Причина одна: контролери некоректно знімають показники теплових лічильників
Кременчужанин Дмитро, мешканець вулиці Молодіжної, 25 поскаржився до редакції на захмарний рахунок за компослуги, який отримав у травні (за квітень) — понад 1900 гривень. Левова частка платежу (понад 1000 гривень) — це опалення.
Ситуація повторюється з року в рік: наприкінці минулого опалювального сезону читачі зверталися у «ТелеграфЪ» з такими ж самими скаргами. Зауважимо, що нормативні документи чітко не регламентують термін, коли саме контролери повинні знімати показники.
Тому мешканцям краще брати ініціативу у свої руки та призначати відповідальну особу, яка зніматиме показники будинкових лічильників та надаватиме наприкінці місяця постачальникам тепла коректні показники.
Проте варто зауважити: навіть при некоректному знятті показників лічильника загальний рахунок (за весь опалювальний сезон) відображає лише спожите. Тобто якщо вийшло більше у квітні, значить менше було у жовтні (на початку опалювального сезону).
Отримувачі субсидій теж не постраждали — їм віддали все, що належить, у попередні місяці. Адже субсидія призначається у розмірі соціальних нормативів комунальних послуг. Тобто навіть якщо лічильник (у попередні місяці) показував фактичне споживання менше за соціальну норму, все одно субсидія призначалася в розмірі соціальної норми. А відповідно, могла бути економія обов'язкового платежу.
Детальніше — у поясненні Лідії Глоби, начальника управління соцзахисту Автозаводського району, у матеріалі за посиланням нижче.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.