Мерія Кременчука хоче відсудити гуртожиток «АвтоКрАЗу» на користь мешканців

23.01.2020, 13:23 Переглядів: 6 328 Коментарів: 10

  

Депутати ухвалили рішення про надання згоди на прийняття гуртожитку до комунальної власності. «АвтоКрАЗ» гуртожиток не віддає, посилаючись на процедуру банкрутства. На сесію прийшли й мешканці гуртожитку


На сесії кременчуцької міської ради 23 січня депутати одноголосно (30 голосами із присутніх) ухвалили рішення «Про надання згоди на безоплатне прийняття гуртожитку по вул. Вадима Пугачова, буд. 14-А з власності ПрАТ «АвтоКрАЗ» до комунальної власності територіальної громади міста Кременчука».

Мер анонсував судовий наступ на «АвтоКрАЗ»

Підприємство не віддає гуртожиток, посилаючись на заборону відчуження майна внаслідок процедури банкрутства підприємства.


Як пояснив під час сесії мер Віталій Малецький, свого часу це був гуртожиток ПТУ №7, який навчальний заклад передав підприємству. Люди мешкають у гуртожитку по 10 років і більше, але не можуть реалізувати своє право на приватизацію. Зараз ПрАТ «АвтоКрАЗ» пропонує їм підписати нові угоди на оренду приміщень у гуртожитках. Мер зауважив, що, погодившись на умови нових договорів, люди ще 5 років не матимуть можливості приватизувати свої квартири (неодмінна умова для приватизації відповідно до чинного законодавства — людина має проживати у гуртожитку не менше 5 років). Мер порадив «не підписувати договори в такому варіанті» і добиватися того, щоб у проєкти нових угод був обов'язково внесений пункт про те, з якого року реально мешкає в гуртожитку кожна людина.


Віталій Малецький пояснив, що рішення міської ради про безоплатну передачу гуртожитку до комунальної власності (з яким не згодне керівництво «АвтоКрАЗу») стане першим кроком до судового позову, якийц підготує міська рада.


- Ми готуємося до судової справи. У нас є аналогічне рішення, яке було прийнято в Чернігові за зверненням Чернігівської міської влади до товариства з обмеженою відповідальністю щодо передачі гуртожитку до комунальної власності через суд. Чернігівська міська рада даний суд виграла, - поінформував мер.


Він сказав, що є певні застереження, бо КрАЗівський гуртожиток перебуває у заставі. Але пообіцяв усе ж ініціювати судовий позов від міськраді в інтересах мешканців. А також поінформував, що юридичний департамент готує звернення до банку, в якого у заставі перебуває гуртожиток, про виведення його з-під застави.

Чому «АвтоКрАЗ» не віддає гуртожиток

Депутат Оксана Піддубна зачитала лист від адміністрації підприємства, сказавши, що отримала його під час сесії. (ніхто з посадових осіб підприємства особисто не прибув на засідання, де розглядалося питання).


Лист містить прохання до депутатів дотримуватися «чіткої законодавчої процедури» щодо передачі до комунальної власності. Адміністрація посилається на ст. 14 Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків», яка передбачає такі підстави для передачі у комунальну власність: за згодою власника гуртожитку - за його рішенням; без згоди власника гуртожитку - за рішенням суду. У листі підкреслюється, що жодної з цих підстав наразі немає.


Крім того, адміністрація «АвтоКрАЗу» зазначає, що наразі відкрите провадження у справі про банкрутство підприємства. І тому заборонено відчужувати його майно.


- Я хочу повідомити мешканцям, щоб не склалася ситуація, коли міський голова обіцяє вам передати цей гуртожиток, а насправді буде або затягувати час або займатися брехнею. Чи є якісь юридичні підстави? Якщо є — давайте займатися. Якщо немає — давайте розберемося в ситуації, щоб не було політичного піару та брехні, - наголосила Піддубна.

 

Депутат-юрист Руслан Ульянов зазначив, що є механізми передачі до комунальної власності, у тому числі через суд.


- Рішення про прийняття до комунальної власності потрібне, щоб міська рада могла звернутися до суду з позовом про примусову передачу зазначеного гуртожитку до комунальної власності. Я думаю, що процедура банкрутства КрАЗу не повинна заважати цій процедурі, - висловився Ульянов.


Мешканці гуртожитку кажуть, що на них тисне адміністрація підприємства

  

На сесію прийшли у мешканці багатостраждального гуртожитку. Один із них сказав, що проживає в ньому 18 років. Люди вважають, що мають повне право на приватизацію. Натомість скаржаться, що адміністрація підприємства тисне на них, викликаючи по одному, і навіть погрожуючи відключити світло. У такий спосіб змушують підписувати нові договори про оренду, хоча свого часу люди заселялися не як орендарі, а по ордерах на житлову площу. І сподівалися в майбутньому стати власниками свого житла.


Мешканка гуртожитку Олена Чус, виступаючи під час сесії, розповіла про невиконані обіцянки підприємства.


 


- У 2002 році, коли я туди вселилася з трьома дітьми, простоявши 16 років на пільговій черзі, мені сказали: «Не хвилюйтесь, через 5 років ви будете власницею». Тим більше, мої батьки віддали КрАЗу 84 роки, я відпрацювала 39. І мені адміністрація каже, що там немає цеглинок, закладених моєю родиною? Та ні, я, як і тисячі людей, що отримали житло у Кременчуці, маю на це право. Люди добрі, якщо у вас є совість, співчуття — зжальтеся над нами, - емоційно звернулася пані Олена до депутатів, переконуючи ухвалити рішення.


Як уже сказано, рішення ухвалили одноголосно, у тому числі «за» голосувала й Оксана Піддубна.


До цього мешканці гуртожитку ПрАТ «АвтоКрАЗ» писали колективне звернення міському голові з проханням, щоб влада розглянула питання про передачу гуртожитку до комунальної власності. Редакція має копію цього листа.


 


У ньому мешканці нагадують, що їм відключали електроенергію через борги підприємства, невчасно подали тепло, а труби гарячої води «відрізані» взагалі. У будинку мешкає багато пільговиків, але скористатися пільгами на комуналку люди не можуть, бо гуртожиток належить підприємству.




Фото: Артем Коваленко
Автор: Тетяна Донченко Фото: Артем Коваленко
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 10

0
23 січня 2020 14:11

ДЕРЕБАН ! Как только кто то "умер" сразу же находятся  "товарищи и сооседи" которым первый был что то должен.


16 7
0
23 січня 2020 14:24

Чи є якісь юридичні підстави? Якщо є — давайте займатися. Якщо немає — давайте розберемося в ситуації, щоб не було політичного піару та брехні, - наголосила Піддубна.

Юридических пидстав нет, поэтому на выходе будет именно политический пиар и брехня (недомеру же нужно что-то делать с рейтингом)


20 13
364
23 січня 2020 15:07

Таке тільки у нас можливе - відсудити чуже майно.


14 13
184
23 січня 2020 15:47

Разве жильцы не имеют права приватизировать жилье в котором прожили эн-ное количество лет?


14 14
364
23 січня 2020 17:02

Цитата: Всеволод

Разве жильцы не имеют права приватизировать жилье в котором прожили эн-ное количество лет?

 

Уявіть ситуацію: ви здали людині квартиру. Ця людина прожила в ній, наприклад, 10 років. Вона буде мати право на приватизацію ВАШОЇ квартири?


28 13
169
23 січня 2020 17:30

Цитата: Хатаб

Таке тільки у нас можливе - відсудити чуже майно.

 

Ви не праві, є закон "Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків". Цитую: "Дія цього Закону не поширюється на гуртожитки, побудовані або придбані за радянських часів (до 1 грудня 1991 року) приватними або колективними власниками за власні або залучені кошти (крім гуртожитків, що були включені до статутних капіталів організацій, створених у процесі приватизації чи корпоратизації, у тому числі тих, що у подальшому були передані до статутних капіталів інших юридичних осіб або відчужені в інший спосіб)." Це гуртожиток будувався ще за радянських часів. КрАЗ на той момент був дердавним підприємством. Звідси й витікає право людей приватизувати кімнати.


18 0
364
23 січня 2020 18:52

Цитата: Татьяна Донченко

Цитата: Хатаб

Таке тільки у нас можливе - відсудити чуже майно.

 

Ви не праві, є закон...

 

Я знаю про Закон. Але ж це наш Закон. А наші Закони не завжди відповідають здоровому глузду. Чим відрізняється гуртожиток, побудований за радянських часів від квартири в будинку, побудованому за тих же радянських часів?


5 7
169
23 січня 2020 20:49

Цитата: Хатаб

Цитата: Татьяна Донченко

Цитата: Хатаб

Таке тільки у нас можливе - відсудити чуже майно.

 

Ви не праві, є закон...

 

Я знаю про Закон. Але ж це наш Закон. А наші Закони не завжди відповідають здоровому глузду. Чим відрізняється гуртожиток, побудований за радянських часів від квартири в будинку, побудованому за тих же радянських часів?

Правильний хід думок. Нічим. І люди такі квартири успішно приватизували. Тому й закон про реалізацію житлових прав....



[quote=Хатаб]

[quote=Всеволод]

 Уявіть ситуацію: ви здали людині квартиру. Ця людина прожила в ній, наприклад, 10 років. Вона буде мати право на приватизацію ВАШОЇ квартири?

[/quote]

 

Порівняння некоректне, бо КрАЗ за гроші приватних акціонерів не будував цей гуртожиток і не купував його. До того ж, люди вселялися не як квартиронаймачі а по ордерах - як і до квартир, які свого часу давали за квартирною чергою


17 1
0
23 січня 2020 21:34

Він сказав, що є певні застереження, бо КрАЗівський гуртожиток перебуває у заставі. Але пообіцяв усе ж ініціювати судовий позов від міськраді в інтересах мешканців. А також поінформував, що юридичний департамент готує звернення до банку, в якого у заставі перебуває гуртожиток, про виведення його з-під застави.

Недомер может обещать обратиться хоть в СПОРТЛОТО. Но если общага в залоге у банка (а КРАЗ банкрот и залог врядли погасит) - то шансов у этих жильцов нет. Банки не занимаются благотворительностью. Так что - это пиар чистой воды...


11 3
540
1
24 січня 2020 07:11

Цитата: orca

Він сказав, що є певні застереження, бо КрАЗівський гуртожиток перебуває у заставі. Але пообіцяв усе ж ініціювати судовий позов від міськраді в інтересах мешканців. А також поінформував, що юридичний департамент готує звернення до банку, в якого у заставі перебуває гуртожиток, про виведення його з-під застави.

Недомер может обещать обратиться хоть в СПОРТЛОТО. Но если общага в залоге у банка (а КРАЗ банкрот и залог врядли погасит) - то шансов у этих жильцов нет. Банки не занимаются благотворительностью. Так что - это пиар чистой воды...

Как вариант. У здания общежития есть балансовая стоимость. С учетом амортизации я не думаю что там астрономическая сумма. Её можно погасить перед кредиторами и вопрос решен. Но это ж надо забрать у себя любимых, не напечатать хвалебную газетку, например, о себе.


9 3

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 50 від 12 грудня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх