Вопрос по усадьбе Галаты на берегу Днепра снова сняли с рассмотрения

5.08.2020, 11:33 Переглядів: 9 164 Коментарів: 39

 

Алла Галата не платила, не платит и не будет пока платить за городскую землю на берегу Днепра

Мама состоятельного кременчужанина Сергея Галаты Алла Галата имеет большой имущественный комплекс прямо на берегу Днепра (Флотская, 4-А). Уже четыре года она не платит за городскую землю (5454 кв.м.), на которой стоит этот комплекс. И границы земельного участка до сих пор официально не определены. Не будут они определены и впредь – т. к. депутаты на внеочередной сессии 30 июля снова сняли вопрос по усадьбе Галаты на доработку.


Алла Галата дважды обращалась к Кременчугскому горсовету за разрешением на разработку технической документации для определения в натуре границ земельного участка, на котором стоит её имущественный комплекс. Он называется водозаборная станция. Галата собирается реконструировать станцию в спортивно-оздоровительный комплекс. 


Горсовет дважды отказал Алле Галате. Её вопрос дважды сняли с рассмотрения на сессиях – сперва на июньской, а потом и на внеочередной июльской.


Активно выступала против выдачи разрешения Галате депутат горсовета Оксана Пиддубная. Основной её аргумент – Галата имеет задолженность по арендной плате за городскую землю за четыре года. Сумма задолженности за полгектара земли (5454 кв.м.) составляет 723 тысячи гривен, которые не поступили в городской бюджет.


В связи с этим депутат требовала снять вопрос с повестки дня сессии, пока Галата не выплатит долг за аренду земли. Депутаты горсовета поддержали это предложение, вопрос по Галате сняли на обеих сессиях.


Довольно непоследовательно вел себя мэр Кременчуга Виталий Малецкий. Сперва на июньской сессии он призывал депутатов выдать разрешение Галате на разработку технической документации по установлению границ участка в натуре. Но депутаты разрешения не дали.



На июльской сессии мэр уже не призывал решить вопрос Галаты положительно. Вместо этого он пригласил выступить Пиддубную. Оксана Пиддубная рассказала о выезде в усадьбу Галаты 29 июля («ТелеграфЪ» публиковал об этом репортаж с симпатичными картинками дома и залива). Она напомнила о долге Галаты за землю, и о том, что усадьба Галаты закрывает свободный проход к Днепру для жителей микрорайона. И предложила снять вопрос до тех пор, пока Галата не погасит долги за городскую землю.


Вопрос сняли. Но не факт, что Галата заплатит этот долг за землю. 29 июля, разговаривая с «Телеграфом», Сергей Галата (он не скрывает, что это его имущественный комплекс, просто оформленный на маму) сказал, что сумма долга (723 тыс. грн) завышена, т. к. была изначально завышена денежная оценка земельного участка. Поэтому он считает выставленную сумму долга спорной. Кроме того, он напомнил, что договора аренды земли нет, его срок истек четыре года назад. И с тех пор город не возобновил договор. А если договора нет, о какой арендной плате может идти речь?


  

Личный пляж Галаты


Вот такая абсурдная сложилась ситуация. Состоятельная кременчугская семья четыре года пользуется участком городской земли размером в полгектара в козырном месте на берегу Днепра, и не платит за него. И дальше пока платить не будет.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 39

0
5 серпня 2020 12:00

Да на нары их всех. Подшконарные фуфлометы


46 1
294
5 серпня 2020 12:22

Для розуміння: саме ми, "земельна комісія" та "бюджетна комісія" міської ради ВПЕРШЕ за всю історію Кременчуцької міської ради з 2016 року впровадили практику моніторингу стану сплати за землю перед прийняттям рішень міської ради. До нас цього ніхто не робив, і ніякої інформації про борги за землю ніхто не мав, журналісти в тому числі.

 

Особисто мною було ініційовано, а керівником юрдепартаменту міськради Мірошніченко, впроваджено, практику стягнення через суд боргів за землю, чим ніхто ніколи до нас не займався. Ця практика принесла до міського бюджету вже не один мільйон гривень.

 

Наразі відсутня дієва система контролю за станом сплати за землю, тому що це податковий платіж, який контролює податкова служба, і обмін відповідною інформацією є ускладнений.

 

Щодо Галати, то він, як і будь-який інший громадянин, має право не погодитись з визначеною йому до сплати сумою збитків за бездоговірне користування землею та зясовувати це питання через суд. Відповідний позов до Галати міськрада вже подала і він на розгляді в суді

 

 


12 30
672
5 серпня 2020 14:05

Чотири роки не сплачується орендна плата.Навіть при "ускладненому" отриманні інформації можлива затримка.На місяць.А чотири роки-це 48 місяців.

Якщо орендар не згоден з розміром оренди-він подає позов до суду.Через 48 місяців позов подала міськрада,а орендар і вухом не веде.

А чому б міськраді і представнику обласного центру холоду (скорочено-ПОЦ) не поставити біля будівлі бувшого СБУ-шника сцену і не провести мітинг,щоб орендар виплатив борги або прибрав новобудови.

Як на Занасипі запросили б "активістів" по 200грн.і обурювались.

Безкоштовно даю лозунги:

-поверніть нам пляж

-поверніть можливість заправляти пожежні машини

-віддайте 800тис.в бюджет

-новобудова закриває краєвиді т.д.

І нешановного недоброчесного юриста просимо не вішати нам "лапшу" на вуха.Вам краще мовчати,ніж говорити.


26 1
294
5 серпня 2020 14:42

Цитата: mangust-1
Навіть при "ускладненому" отриманні інформації можлива затримка.На місяць

 

"Каждый мнит себя стратегом,  видя бой со стороны"

Ви прийдіть в держуправління або місцеве самоврядування і спробуйте зробити краще ;)

Цитата: mangust-1
провести мітинг,щоб орендар виплатив борги

В нормальній державі для цього існує суд і судові виконавці, а не мітинги

Цитата: mangust-1
через 48 місяців позов подала міськрада

Я ж і написав, що до нас ніхто не робив навіть такого. Зараз налагодили ці процедури, поступово налагодимо і обмін інформацією та оперативний контроль за сплатою.

 

Криками на телекамеру та камланням на цьому сайті з пропозиціями "помовчати" "недоброчесному юристу" нічого не вирішиш. Лише роботою, яку ми дійсно робимо, а от про вас, крім токсичних коментарів з анонімного аккаунту на цьому сайті - нічого не відомо.

 

Ну, то так завжди було - одні працюють, а інші дають "поради", бо краще знають, як треба зробити )


2 21
0
5 серпня 2020 14:55

Цитата: ulyanov

Для розуміння: саме ми, "земельна комісія" та "бюджетна комісія" міської ради ВПЕРШЕ за всю історію Кременчуцької міської ради з 2016 року впровадили практику моніторингу стану сплати за землю перед прийняттям рішень міської ради. До нас цього ніхто не робив, і ніякої інформації про борги за землю ніхто не мав, журналісти в тому числі.

 

Особисто мною було ініційовано, а керівником юрдепартаменту міськради Мірошніченко, впроваджено, практику стягнення через суд боргів за землю, чим ніхто ніколи до нас не займався. Ця практика принесла до міського бюджету вже не один мільйон гривень.

 

Наразі відсутня дієва система контролю за станом сплати за землю, тому що це податковий платіж, який контролює податкова служба, і обмін відповідною інформацією є ускладнений.

 

Щодо Галати, то він, як і будь-який інший громадянин, має право не погодитись з визначеною йому до сплати сумою збитків за бездоговірне користування землею та зясовувати це питання через суд. Відповідний позов до Галати міськрада вже подала і він на розгляді в суді

 

 

Оно-то конечно хорошо, только вот в Вашем комментарии нет ответа на простой вопрос: "Так сколько же денег благодаря "практики моніторингу стану сплати за землю" и "практики стягнення через суд боргів за землю" пришло в бюдет?"


21 0
294
5 серпня 2020 15:43

Цитата: Kremzp
сколько же денег  пришло в бюдет?"

Лише за судовими рішеннями, як нам доповідали на комісії, стягнуто понад 2 млн гривень. Точну цифру можете отримати на запит до міськвиконкому, я такого моніторингу не веду.

 

Галата не буде виключенням - отримане рішення суду буде предявлене до виконання судовим виконавцям і вони його виконають.

 

Ще більше суму боржники платять добровільно внаслідок впровадженої практики повідомляти їх фацівцями земельного відділу про те, що в разі наявності боргів за землю позитивне рішення сесія з їх питання не прийме.

 

 


1 15
264
5 серпня 2020 16:01

Тут тільки бульдозер допоможе згорнути всіх бариг з берегу і не тільки Галату а й маєточок Шаповалова заодно!


29 0
294
5 серпня 2020 17:08

Цитата: Piton78
Тут тільки бульдозер допоможе

Згадайте історію Франції, 1789 рік.

До речі, ці лекала історії повторюються регулярно, в кожній країні, яка починає йти цим шляхом. Російська імперія і Україна в її складі ходили ними в 1917- 1937 роках.

 

Слідом за бульдозерами і викиданням права у смітник і початком панування "простих" людей  завжди приходить її величність гільйотина ( маузер і тд), і ця пані харчується головами і простих людей, а не лише "бариг". Більше того: простих людей лягає в сиру землю значно більше, ніж "бариг".

 

Не слід закликати в країну лихо, бо якщо воно прийде, непереливки буде не стільки "баригам", скільки вам, які його сюди приведуть


3 18
0
5 серпня 2020 18:13

Цитата: ulyanov

Не слід закликати в країну лихо, бо якщо воно прийде, непереливки буде не стільки "баригам", скільки вам, які його сюди приведуть

А что же тогда делать? "Понять и простить?" Мэр города рассказывает, что долгов у города как у кошки блох, при этом получая по 70тыс зарплаты - не беда. Не платит владелец тебе зарплату, при этом покупая новые автомобили, дома, острова  - тоже ничего. Застраивают побережье - ну что же - честно заработали - имеют право. Изнасиловали - не страшно - ведь не убили. Ну а если и убьёт тебя такой "барига" в нетрезвом виде - ну что же - такова судьба. Главное ведь "не слiд закликати лихо".

 А по поводу "Російська імперія і Україна в її складі ходили ними в 1917- 1937 роках." Давайте оценим РЕЗУЛЬТАТ: превращение аграрной Украины, раздираемой разными внутренними и внешними врагами, в крупнейшую агро-промышленную УССР, выпускающую самолеты и теплоходы, автомобили и автобусы, производящая больше стали, чем ФРГ и Франция вместе взятые. При этом имея бесплатное образование и лечением и т.д.


16 3
294
5 серпня 2020 19:38

Цитата: Kremzp
А что делать?

Якщо взагалі - то цікавтесь політикою, критично мисліть, аналізуйте інформацію, голосуйте свідомо, використовуйте юридичні важелі впливу на владу та на проблеми, виходьте на мирні протести, вимагайте від політиків дотримання законів та моралі. 

Цитата: Kremzp
Не платит зарплату

Суд стягне заробітну плату та пеню

Цитата: Kremzp
Застраивают побережье ... - имеют право.

Якщо мають право - то треба це або прийняти, або змінювати право.Якщо права не мають - то добиватись, щоб закон було реалізовано. Але не бульдозером, а судом

Цитата: Kremzp
Изнасиловали - не страшно

Страшно

Цитата: Kremzp
агро-промышленную УССР,

Я не сприймаю аргументів, за якими сите життя дозволяє виправдати тримання в у фізичному та ментальному рабстві мільйонів людей 


1 11
264
5 серпня 2020 20:25

Поки наші "славетні" суди не очистяться від наволочі яка тупо заробляє, не буде нормальних адекватних рішень ні по яких питаннях і ніхто не закликає біду до країни! Її і так зараз доволі стільки крові сліз і страждань не було від часів великої вітчизняної! Ось в тому то й річ що нелюди в судах виконкомах верховній раді і на місцях цього не хочуть розуміти! Дорвалися до влади до кормушки і все жри поки не полізе звідусіль! Хтось спиляє сухе дерево щоб нагріти дітей в хаті бо немає чим за газ заплатити, його штрафами обкладуть, а то й посадять! А хтось відхапує шматки землі шматки пляжів і їм за це нічого! Так з бульдозером перегонув тут треба колоною танків рівняти!


10 1
294
5 серпня 2020 20:41

Цитата: Piton78
Поки наші "славетні" суди не очистяться від наволочі яка тупо заробляє, не буде нормальних адекватних рішень

То очістіть. Я вам стоячи за це буду аплодувати.

Бо від тих рішень, які я бачу щодня, у мене дуже великий стрес

 

Просто,  на відміну від насморку, само собою воно все не зробиться і не розсмокчеться- потрібна дуже активна участь суспільства в цьому. Але суспільство проголосувало за владу, яка:

1) розігнала кваліфкомісію суддів ( підтримую її за це), але нову так і не створила вже майже рік

2. Нічого в напрямку очищення судової влади не робить.

3. Реформу суду доручила популісту Саакашвілі, який висунув просто дикі ідеї, які ніколи реалізовані не будуть.

Отже, все залишається, як є в судах ;)

Цитата: Piton78
нелюди в судах виконкомах верховній раді і на місцях

Засліплений ненавистю, навіть праведною, все одно є засліпленим.

І в судах, і у виконкомах, і у ВР і на місцях є як нелюди, так і люди, а інколи буває і так, що той, хто вчора нелюдь - сьогодні людина, а завтра знову нелюдь, і навпаки.

Життя не чорно- біле, і люди не всі герої, і не всі злодії

 

 


1 8
0
5 серпня 2020 20:50

Цитата: ulyanov

Якщо взагалі - то цікавтесь політикою, критично мисліть, аналізуйте інформацію, голосуйте свідомо, використовуйте юридичні важелі впливу на владу та на проблеми, виходьте на мирні протести, вимагайте від політиків дотримання законів та моралі. 

1. Даже "ми, "земельна комісія" та "бюджетна комісія" міської ради" 4года(!!!!!) не можете НИЧЕГО сделать с тем, чтобы вернуть в ГОРОДСКОЙ (!!!) бюджет  задолженность. Какие ещё "важелі впливу на владу та на проблеми" Вам необходимо?

2. "виходьте на мирні протести". Несколько дней назад Партия Шария провела "мирний протест" против избиения её однопартийцев и соблюдения законности. И что? Что-то изменилось?

 

ЦИТАТА ulyanov 

Суд стягне заробітну плату та пеню. 

06.06.20 На одном из сайтов сообщалось: "Заборгованість підприємства (КрАЗ) по зарплаті сягнула 40 мільйонів гривень." Я что-то ничего не слышал о судах по этому поводу. Или может кто-то из депутатов обратился в суд по этому поводу? А может даже уже и решения суда есть?

 

Цитата: Kremzp агро-промышленную УССР.

ЦИТАТА ulyanov Я не сприймаю аргументів, за якими сите життя дозволяє виправдати тримання в у фізичному та ментальному рабстві мільйонів людей.

О каком "рабстве" Вы пишете?


8 3
294
5 серпня 2020 21:04

Цитата: Kremzp
Что-то изменилось?

Для того, щоби щось змінилось, треба багато поту та часу. Якщо ви хочете все і одразу - то будете глибоко розчаровані життям

Цитата: Kremzp
кто-то из депутатов обратился в суд по этому поводу?

Кожен має сам боротись за свою заробітну плату.

Може, депутат має і чай вам зранку заварювати та підлогу у вас дома мити, щоби чисто було?

Цитата: Kremzp
каком "рабстве" Вы пишете?

Скільки вам років? Ви жили в СРСР?

Якщо не жили - яку документальну літературу про життя в СРСР ви читали?


1 9
424
5 серпня 2020 21:23

Цитата: ulyanov
виходьте на мирні протести, вимагайте від політиків дотримання законів та моралі.
то ви знущаєтесь ? політики так різко злякались і покаялись ?політик ,депутат і поняття моралі -речі не сумісні,у нас ,в Україні.
Цитата: ulyanov
В нормальній державі для цього існує суд і судові виконавці, а не мітинги

Цитата: ulyanov
виходьте на мирні протести, вимагайте від політиків дотримання законів та моралі.
ви заперечуєте самі собі .А по великому рахунку ,які суди ? у нас ? де все купляється і продається ?

 

 


5 1
0
5 серпня 2020 22:06

ЦИТАТА ulyanov 
Для того, щоби щось змінилось, треба багато поту та часу. Якщо ви хочете все і одразу - то будете глибоко розчаровані життям
А сколько надо ждать? Уже почти 30 лет прошло со Дня Акту проголошення незалежности. Стало ли лучше? Я не имею в виду некоторых людей. Я имею в виду общую картину в стране. (просто для справки: в 70-х гг прошлого века был уволен Директор КВСЗ за то, что завод не вышел на уровень выпуска 45 вагонов в ДЕНЬ (В ДЕНЬ!!!!!). А сколько вагонов выпускает сейчас КВСЗ?


В СССР: "ДЕПУТАТ - СЛУГА НАРОДА". В Украине

ЦИТАТА ulyanov Кожен має сам боротись за свою заробітну плату.

 

ЦИТАТА ulyanov Ви жили в СРСР?
Я жил в СССР 20 лет. Получал образование в "советских" школах и ПТУ. Работал на "советских" предприятиях. Посещал "советские" спортивные и развивающие кружки. Редко, но бывал в "советских" поликлиниках. С первого матча "болел" за свою любимую команду "Кремень".


11 4
294
5 серпня 2020 23:28

Цитата: Kremzp
В СССР: "ДЕПУТАТ - СЛУГА НАРОДА". В Украине

Я так розумію, на виборах ви голосували за Зе, а зараз будете голосувати за Шарія.

З таким підходом до своєї держави - чекати на зміни слід буде вічність

Цитата: Kremzp
ожен має сам боротись за свою заробітну плату.

Саме на цьому принципі побудований і капіталізм, і  законодавство демократичної держави, якою позиціонує себе Україна. Згідно цього законодавства ні прокурор, ні депутат, не мають право звернутись до суду з позовом про стягнення заробітної плати працівника, якщо він сам цього не робить. Суд просто поверне такий позов.

Цитата: Kremzp
Я жил в СССР 20 лет.

Тоді ви мали би відчути, що існувала цензура на інформацію, на художню літературу, на твори кіномистецтва, на стиль одягу навіть. Це не ментальне рабство, коли за тебе вирішують, що тобі слід читати, що дивитись, в що одягатись і який слід мати світогляд? 


1 9
0
6 серпня 2020 01:49

ЦИТАТА ulyanov Я так розумію, на виборах ви голосували..
Так может просветите за кого голосовать-то? А то опять наголосуем за ЕС, ПР (ОПЗЖ), Батькивщину, Слугу народа, Народный Фронт и т.д и т.п. А изменений в лучшую сторону как не было так и нет.

 

ЦИТАТА ulyanov Згідно цього законодавства ...
Но поставить вопрос на сессии об это может или нет? Принять какую-то "осуждающее заявление". Но зачем? Ведь основные вопросы на сессии: бюджет да земляы. (ПРИМЕР: "Порядок Денний" на 45 сессию от 30.07.2020. А если вдруг на встрече с избирателями кто-то у Вас спросит по поводу невыплаты зарплат, Вы им в ответ это и скажете? (Или нет?)

 

ЦИТАТА ulyanov Тоді ви мали би відчути... 

Я в своих комментариях стараюсь приводить примеры.Вы же пишете "взагалі по загалям". Приведите конкретные пример: что лично Вам не давали слушать, смотреть, носить.

 

ЦИТАТА ulyanov і який слід мати світогляд

Мировоззрение, ИМХО формируется за счет знаний и личных наблюдений. Мерилом ... являются его поступки; ориентирами... служат убеждения. (предложение не моё - содрал с интернета) Одним из сводов (слово также содрал) является "Моральный Кодекс Строителя Коммунизма". Не такая уж и глупая штука. Тем более, что её очень часто сравнивают с Нагорной проповедью.


7 0
672
6 серпня 2020 13:38

Чиї поради ,Ви,кремсп,хочете почути?Людини,яка відмазували"всих злодіїв,які обікрали міський бюджет ?

Всі міські корупціонери скористались послугами цього пана.Одні з останніх "відмазуваних"-проценки,які самі за себе голосували при призначенні на посади.


8 1
0
6 серпня 2020 13:47

Цитата: mangust-1

Чиї поради ,Ви,кремсп,хочете почути?Людини,яка відмазували"всих злодіїв,які обікрали міський бюджет ?

Всі міські корупціонери скористались послугами цього пана.Одні з останніх "відмазуваних"-проценки,які самі за себе голосували при призначенні на посади.

Просто хотелось услышать не "совет", а АРГУМЕНТИРОВАННОЕ мнение человека, находящегося "внутри" власти.


4 0
0
6 серпня 2020 14:46

Цитата: ulyanov

Для розуміння: саме ми, "земельна комісія" та "бюджетна комісія" міської ради ВПЕРШЕ за всю історію Кременчуцької міської ради з 2016 року впровадили практику моніторингу стану сплати за землю перед прийняттям рішень міської ради. До нас цього ніхто не робив, і ніякої інформації про борги за землю ніхто не мав, журналісти в тому числі.

 

Особисто мною було ініційовано, а керівником юрдепартаменту міськради Мірошніченко, впроваджено, практику стягнення через суд боргів за землю, чим ніхто ніколи до нас не займался!

 

Земельная бригада, раз уж вы тут, разрешите поинтересоваться. Какого прибрежная линия кагамлыка, псла , днепра застроена? Держава вашем лице будет принимать непопулярные решения?  Думаю ответ и так ясен, вы не враг себе...поэтому нет. В бригаде были противники застройки припарковой территории напротив готеля кремень? 



Цитата: Kremzp

ЦИТАТА ulyanov 
Для того, щоби щось змінилось, треба багато поту та часу. Якщо ви хочете все і одразу - то будете глибоко розчаровані життям
А сколько надо ждать? Уже почти 30 лет прошло

Они ждут чтобы поколение которое помнило их обещалки состарилось и стало немощным, одновременно они промывают мозг и одебиливают подрастающее поколение.  Выращивают нацию узколобых


5 1
294
6 серпня 2020 21:16

Цитата: Kremzp
Но поставить вопрос на сессии об это может или нет? Принять какую-то "осуждающее заявление

Може

Цитата: Dmytro
Держава вашем лице будет принимать непопулярные решения?

Без проблем. Рішення має прийняти міськвиконком. Зроблю відповідне звернення до міськвиконкому щоби забезпечили виконання закону.

Цитата: Dmytro
были противники застройки припарковой территории напротив готеля кремень?

А чому мають бути противники цієї забудови? Тому що вам не подобається будинок в тому місці? Чи з яких причин?

 


0 8
0
6 серпня 2020 22:31

А чому мають бути противники цієї забудови? Тому що вам не подобається будинок в тому місці? Чи з яких причин?

 

Жаль никто из вас не задал этот вопрос у жителей города перед началом стройки. Хотя зачем спрашивать планктон , да? В парке уже не протолкнуться и его нвдо не то что застраивать со всех сторон, но расширять, вокруг него можно было бы организовать велодорожки например. Лучше мы построим еще одну багатоповерхивку, и неплохо зароботаем, да?


5 2
4 780
1
6 серпня 2020 22:39

Цитата: Dmytro
еще одну багатоповерхивку
ну это жилье например, вам важнее велодорожка, мне - жильё, в чем проблема? У каждого свое мнение, приближенное к его потребностям. Не надо думать от имени всех и приписывать им свое мнение, как мнение большинства....


1 9
0
6 серпня 2020 22:48

Цитата: zzzzzz

Цитата: Dmytro
еще одну багатоповерхивку
ну это жилье например, вам важнее велодорожка, мне - жильё, в чем проблема? У каждого свое мнение, приближенное к его потребностям. Не надо думать от имени всех и приписывать им свое мнение, как мнение большинства....

Мне важна эстетическая привлекательность мест отдыха. Жилья в городе понастроили много, вам не хватает? Молодежка, занасыпь, там новостроек достаточно. 


6 2
294
6 серпня 2020 23:20

Цитата: Dmytro
никто из вас не задал этот вопрос у жителей города перед началом стройки

Я, якби теж житель міста. Моя думка не враховується? ;)

Цитата: Dmytro
и неплохо зароботаем, да?

Ставайте депутатом - поділитесь потім досвідом, як можна на цьому будівництві заробити ;)

Цитата: Dmytro
вокруг него можно было бы организовать велодорожки например.

Ми зробили в парку тротуари, запланували велодорожки.

Схему розташування велодорожок розробив відповідний інститут містобудування. Саме в тому місці вона не запланована

 

Ви, коли пишете коментарі, не обмежені нічим, крім своєї фантазії. Ми, коли приймаємо ті чи інші рішення, маємо враховувати багато факторів: починаючи від раніше прийнятих рішень, закінчуючи наявними планами та вимогами законодавства, а також інтересами всього міста так, як ми їх бачимо


1 4
0
6 серпня 2020 23:38

Ми, коли приймаємо ті чи інші рішення, маємо враховувати багато факторів: починаючи від раніше прийнятих рішень, закінчуючи наявними планами та вимогами законодавства, а також інтересами всього міста так, як ми їх бачимо

Это все слова. Бла бла. По факту береговая линия застроена и продолжает застраиваться (например кагамлык напротив мебельного центра на пивзаводе), велодорожек не было и нет, парк не развивается вовсе, кроме очередного перекладывания плитки и появившегося детского майданчика там ничего не меняется, даже нормального туалета в парке нет.


3 0
0
6 серпня 2020 23:44

Цитата: ulyanov
Саме в тому місці вона не запланована

 

Мені дуже цікаво, де можна побачити генплан міста? Що де заплановано, які розрахунки. Бо, справді, ліплять новобудови десь у центрі міста, заліпили всі тротуари якимись ларьками, вже є місця де реально пройти важко. І ці всі дозволи виконком наче як видає?(я ж не помиляюсь?). А от інфраструктуру під ці новобудови ніхто не передбачає, та не враховує(може я помиляюсь, то спростуйте це прикладами).

Кількість транспорту збільшується і без новобудов, а коли вліпити пару багатоповерхівок..ю Ситуація погіршується. Де паркувати автівки? Хтось подбав про розширення доріг, побудову розв'язок? Це взагалі якимось чином враховуться? В мене великі сумніви з цого приводу. Чи може там де будують новобудови будуть також нові зони відпочинку (парки, сквери) дітсадки, школи, лікарні? Не бачив...


3 0
294
6 серпня 2020 23:47

Цитата: Dmytro
кагамлык напротив мебельного центра на пивзаводе)

Чим вам вже те місце не вгодило? Людина за власні кошти збудувала громадську набережну. 

Що ж вам в цьому знову не так?

 


0 5
0
6 серпня 2020 23:54

Цитата: ulyanov

Цитата: Dmytro
кагамлык напротив мебельного центра на пивзаводе)

Чим вам вже те місце не вгодило? Людина за власні кошти збудувала громадську набережну. 

Що ж вам в цьому знову не так?

 

Я не про набережную. Я про то что берег реки застроен, подход к реке огражден забором. Причем по обе стороны. Это нормально для вас?


3 0
294
7 серпня 2020 00:03

Цитата: vortex
де можна побачити генплан міста?

На порталі відкритих даних міської ради Кременчука. У відкритому доступі. Разом з зонінгом Кременчука та детальними планами мікрорайонів.

 

Вся містобудівна документація перед розробкою та затвердженням оприлюднюється для громадського обговорення, проводяться у міській раді громадські слухання, враховуються зауваження, після чого затверджується відповідна містобудівна документація.

 

Більшіть людей обмежує свою цікавість в житті міста читанням новин в таблоїдах і навіть не підозрює, що існують і інші джерела інформації. І кожен може прийняти участь в розробці планів міста.

Але нікому це не треба

Тому що на огульній критиці хайпу більше, та і не так скучно, як копатись в якихось там схемах, планах, параграфах ДБН )


0 3
0
7 серпня 2020 00:19

Цитата: ulyanov
На порталі відкритих даних міської ради Кременчука. У відкритому доступі. Разом з зонінгом Кременчука та детальними планами мікрорайонів.

 

Чи не підкажете де саме це можна знайти це на сайті(в яке меню зайти куди натиснути щоб знайти генплан)

 

Конкурсsmile Квест, пропоную всім читачам взяти в ньому участь "Знайди генплан міста на сайті міськвиконкому"


1 1
0
7 серпня 2020 00:26

Цитата: ulyanov

Цитата: vortex
де можна побачити генплан міста?

На порталі відкритих даних міської ради Кременчука. У відкритому доступі. Разом з зонінгом Кременчука та детальними планами мікрорайонів.

.

Але нікому це не треба

Тому що на огульній критиці хайпу більше, та і не так скучно, як копатись в якихось там схемах, планах, параграфах ДБН )

Вы ошибаетесь, считая что это никому не нужно. У людей хватает своей работы, чтобы вникать еще и в работу органов власти. Обычному человеку незачем разбираться в планах, зонингах, параграфах в которых он утонет. Оставьте это профессионалам. У людей есть очи, они видят проблемы, которые высказывают, а в ответ получают ваше: изучайте, читайте, участвуйте. Нет уж, это вы изучайте проблемы горожан и перенимайте опыт Европейских громад. А мы увидим как меняется наше место к лучшему и будем меньше жаловаться.


3 4
0
7 серпня 2020 00:33

Апдейт. Знайшов я генплан... Тепер в мене інше питання. Чому на генплані відсутні будинки які збудовані років 10 тому? Запрошую всіх "архітекторів" на екскурсію нагірною частиною міста. Ви побачите дуже багато нового. Бо як виявляється у виконкомі не в курсі що тут побудували щось. Ціна такому генплану - 5 копійок, якщо на нбому немає навіть того що вже давно збудовано. Я вже не кажу про ті речі які (мають бути) заплановані, але які ще не збудовані. 


5 2
294
7 серпня 2020 01:02

Цитата: Pravda
Обычному человеку незачем разбираться в планах, зонингах, параграфах

Серед 42 депутатів міста в цьому розбирається від сили 3-5 осіб, всі інші - звичайні люди)

Цитата: vortex
на нбому немає навіть того що вже давно збудовано

Генплан тому і називається "генеральним", що на ньому позначені лише генеральні напрямки розвитку міста на майбутнє.

Окремі будинки розташовують на детальних планах певних територій, які мають відповідати зонам, що передбачені в генеральному плані.



Цитата: Pravda
это вы изучайте проблемы горожан

Як же ми зможемо вивчити думку містян, якщо вони її не вислювлюють на громадських слуханнях, які саме для цього і призначені і проводяться?

І, щодо міфічної спільної думки - ви спробуйте в батькіському шкільному вайберчаті досягнути спільної думки серед 30 батьків щодо копійчаної проблеми класу і зрозумієте, що щоб не робила влада - завжди буде хтось, кому це не сподобається

 


0 3
0
7 серпня 2020 01:14

Цитата: ulyanov
Генплан тому і називається "генеральним", що на ньому позначені лише генеральні напрямки розвитку міста на майбутнє. Окремі будинки розташовують на детальних планах певних територій, які мають відповідати зонам, що передбачені в генеральному плані.

 

Можливо Ви маєте рацію. Тут справа не в термінології, питання в мене дуже просте. Де я, як пересічний громадянин, можу побачити реально що в конкретному місці (наприклад, навколо мого будинку) заплановано зробити? Чи справді ті будинки які зводяться були заплановані заздалегідь, чи можи вони у плані вже під конкретного забудовника приліплені, даруйте, після того як комусь грошей занесли. Курсовий проект якийсь.

 

Це не те що люди хочуть побачити. Має бути все прозоро та зрозуміло, що де як коли заплановано на декілька років (а то й десяток років) наперед. Тоді можна повірити що це дійсно "генеральний" план, а не лише назва. Раніше навіть номери для будинків були раніше ніж будинки будували. А зараз наліплять щось типу 95-А, 95-Б і таке інше. Зрозуміло навіть не фахівцю що його вліпили туди де місця на плані не було передбачено


3 1
4 780
1
7 серпня 2020 07:22

Цитата: Dmytro
Мне важна эстетическая привлекательность мест отдыха.
та многоэтажка , о которой идет реч на каком расстоянии от берега? Вы все время пишете про водоохранную зону, где она заканчивается в курсе?


0 6
0
7 серпня 2020 11:23

Цитата: zzzzzz

Цитата: Dmytro
Мне важна эстетическая привлекательность мест отдыха.
та многоэтажка , о которой идет реч на каком расстоянии от берега? Вы все время пишете про водоохранную зону, где она заканчивается в курсе?

Ты там держись друг, главное таблетки пить не забывай


4 1
4 780
1
7 серпня 2020 15:08

Цитата: Dmytro
прибрежная линия кагамлыка, псла , днепра застроена?
Цитата: Dmytro
По факту береговая линия застроена и продолжает застраиваться
Цитата: Dmytro
Я про то что берег реки застроен,

да вам батенька таблетки для улучшения памяти нужны...


0 9

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх