Елітне авто для виконкому куплене тролейбусним управлінням, щоб «обійти» тендерну процедуру відкритих торгів
Стало відомо, для кого КП «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана» купило елітний автомобіль Ford Fusion з підігрівом сидінь, бортовим комп’ютером, камерою заднього виду та купою інших додаткових опцій. Авто призначене не для підприємства, а для посадовців виконкому Кременчуцької міської ради.
Так, на офіційному порталі міської ради розміщений проєкт рішення про передачу автомобіля з балансу КТУ на баланс виконкому:
Вказана й балансова вартість автомобіля – 495 тис грн. Опис повністю відповідає тому, який нещодавно придбало КП КТУ у результаті спрощеної закупівлі. Виявляється, усе так просто: тут тобі купили – але такі багаті, що самим вже й не треба. Бо проєкт рішення починається зі слів «розглянувши звернення комунального підприємства… щодо безоплатної передачі».
Проєкт рішення виконкому можна завантажити тут:
Нагадаємо, раніше Владислав Гордієнко - особа, відповідальна за закупівлі у КТУ, заявив, що не в курсі, для кого купується авто. І не зміг пояснити, чому потрібен саме сірий FORD FUSION? Адже надмірна деталізація обмежує пропозиції та, відповідно, конкуренцію.
Пропозиція (як ми й передбачали, судячи з того, як була складена документація) надійшла всього одна.
Чому ж автівку для мерії купило КТУ? Як уже сказано, вартість автомобіля – 495 тисяч гривень. І якби тендер оголошував виконком, процедура (оскільки сума перевищує поріг для товарів – 200 тис грн) була б іншою: відкриті торги з обов’язковим аукціоном на зниження ціни. У цьому випадку, якщо заявку подає лише один учасник, торги визнаються такими, що не відбулися.
Але КТУ як підприємство міського електротранспорту належить до замовників, які здійснюють діяльність «в окремих сферах господарювання». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», поріг для таких замовників на товари – один мільйон гривень. Відтак, виконком і «делегував» закупівлю для чиновників комунальному підприємству – щоб купити вживану автівку простіше, і без конкуренції. Бо спрощену закупівлю можна проводити й з одним учасником.
Таку схему закупівлі в «обхід» конкурентної процедури відкритих торгів застосувала мерія. Що, звісно, ж не сприяє економії міського бюджету. Втім, як і вартісна покупка авто для топ-чиновників при дефіцитному бюджеті та дірявих дорогах.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.