На сайті Міністерства освіти і науки України розмістили текстову та відеоінструкцію для вступників щодо роботи з електронним кабінетом. За допомогою інструкцій можна дізнатися про особливості створення і наповнення кабінету, вибір конкурсних пропозицій та подачу електронних заяв.
Для реєстрації електронного кабінету вступникам треба зазначити таку інформацію:
Після здійснення усіх цих кроків на вказану вступником електронну адресу прийде лист активації. Перейшовши за вказаним у листі посиланням, він підтвердить створення електронного кабінету.
Абітурієнти мають самостійно розраховувати середній бал атестата чи свідоцтва про повну загальну середню освіту. Він обчислюється за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин. Бал розраховується як середнє арифметичне усіх зазначених у додатку до документа оцінок, включаючи державну підсумкову атестацію. Предмети, за якими стоїть запис «звільнений(а)», у загальну кількість не враховуються. Для точного розрахунку середнього бала документа вступникам рекомендують скористатися спеціальним калькулятором на сайті Єдиної державної електронної бази з питань освіти.
В інструкціях також міститься докладний опис вимог до формату та розміру фото і документів, які абітурієнти мають додатково завантажити в електронний кабінет. Крім того, вступникам пояснять, як правильно робити відбір конкурсних пропозицій, що потрібно вказувати під час подачі заяви до вишу, де можна переглянути вже подані заяви та інше.
Також на сайті МОН вступники мають змогу ознайомитися з найпоширенішими питаннями щодо вступної кампанії-2019.
Реєстрація кабінетів вступників розпочнеться вже з 1 липня на сайті ez.osvitavsim.org.ua. У разі виникнення проблем із реєстрацією зверніться за електронною поштою ez@inforesurs.gov.ua або за номером (044) 290-18-13.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.