Прибирання підвалів та поточний ремонт комунікацій входить в оплачувану послугу керуючих компаній. Якщо у будинку створене ОСББ, то це клопіт правління
У цьому підвалі у будинку на вулиці Халаменюка, 12 (обслуговує керуюча компанія «Місто для людей.Кременчук») є підземний басейн з фонтанами. Справжнісінький тобі аквапарк. Або рай для дигерів. Та мешканці чомусь не радіють, хоча й вважають свій підвал настільки визначним, що його має побачити усе місто.
Розповів він і про інші атракції будинку: з даху лізуть здоровенні таргани...
31 травня ми зв'язалися із заступником директора компанії «Місто для людей.Кременчук» Володимиром Кургаєвим з приводу підвалу будинку на вулиці Халаменюка, 12. Оглядати підвал поїхали працівники компанії, а за годину пан Кургаєв відзвітував: був порив труби холодного водопостачання, його ліквідували, свищ на трубі усунули - поставили хомут. Ділянку труби, яка прогнила, поміняють - уже включили до плану виконання робіт.
Також МДЛ взаємодіє з водоканалом, який має усунути каналізаційний підпір у будинку.
Кременчужани доволі часто скаржаться у «ТелеграфЪ» на те, що робиться в їхніх підвалах. Для декого редакція стає останньою надією у боротьбі з управителями житла за якість послуг. До речі, будинки утримуються не за «податки», як хибно вважає наш читач, а за конкретну визначену плату управителям. Або за внески співвласників (якщо створене ОСББ).
Розуміємо, що в місті не один такий підвал, як цей. Щоб нікого не образити — пропонуємо надсилати фото ваших підвалів. Ми таки покажемо їх всьому місту! На початку опалювального сезону (коли й підвали мають бути «як лялечки»), ми підіб'ємо підсумки нашого челенджу і напишемо, хто з управителів і як реагує на скарги.
Пропонуємо мешканцям одночасно надсилати фото та скарги вашим керуючим компаніям та тримати нас у курсі перемовин. Контролювати, чи зреагували на скаргу управителі, повідомляти нас — давайте зробимо челендж разом! Бо ніяке посередництво редакції не замінить звернення, на яке вам зобов'язані надати відповідь. Звернення може бути усним, та краще надсилати письмово — у тому числі й електронною поштою. Відповідь теж (за бажанням) ви маєте право отримати на електронну пошту.
За новими Законами «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирних будинках» усі власники квартир є одночасно і співвласниками будинку, його допоміжних приміщень, у тому числі й підвалів. Якщо у будинку створене ОСББ, мешканці самостійно вирішують ці питання, а за все відповідає правління та голова ОСББ. (Напевне, при такій моделі управління вам краще не надсилати фото підвалів, а одразу міняти голову правління ОСББ.)
Якщо ОСББ не створене, у співвласників теж є право вибирати управителя та укладати з ним угоду. Та якщо вони самі цього не зробили, за них угоду (на рік) укладає міська влада — виконком Кременчуцької міськради.
У Кременчуці жодне не-ОСББ не скористалося своїм правом вибрати управителя. І управителів на конкурсній основі призначила міська рада. Ними стали керуючі компанії «Житлорембудсервіс» та «Місто для людей». Конкурс відбувся 10 липня 2018 року — тобто нові-старі управителі працюють майже рік. І угода між ними та виконкомом укладалася на рік: тобто у кременчужан якраз є всі шанси змінити управителів, якщо вони погано виконують свої обов'язки. А щоб вони виконували їх добре, пишіть їм — та контролюйте!
«Місто для людей. Кременчук»
(067) 341-41-41
mdlkremenchuk@ukr.net
Надіслати звернення також можна через сайт: mdl-kremenchug.com.ua
«Житлорембудсервіс»
74-03-30, 74-05-85
grbs.kremen@ukr.net
Надіслати звернення також можна через сайт: grbs.com.ua
Мерія (відповідно до чинного на той час законодавства) прописала обов'язки управителів у конкурсних умовах. Прибирання підвалів (раз на рік) теж входить в обов'язки управителів, які вони мають виконувати за щомісячну плату від мешканців. Так само, як і лагодити діряві труби в підвалах та інші комунікації в будинку.
№ |
Перелік складових |
Періодичність надання |
1 |
Утримання спільного майна багатоквартирного будинку та прилеглої території, в тому числі: |
|
|
1) прибирання прилеглої до будинку території та прилеглої до контейнерного майданчика для накопичення та вивозу твердих побутових відходів, утримання туалетів з вигрібними ямами (за наявності); |
Не менше 6 днів на тиждень. Прибирання і дезінфекція туалетів з вигрібними ямами |
|
3) прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі
|
1 раз на 1 рік |
|
4) технічне обслуговування ліфтів; |
постійно |
|
5) обслуговування систем диспетчеризації; |
постійно |
|
6) технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем:
|
Аварійно – диспетчерська служба – у неробочі часи, вихідні та святкові дні цілодобово.
|
|
7) дератизація; |
1 раз на рік |
|
8) дезінсекція; |
1 раз на рік |
|
9) обслуговування димових та вентиляційних каналів - димових - вентиляційних |
2 рази на рік 1 раз на рік |
|
10) технічне обслуговування мереж електропостачання та електрообладнання (в т.ч. електроплит у гуртожитках), систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності), |
Щоденно, цілодобово систем протипожежної автоматики та димовидалення – щомісяця. мереж електропостачання та електрообладнання |
|
|
|
|
11) прибирання і вивезення снігу, посипання частини прилеглої до будинку території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами. |
За необхідності прибирання території призначеної для проходу та проїзду – з початком снігопаду. Посипання протиожеледними сумішами - не менше 30 разів на рік. Вивезення снігу– за необхідності. |
2 |
Поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку, в тому числі: |
|
|
1) поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на прилеглій до будинку території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків); |
Відповідно до вимог чинного законодавства
У випадку виникнення аварійної ситуації чи крайньої необхідності – негайно. |
|
2) поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання (в т.ч. електроплит у гуртожитках), систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності), |
За необхідності У випадку виникнення аварійної ситуації чи крайньої необхідності – негайно. |
3 |
Оплата послуг щодо енергопостачання спільного майна багатоквартирного будинку, в тому числі: |
|
|
1) освітлення місць загального користування і підвалів та підкачування води; |
Постійно |
|
2) енергопостачання ліфтів. |
Постійно |
4 |
Винагорода управителю. |
|
Чекаємо на фото, відео з ваших підвалів та захоплюючі історії спілкування з управителями:
Пишіть на пошту telegraf.in.ua@gmail.com, або нашому боту в Telegram @tlgrphfeedback_bot, або у повідомбення на сторінці Facebook.
Контактні телефони редакції:
(099) 502-00-36 (Vodafone /МТС)
(068) 640-44-48 (Київстар).
Додано:
Ситуацію зі скаргою мешканця будинку на Халаменюка, 12, прокоментував і Сергій Зінченко, керівник керуючої компанії МДЛ:
_ Наразі протікання у підвалі ліквідовано. Окрім цього, на червень запланований ремонт даху будинку. Ми контролюємо цю ситуацію», - підсумував Сергій Зінченко.
* * *
Если вы являетесь пользователем социальных сетей и до сих пор не подписаны на нас – сделайте это по быстрым ссылкам:
YouTube | |||
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.