Міст спотикання: кременчуцький депутат замахнувся на Славоміра Новака

14.02.2019, 14:04 Переглядів: 3 651 Коментарів: 3

 

Депутат та очільник Крюківської райдержадміністрації Лозовик не задоволений станом шляхів і хоче звільнити з посади керівника Держагентства автодоріг. Тим часом комунальне ТБ знову лякає… 

 


Дуже емоційне звернення

Депутат Кременчуцької міськради (і керівник Крюківської райадміністрації) Дмитро Лозовик другу сесію поспіль переймається станом Крюківського мосту. А цього разу – ще й станом автодоріг. Чергове звернення він підготував до прем’єр-міністра та до Генпрокуратури і запропонує затвердити його на сесії міськради, яка відбудеться 21 лютого. У проекті звернення від зазначає, що через Кременчук проходять автомобільні дороги М-22 «Полтава-Олександрія», Н-08 «Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя.

 

«Обидві дороги загальнодержавного значення проходять через Крюківський міст, який вже 30 років перебуває в аварійному стані. Сам мостовий перехід та конструкції знаходяться у віданні регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця». Міська влада Кременчука неодноразово зверталася до центральних органів влади, ПАТ «Укрзалізниця» з проханням вирішити питання щодо проведення капітального ремонту мостового переходу, але зазначені звернення ніякого позитивного результату не принесли», - йдеться у зверненні.

 

Також говориться про необхідність будівництва нового мосту у Кременчуці, а не в Горішніх Плавнях.

 

«Проте, не тільки стан Крюківського мосту турбує кременчужан. Останнім часом автомобільні дороги, які ведуть з Кременчука до Києва, Полтави, Харкова, Дніпра, Кропивницького прийшли в жахливий стан», - продовжує Дмитро Лозовик.

 

Емоційно описавши «аварійний» міст у «критичному стані» та «жахливі» дороги та їх «незадовільний стан», Дмитро Лозовик переходить до вимог Гройсману на Генпрокуратурі.


 

Чого Лозовик хоче від Гройсмана

Цитуємо звернення:


«Кременчуцька міська рада Полтавської області звертається з вимогою до:


Прем’єр-міністра України

  • вжити всіх необхідних заходів для якнайшвидшого приведення до належного стану автомобільних доріг державного значення М-22, Н-08, Т-17-16;
  • ініціювати питання звільнення з посад виконуючого обов’язки Голови Державного агентства автомобільних доріг України Славоміра Новака та начальника Служби автомобільних доріг у Полтавській області Володимира Трояновського;
  • вжити заходів щодо негайного обмеження руху великогабаритного вантажного транспорту через Крюківський міст в м. Кременчуці;
  • створити урядову комісію, яка з’ясує ситуацію із балансоутримувачем автомобільної частини Крюківського мосту та визначиться із термінами проведення капітального ремонту даного об’єкту державної інфраструктури, а також проведе детальний аналіз проекту будівництва нового мосту через річку Дніпро у місті Кременчуці та намірів щодо будівництва нового мосту біля міста Горішні Плавні;


Генеральної прокуратури України:

  • здійснити перевірку правомірності діяльності посадових осіб Служби автомобільних доріг у Полтавській області щодо утримання в неналежному стані автомобільних доріг державного значення М-22, Н-08, Т-17-16 та вжити відповідних заходів реагування за її результатами».


Операція - маніпуляція

Звернення пана Лозовика (особливо його мовні засоби) відчутно перегукується з сюжетом комунального телебачення, який вийшов з титрами «Агонія мосту. Крюківський міст в жахливому стані. Основа майже зруйнована. Через це нове асфальтобетонне покриття не тримається». Наприкінці сюжету кременчужан полякали «катастрофою всесвітнього масштабу» (дослівно). Сюжет завершується песимістичним коментарем репортера: «А поки що кременчужани, проїжджаючи через міст, не знають, чи перетнуть вони  його живими». Подивившись, прямо хочеться схопитися за голову і мерщій тікати подалі від Крюківського мосту…

 

Але спершу пропонуємо розібратися, навіщо нас залякують страшилками. І не вперше. Нагадаємо, нещодавно сюжети про небезпечний міст з’явилися на фоні відкритого кримінального провадження відносно ремонту асфальтового покриття.  




І тоді ж Дмитро Лозовик підготував на сесію перше звернення про Крюківський міст.



 

Нині ж ми бачимо, як новий асфальт, який укладали на мосту за гроші міського бюджету, сходить разом зі снігом (власне, це видно і в сюжеті комунального ТБ). Але кременчужанам навіюють думку, що винні не комунальники, які укладали асфальт, а «жахливий стан» самих конструкцій мосту. До речі, сюжет поширив на своїй сторінці в Фейсбук департамент ЖКГ – виконкомівська структура, що опікувалася поточним ремонтом покриття мосту.


 Тож, на нашу думку, і сюжет, і чергове звернення - це спроба перекласти із комунального ШРБУ, яке ремонтувало міст та з мерії, яка виділяла на це гроші, відповідальність на Славоміра Новака та Володимира Трояновського (або ще когось). Але й тут логіка пана Лозовика (читай мерії) якась викривлена: міст належить «Укрзалізниці», а очолює відомство Євген Кравцов, тож пани Новак і Трояновський ніяк не відповідальні за стан конструкцій мосту та його капремонт.

 

Йдемо далі. Що таке «жахливий» стан? Оціночне судження, не більше. Натомість поняття «аварійний», яким оперує Дмитро Лозовик – не оціночне судження, а термін.


Але офіційного висновку про те, що Крюківський міст є аварійним – не існує. Натомість є висновок Дніпропетровського національного університету залізничного транспорт про те, що міст придатний для пропуску транспорту з навантаженням на вісь 9,5 тонн. Про це, зокрема, говорив представник «Укрзалізниці» Борис Клименко на сесії міської ради 12 грудня, яка розглядала перше звернення Лозовика про міст.

Та кременчужанам навіюють протилежне: ось чому ми й говоримо про те, що думкою містян маніпулюють.



І ще трохи про викривлену логіку

Припустимо, пан Лозовик не довіряє висновкам інституту, що міст придатний до експлуатації, тоді він мав би ставити питання про експертизу стану мосту, але цього в проекті звернення до прем'єра якраз немає.


Тепер згадаємо попереднє звернення, ухвалене сесією міськради 12 грудня. У ньому депутати (з подачі Лозовика) просять прем'єр-міністра якнайшвидше передати дорожнє покриття міста на баланс Кременчуцької міськради. На цій же сесії мер заявив, що треба створити комісію спільно з представниками УЗ, служби автомобільних доріг, виконавчого комітету — і таки прийняти асфальтобетонне покриття на баланс міста. І знову нелогічно: якщо міст настільки аварійний, що на ньому навіть не тримається асфальт, то навіщо нам таке дорожнє покриття у комунальній власності? 

Нагадаємо, ремонт Крюківського мосту обійшовся місту в 4,6 млн грн. Область зі свого бюджету так нічого й не дала, власник мосту «Укрзалізниця» – теж. 


Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 3

0
14 лютого 2019 15:25

Истеричка какая-то. Новак лучший глава автодора за годы независимости!


3 4
181
14 лютого 2019 15:55

Клоуни.

"С уваженьем... Дата. Подпись.
Отвечайте нам, а то,
Если вы не отзовётесь,
Мы напишем... в "Спортлото"!" (С)


1 0
1 709
14 лютого 2019 16:23

Там не увольнять надо,а садить,но в нашей стране кто украл больше миллиона не сидит.


8 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх