«Підтягнуло» чуже фото та відмовили у верифікації: відповіді на поширені запитання щодо роботи «Дії»

18.02.2020, 08:02 Переглядів: 7 614

 

Відповіді на чотири поширених запитання

Сервісний центр МВС в Полтавській області відповів на чотири поширених питання щодо роботи мобільного додатку «Дія».


Чому мені відмовлено у верифікації?


Деякі дані надіслані від громадянина та дані в державних реєстрах можуть не збігатися. Тому в разі відмови у верифікації рекомендується звернутися до територіального сервісного центру МВС.


В застосунку «Дія» підтягнулося чуже фото


Надішліть повідомлення з описом проблеми, зазначенням свого прізвища, імені та по батькові, дати народження, ідентифікаційного номера та фото посвідчення водія з обох сторін на електронну адресу технічної підтримки support@hsc.gov.ua.


Залишив заявку на верифікацію і досі не отримав відповіді


Звернення розглядаються в термін не більше одного місяця від дня її надходження. Зазвичай заявки на верифікацію опрацьовуються швидше в порядку їх надходження.


Прийшло повідомлення, що верифікація успішна, але в «Дії» зміни не відбулися


З моменту успішної верифікації оновлені дані будуть відображені в електронному кабінеті водія протягом 24 годин, після чого підтягнуться в додаток «Дія».


Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 50 від 12 грудня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх