Фіктивна «Мрія». У Кременчуці переробляли російські автобуси, щоб обійти санкції на тендері

7.03.2019, 16:31 Переглядів: 8 787 Коментарів: 2

   

Харківське підприємство на виробничих потужностях колишнього КрАСЗ переобладнувало російські ПАЗи, які потім видавали на тендері за автобуси «Мрія» вітчизняного виробника

Харківське підприємство ТОВ «ВО «Авто-Холдінг» на виробничих потужностях у Кременчуці розбирало автобуси ПАЗ (ТОВ «Павловський автобусний завод», РФ). Потім збирало їх заново, щоб видати за продукцію українського виробництва. Переобладнані автобуси з романтичною назвою «Мрія» навіть пропонували на тендері для закупівлі за бюджетні гроші, незважаючи на те, що Україна включила ТОВ «Павловський автобусний завод» до санкційного списку. А це — пряма заборона публічних закупівель за бюджетні кошти.


Про подробиці цієї справи стало відомо з рішення Верховного суду у складі Касаційного адміністративного суду . Йдеться про закупівлю 2016 року для закарпатських закладів освіти. До суду зі скаргою звернулося ТОВ «Радіал-Україна» - продавець автобусів «Мрія», який не погодився з відхиленням його тендерної пропозиції. Продавець скаржився на порушення законодавства у сфері публічних закупівель і намагався довести, що запропоновані ним автобуси — українського виробництва. До цього ТОВ «Радіал-Україна» зверталося зі скаргою до АМКУ, але той відмовив у задоволенні скарги і дійшов висновку, що на тендер пропонувався товар виробника із санкційного списку, а відтак замовник мав всі підстави відхилити тендерну пропозицію. Тож ТОВ «Радіал-Україна» позивалося до АМКУ, не погоджуючись з його висновком.


«Для державної реєстрації шкільних автобусів АС Р-4234 «Мрія», поставлених на замовлення закладів освіти Закарпатської області у 2016 році, окрім інших документів, надавалися вантажно-митні декларації щодо імпорту транспортних засобів на територію України як автобусів ПАЗ 4234-04 - про це стало відомо з свідоцтв про реєстрацію, в яких зазначено номери кузовів транспортних засобів, що відповідають ідентифікатором транспортних засобів ПАЗ-4234, виробництва ТОВ «Павловський автобусний завод», імпортованих в Україну.


Згідно висновку експерта Кременчуцького відділення Полтавської ТПП № В-171 від 29 липня 2016 року шкільний автобус АС Р-4234 «Мрія» є товаром, що виробляється на потужностях ТОВ «ВО «Авто-Холдінг» у м. Кременчук. При цьому, першим етапом технологічного процесу виробництва є розбирання автобусу», - сказано у рішенні суду про висновок Антимонопольного комітету.


Колегія суддів дійшла висновку, що АМКУ правомірно відмовив у задоволенні скарги і не задовольнила вимоги ТОВ «Радіал-Україна».


Хто ж породив українську «Мрію»?


За даними аналітичної системи YouControl, директором харківського ТОВ «ВО «Авто-Холдінг» є Віталій Біліченко, який свого часу керував і ТОВ «Виробниче підприємство Кременчуцький автоскладальний завод» (КрАСЗ), до його ліквідації у 2016 році. Виробнича база на вулиці Салганній, залишилася — там і робили із російського ПАЗа українську «Мрію». Адресу підприємства (вулиця Салганна, 14/33а) у Кременчуці ми знайшли в судових матеріалах уже по іншій, кримінальній справі, адже, на відміну від Закарпаття. інші замовники встигли придбати санкційний товар. Два шкільні автобуси, перероблені з ПАЗів, купили для закладів освіти Луганській області, при цьому ще й за завищеною ціною. Наразі ж через закупівлю правоохоронці розслідують факт зловживання владою та службовим становищем службовими особами Луганської РДА.


ТОВ «ВО «Авто-Холдінг» має серед засновників офшорні компанії, зареєстровані на Кіпрі та в Панамі.


 


Кінцевий бенефіціарний власник панамської офшорки — Олег Шаблатович, екс-нардеп від «Партії регіонів», який у 2014 році балотувався вже від партії Тігіпка «Сильна Україна», яка в парламент не пройшла. ТОВ «ВО «Авто-Холдінг» входить до групи компаній «АІС» («Автоінвестстрой»), ключовою фігурою якої є нардеп Дмитро Святаш, голова підкомітету з питань удосконалення Податкового кодексу України, загального податкового адміністрування, податкового боргу Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики. На даний час Святаш безпартійний, у минулому складі ради був у фракції «Партії регіонів». Дмитро Святаш разом з родиною були засновником ліквідованого КрАСЗ, на базі якого потім було налагоджене так зване виробництво автобусів «Мрія».

Автор: Тетяна Донченко Джерело фото: ИА Вчасно
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 2

1 457
7 березня 2019 17:37

власник панамської офшорки — Олег Шаблатович, екс-нардеп від «Партії регіонів»,

батя я стараюсь!


7 4
0
7 березня 2019 18:32

Та ладно, к людям надо относиться мягше , а на вещи смотреть шырше,  Свинарчуку значит можно ,а Шаблотовичу нельзя что ли.smirk


11 1

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 50 від 12 грудня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх