Відбулися випробування паль
Випробування паль для нового мосту у Кременчуці на лівому березі Дніпра пройшли успішно. Про це повідомляє Служба автомобільних доріг у Полтавській області. При нормі відхилення 40 мм фактичне відхилення склало 4 мм.
Самі палі опираються на глибині 28 м на природний гранітний щит. Попереду випробування на правому березі.
- Випробування проводилися в присутності Міжнародного Проектного інституту. Максимальний показник зміщення паль під час випробування з максимальним навантаженням, тобто 1500 тонн, становив 4,45 мм. Еталонний показник при цьому щонайбільше становив 40 мм. Максимальне зміщення на прогиномірах становило 7,70 мм, тоді коли еталонне значення дорівнює щонайбільше 10 мм, - йдеться у повідомленні.
На правому березі триває влаштування буронабивних паль для проведення аналогічних випробувань та відсипка тимчасового технологічного проїзду.
Паралельно продовжується будівництво майданчиків для подальшого облаштування виробничих баз та житлового комплексу для робітників компанії. Тривають геологічні вишукування. Вони проводяться безпосередньо на воді за допомогою баржі. Підрядник визначає тип ґрунту, щоб в майбутньому запроектувати необхідну глибину залягання паль та в подальшому фундаменту майбутніх опор. Висота останніх (висота пілону) складатиме близько 100 метрів.
Нагадаємо, що будівництво веде компанія «Догуш Іншаат ве Тіджарет Анонім Ширкеті» (Do?u? ?n?aat ve Ticaret Anonim Sirket). Новий міст будуватиметься паралельно до старого. Він буде вантовий з двома пілонами і матиме 4 смуги руху (по дві в кожному напрямку). Загальна довжина споруд становитиме понад 3 км.