У Кременчуці за допомогою баржі визначають глибину залягання опор майбутнього мосту

24.06.2021, 11:33 Переглядів: 5 104

 

Підрядник визначає тип ґрунту, щоб в майбутньому запроектувати необхідну глибину залягання паль і надалі фундаменту майбутніх опор

При будівництві нового вантового мосту через Дніпро в Кременчуці завершуються геологічні розвідки, які проводяться безпосередньо на воді за допомогою баржі. Про це пише Служба автомобільних доріг у Полтавській області.

Підрядник Dogus Grubu визначає тип ґрунту, щоб в майбутньому запроектувати необхідну глибину залягання паль і надалі фундаменту майбутніх опор. Висота останніх (висота пілона) становитиме близько 100 метрів.

- Протягом тижня почнуться випробування паль. Саме цей процес дозволить перевірити несучу спроможність паль і опор моста, - йдеться в повідомленні.

Згідно ТЕО, міст буде вантовим і матиме 4 смуги руху, по дві в кожному напрямку. На правому березі Дніпра він буде сполучатися з дорогою Н-08 Бориспіль-Маріуполь, на лівому - з нинішньої вуличною мережею Кременчука. У цих точках передбачено будівництво транспортних розв'язок на різних рівнях.

Автор: Руслана Горгола Джерело фото: Служба автомобільних доріг в Полтавській області
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 32 від 8 серпня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх