесію поспіль переймається станом Крюківського мосту. А цього разу – ще й станом автодоріг. Чергове звернення він підготував до прем’єр-міністра та до Генпрокуратури і запропонує затвердити його на сесії міськради, яка відбудеться 21 лютого. У проекті звернення від зазначає, що через Кременчук проходять автомобільні дороги М-22 «Полтава-Олександрія», Н-08 «Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя.
«Обидві дороги загальнодержавного значення проходять через Крюківський міст, який вже 30 років перебуває в аварійному стані. Сам мостовий перехід та конструкції знаходяться у віданні регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця». Міська влада Кременчука неодноразово зверталася до центральних органів влади, ПАТ «Укрзалізниця» з проханням вирішити питання щодо проведення капітального ремонту мостового переходу, але зазначені звернення ніякого позитивного результату не принесли», - йдеться у зверненні.
Також говориться про необхідність будівництва нового мосту у Кременчуці, а не в Горішніх Плавнях.
«Проте, не тільки стан Крюківського мосту турбує кременчужан. Останнім часом автомобільні дороги, які ведуть з Кременчука до Києва, Полтави, Харкова, Дніпра, Кропивницького прийшли в жахливий стан», - продовжує Дмитро Лозовик.
Емоційно описавши «аварійний» міст у «критичному стані» та «жахливі» дороги та їх «незадовільний стан», Дмитро Лозовик переходить до вимог Гройсману на Генпрокуратурі.
Цитуємо звернення:
«Кременчуцька міська рада Полтавської області звертається з вимогою до:
Звернення пана Лозовика (особливо його мовні засоби) відчутно перегукується з сюжетом комунального телебачення, який вийшов з титрами «Агонія мосту. Крюківський міст в жахливому стані. Основа майже зруйнована. Через це нове асфальтобетонне покриття не тримається». Наприкінці сюжету кременчужан полякали «катастрофою всесвітнього масштабу» (дослівно). Сюжет завершується песимістичним коментарем репортера: «А поки що кременчужани, проїжджаючи через міст, не знають, чи перетнуть вони його живими». Подивившись, прямо хочеться схопитися за голову і мерщій тікати подалі від Крюківського мосту…
Але спершу пропонуємо розібратися, навіщо нас залякують страшилками. І не вперше. Нагадаємо, нещодавно сюжети про небезпечний міст з’явилися на фоні відкритого кримінального провадження відносно ремонту асфальтового покриття.
І тоді ж Дмитро Лозовик підготував на сесію перше звернення про Крюківський міст.
Нині ж ми бачимо, як новий асфальт, який укладали на мосту за гроші міського бюджету, сходить разом зі снігом (власне, це видно і в сюжеті комунального ТБ). Але кременчужанам навіюють думку, що винні не комунальники, які укладали асфальт, а «жахливий стан» самих конструкцій мосту. До речі, сюжет поширив на своїй сторінці в Фейсбук департамент ЖКГ – виконкомівська структура, що опікувалася поточним ремонтом покриття мосту.
Тож, на нашу думку, і сюжет, і чергове звернення - це спроба перекласти із комунального ШРБУ, яке ремонтувало міст та з мерії, яка виділяла на це гроші, відповідальність на Славоміра Новака та Володимира Трояновського (або ще когось). Але й тут логіка пана Лозовика (читай мерії) якась викривлена: міст належить «Укрзалізниці», а очолює відомство Євген Кравцов, тож пани Новак і Трояновський ніяк не відповідальні за стан конструкцій мосту та його капремонт.
Йдемо далі. Що таке «жахливий» стан? Оціночне судження, не більше. Натомість поняття «аварійний», яким оперує Дмитро Лозовик – не оціночне судження, а термін.
Але офіційного висновку про те, що Крюківський міст є аварійним – не існує. Натомість є висновок Дніпропетровського національного університету залізничного транспорт про те, що міст придатний для пропуску транспорту з навантаженням на вісь 9,5 тонн. Про це, зокрема, говорив представник «Укрзалізниці» Борис Клименко на сесії міської ради 12 грудня, яка розглядала перше звернення Лозовика про міст.
Та кременчужанам навіюють протилежне: ось чому ми й говоримо про те, що думкою містян маніпулюють.
Припустимо, пан Лозовик не довіряє висновкам інституту, що міст придатний до експлуатації, тоді він мав би ставити питання про експертизу стану мосту, але цього в проекті звернення до прем'єра якраз немає.
Тепер згадаємо попереднє звернення, ухвалене сесією міськради 12 грудня. У ньому депутати (з подачі Лозовика) просять прем'єр-міністра якнайшвидше передати дорожнє покриття міста на баланс Кременчуцької міськради. На цій же сесії мер заявив, що треба створити комісію спільно з представниками УЗ, служби автомобільних доріг, виконавчого комітету — і таки прийняти асфальтобетонне покриття на баланс міста. І знову нелогічно: якщо міст настільки аварійний, що на ньому навіть не тримається асфальт, то навіщо нам таке дорожнє покриття у комунальній власності?
Нагадаємо, ремонт Крюківського мосту обійшовся місту в 4,6 млн грн. Область зі свого бюджету так нічого й не дала, власник мосту «Укрзалізниця» – теж.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.