Кременчужанин не зміг отримати COVID-сертифікат, бо його щеплення не занесли в електронну базу

3.09.2021, 12:19 Переглядів: 3 714 Коментарів: 2

 

Лікар, який вакцинував Олексія, пішов у відпустку; ніхто інший замість нього внести дані не може

До редакції «Телеграфа» звернувся кременчужанин Олексій, який не може отримати COVID-сертифікат. Інформацію про його перше щеплення (яке йому зробили 22 липня), не внесли у електронну базу даних. А от друга доза, яку він отримав 16 серпня, у базі є.

На засіданні виконкому ми поставили питання представнику департаменту охорони здоров'я, що робити містянам, якщо вони потраплять у таку ситуацію.

Заступниця директора Людмила Пономаренко запевнила, що всі щеплення одразу заносять в єдину електронну медичну систему та додала:

- На жаль, через технічні помилки не всі сімейні лікарі можуть їх бачити відразу. Але є процедура, коли адміністратор може зайти до бази; потрібно знати прізвище, ім'я та по батькові і дату народження конкретного пацієнта. І по історії можна знайти це щеплення і підтягти його нагору.

Вона порадила містянину звернутися до центру ПМСД, де у нього укладена декларація з сімейним лікарем, або до керівника центру ПМСД.

Проте Олексій вже неодноразово звертався і до свого сімейного лікаря, і безпосередньо у пункт вакцинації. Крім того, подібна проблема виникла і у його знайомої, з якою вони вакцинувалися разом. Її перше щеплення «знайшли» та внесли у систему, а його – ні.

Як з'ясувалося, запис про щеплення кременчужанина є в рукописному журналі (і це вже добре!), але існує певна заковика. Лікар, що вакцинував Олексія, пішов у відпустку, а електронний ключ, за допомогою якого дані можна внести до системи, у нього; ніхто інший цього зробити не може.

Тож на момент написання цього матеріалу кременчужанину так і не вдалося вирішити ситуацію. 5 вересня Олексій мав їхати за кордон, проте тепер, не отримавши COVID-сертифікату, йому доведеться зробити ПЦР-тест, щоб потрапити в іншу країну.

Зрозуміло, що медики зараз працюють з великим навантаженням, але, щоб убезпечити себе, краще перепитати та впевнитися, що ваші щеплення занесені до електронної бази даних, аби потім вчасно отримати свій COVID-сертифікат.

Автор: Катерина Турубара Джерело фото: nadrda.gov.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 2

680
3 вересня 2021 12:48

В Дії теж саме, не має можливості підтягнути сертифікат бо не вірні данні внесені в базу.


8 2
0
3 вересня 2021 14:04

У меня так же была такая история,долбил врача, проблему решили, сертификат  (бумажную версию) с горем сделали.А вот в Дии так и не подтянулся, писал в поддержку, звонил на горячюю линию, вопрос так и не решен.


3 1

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх