До 120-річчя кременчуцького трамваю кременчуцьке відділення Спілки філателістів України видало ювілейні поштові конверти. Про це Телеграфу повідомив голова кременчуцької спілки Володимир Скляр.
На конвертах зображені рідкісні старовинні фотографії робітників трамвайного депо та вагоноводія трамваю Пилипа Галушка, а також малюнок двомісного моторного вагону Herbrand. Дизайн конвертів розробив Анатолій Новарчук.
Відомо, що трамвайну мережу, що складалася з трьох ліній, у Кременчуці в грудні 1899 року відкрило бельгійське акціонерне товариство. Середній річний пасажиропотік становив 2,3 млн пасажирів.
1. «Пароплавна пристань — вул. Катерининська (сьогодні — Соборна) — вул. Київська (сьогодні — Перемоги) — вул. Мальцевська (сьогодні не існує; на її місці - Придніпровський парк) — Електростанція»
2. «Пароплавна пристань — вул. Катерининська (сьогодні — Соборна) — Ярмаркова площа (сьогодні — вул. Халаменюка) — вул. Олександрівська (сьогодні — Першотравнева) — Електростанція»
3. «Пароплавна пристань — вул. Харчова (сьогодні — Шевченка) — вул. Мальцевська (сьогодні не існує; на її місці Придніпровський парк) — вул. Київська (сьогодні — Перемоги) — вул. Весела (сьогодні — вул. 1905 року) — вул. Херсонська — вул. Українська»
Проїзд по одній лінії коштував 8 коп., двом – 12 коп., трьом і більше – 15 коп. Солдати та учні платили відповідно 4, 6 і 7 коп.
У 1920-21 роках трамвай працював лише 2 місяці на рік, 1922 року — три місяці і тоді ж рух остаточно припинився. Щоправда, 1922 року здійснювався лише вантажний рух. Пасажирський рух остаточно припинився 1921 року.
1925 року планувалося відновлення руху, однак через відсутність коштів трамвай було законсервовано, а 1927 року вагони продали до Ярославля. Знову йшлося про трамвай у місті 1940 року, однак ці плани перекреслила війна.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.