В облдержадміністрації провели офіційну презентацію проєкту туристичного логотипу та брендбуку Полтавської області, повідомляє пресслужба ОДА.
Логотип складається з чотирьох стилізованих іконок із зображенням автентичних родзинок, що представляють область та є її брендами.
Проєкт логотипу створено у стилі Flat design. Використано п’ять кольорів: андроїдний зелений, мандариновий, ніжно-оливковий, міжнародний помаранчевий, білий.
Як зазначила начальник відділу туризму і розвитку музейної справи Департаменту культури і туризму облдержадміністрації Лілія Федорченко, Полтавщина є конкурентом серед інших регіонів на туристичній платформі і нам потрібно боротися за туриста.
У розробці проєкту логотипу брали участь Департамент культури і туризму ОДА, Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка».
- Ми намагалися залучити якомога менше грошей. Політехніка взяла участь у розробці безкоштовно. Тільки візуалізація цього продукту коштувала 20 тисяч гривень у форматі макетування та виготовлення вихідних даних, – сказала Лілія Федорченко.
Логотип плануєть використовувати у сувенірній та рекламній продукції.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.