130 000 грн необхідно з міського бюджету щоб розібрати завал «плюшкіна»

25.05.2021, 12:15 Переглядів: 4 334 Коментарів: 9

 

Дали доручення знайти кошти, щоб прибрати територію 

Сьогодні, 25 травня, на сесії Кременчуцької міської ради депутат Олександр Нікіфоров виступив із запитом щодо звалища по вулиці Вернадській, №3/3. До депутата звернулися мешканців будинків №19 та 21 на вул. Манагарова.



За його словами, там незадовільний стан, оскільки довгий час матір з сином складували сміття у будинку та навколо. Сміття виділяє не тільки неприємний запах, а й притягує бездомних тварин. 


- Тричі за останній час будинок горів і може виникнути нова пожежа. Ця ситуація вже не нова, ЗМІ її висвітлювали, але нічого не зроблено... 7 травня депутати Нікіфоров та Плескун, віце-мер Москалик та фахівець ДЖКГ здійснили огляд території та побачили аварійну ситуацію,- повідомив з трибуни депутат Олександр Нікіфоров.


Міський голова Віталій Малецький запитав у профільного віцемера Івана Москалика чому не прибрана територія.


Іван Москалик повідомив. що прибирання сміття коштуватиме 130 000 грн. Міський голова дав доручення департаменту житлово-комунального господарства знайти кошти в рамках фінансування програми на прибирання сміття.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 9

325
25 травня 2021 12:25

4700 баксов за вывоз мусора? Серьезно?


51 0
4 781
1
25 травня 2021 12:40

Шо значит поідомив? А смету показал? Чи так, на слово? Думаю эта работа стоит отсилы 30т. Это так по багатому даже.


42 0
0
25 травня 2021 12:41

Віддайте у власність цю ділянку безкоштовно охочим із умовою вивозу сміття. В чому проблема?


25 0
749
1
25 травня 2021 12:41

приїде трактор і згорне усе в самоскид. відвезуть на звалище . Ну ,хай ще троє чоловік попрацює. Невже це все коштуватиме аж130000? Ну це вже брехня!


37 0
31
25 травня 2021 12:55

Дайте мне 100 штук, я сам найму машину, уберу, и замету ещё...


40 0
4 781
1
25 травня 2021 12:56

Смету в студию!


26 0
737
25 травня 2021 15:03

Все дуже просто - нехай на прибирання піде 5 годин. 

Трактор Т-150 - витрати палива 1 год. 50 л. (старенький вже).

Авто для вивозу старенький КрАЗ - витрати палива 70 л/100км (бо вмикається лише задня передача). А в водія КрАЗа улюблений маршрут пролягає через Світловодську дамбу. Ось і виходить кругленька сума.

 


6 2
150
25 травня 2021 15:07

smilesmilesmile  

 

А так можно было?

 


9 0
0
25 травня 2021 20:53

Задачка решается просто, надо выставить тендер.

Давайте вспомним погром ОП на банковой по делу Стерненка 20 марта. Чинуши оценили ущерб и требовали за отмывку и замену дверей 2 млн. гривен. Журналист СМИ узнал расценки на соответствующие восстановительные работы в одной из столичных клининговых компаний. Там ему рассказали, что готовы отмыть гранит и реставрировать двери максимум за 50 тыс. грн. 

Так и с этим мусором можно найти желающих убрать его за гораздо более скромное вознаграждение.


9 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх