Ситуація дуже важка: до кінця тижня на маршрути Кременчука виходитиме менше транспорту

4.10.2021, 16:29 Переглядів: 7 714 Коментарів: 16

 

Проблеми виникли через подорожчання пального

Через подорожчання пального ситуація з кременчуцькими маршрутками склалася дуже важка, про це 4 жовтня заявив очільник управління транспорту Руслан Івашина. Найбільші проблеми виникли на тих маршрутах, які заправлялися газом метаном.

4 жовтня транспорт вийшов на всі маршрути нашого міста, але кількість машин менша на 20-30%, ніж завжди. На 15-Б сьогодні працює 5 автомобілів, на 18 – 6, на 30 – 8, на 11 – тільки 4, на 3-А – 6.

Підприємці-перевізники кажуть, що вони не зможуть довго протриматися з такою ціною на газ, тому змушені направляти розрахунки щодо можливого підвищення вартості проїзду. Хоча переважна більшість з них проти підвищення тарифів, адже вони і так не витримують конкуренції з комунальним транспортом (з тими ж тролейбусами). Як варіант вони пропонують звертатися в антимонопольний комітет, щоб ціна на газ знизилася на рівні держави, а кременчужани могли їздити в маршрутках за ті ж гроші, як і раніше.

- В цій ситуації я їх розумію, це не те, що їм так хочеться... Зараз дійсно ситуація, коли необхідно підняти десь ціну проїзду для того, щоб зберегти мережу цих автотранспортних підприємств і цей транспорт. Якщо ми підемо по регуляторній процедурі, то зможемо коригувати тариф на вартість палива лише через 2-3 місяці в кращому випадку, - зауважив мер Віталій Малецький та додав, що може бути тимчасове підвищення вартості проїзду, поки не стабілізується ціна на пальне.

За словами мера, міська влада намагатиметься дати людям дешеву альтернативу, запустивши тролейбуси за маршрутом 15-Б (планується вже за 1-2 тижні), а пізніше, можливо, за маршрутом 18.

До кінця тижня на дороги Кременчука виходитиме менша кількість транспорту, тож зважайте на це, їдучи на роботу і додому. Наприкінці тижня відбудеться зустріч представників міської влади та перевізників, аби вирішити, як діяти в цій ситуації далі.

Автор: Катерина Турубара Джерело фото: poltava.sq.com.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 16

8
4 жовтня 2021 16:33

На прошлой неделе 18 марштурка дважды не остановилась на остановке взять ребенка, при том, что была не заполнена, не час пик. И такое постоянно, как только стоит ребенок один маршрутка едет мимо. Пусть работать научатся перед тем как повышать цены. 


57 8
0
4 жовтня 2021 16:57

Цитата: Iriska

Пусть работать научатся перед тем как повышать цены. 

Ви не розумієте, що якщо якась праця стає невигідною, то людина її змінює на більш прибуткову? Ваш заклик "научитесь работать" не буде мати жодного сенсу, коли водії з тих маршрутів поїдуть в Польшу на фури. Вони різко "навчаться працювати" і будуть гідно жити, а в Кременчуці на невигідних маршрутах просто НІХТО НІКУДИ НЕ ПОЇДЕ. Так буде краще?

Вам кажуть, що це невигідно, ви відповідаєте "навчіться працювати". Дурня якась.  


24 56
0
4 жовтня 2021 17:12

Для того что бы маршрутчикам более менее было выгодно ездить, нужно в первую очередь реорганизировать саму маршрутную сеть. Только у нас могут быть маршруты которые на 100% дублируют троллейбусные, и в то же время забирают пассажиров у остальных маршруток. Это маршруты 15 и ЗБ. 

Если отменить 3б, автоматически возрастёт пассажиропоток у маршрута #11, и у ряда других которые следуют через центральную часть города. Отменить 15, автоматически возрастёт пассажиропоток у большинства маршрутов которые следуют с отдаленных раенов через ЖД вокзал, первомайскую.

А пока они ездят друг за другом, по практически одной и той же трассе, перевозя воздух, толку не будет, просто пожирают сами себя.

У нас уже как пару лет грядет транспортная революция, но не одного маршрута, маршрутных такси почему то не исчезло. И получается где то густо а где то пусто, у кого то изобилие транспорта, в то время когда некоторые после 20-00 выехать не могут.


41 7
0
4 жовтня 2021 17:13

Цитата: M D
Цитата: Iriska

Пусть работать научатся перед тем как повышать цены. 

Ви не розумієте, що якщо якась праця стає невигідною, то людина її змінює на більш прибуткову? Ваш заклик "научитесь работать" не буде мати жодного сенсу, коли водії з тих маршрутів поїдуть в Польшу на фури. Вони різко "навчаться працювати" і будуть гідно жити, а в Кременчуці на невигідних маршрутах просто НІХТО НІКУДИ НЕ ПОЇДЕ. Так буде краще?

Вам кажуть, що це невигідно, ви відповідаєте "навчіться працювати". Дурня якась.  

было бы у них такое желание, давно бы уже уехали :)

если они тут - надо работать

а работать надо ответственно, а не ***.

 


32 10
0
4 жовтня 2021 18:08

Цитата: Джо

было бы у них такое желание, давно бы уже уехали :)

если они тут - надо работать

а работать надо ответственно, а не ***.

 

Це працює не тільки в бік маршрутників, вірно? То як там стан доріг, медична сфера, неотримання зарплатні освітянами, гаряча вода в домівках, робота поліції, судів (волочіння та неодноразове закриття справи по агіткам Шаповалова)? Це все теж про "работать надо ответственно" чи "вы не понимаете, это другое!"? Так-то у нас маршрутники винні, звісно.

А бажання виїхати буде, коли з однієї сторони неадекватні ціни на пальне (це я як автомобіліст з авто на ПБС кажу), а з іншої воїнство "вези меня, мразь". Дарма ви на маршрутників кидаєтесь. Вони такі ж люди, як і ви.

Поки вони тут - вони і будуть працювати. Доти, доки це має сенс. А потім все, аллес, "гранатовий красень" двічі на день.

В село до родичів автобус просто перестав ходити. Раніше 2 рази на день можна було виїхати з села. Краще стало?  


20 14
0
4 жовтня 2021 19:01

..."Підприємці-перевізники кажуть, що вони не зможуть довго протриматися з такою ціною на газ, тому змушені направляти розрахунки щодо можливого підвищення вартості проїзду"...

Хех! Не надо смешить мои седые пейсы! Возьмем в руки калькулятор и посчитаем математику Пупкина!

Разница в стоимости проезда в маршрутках возросла с 6 до 8 грн, что составляет - 25%, а разница в стоимости автогаза с августа возросла с 17грн до 17.85грн, что составляет - 5%!

Ладно, пусть даже будет 10%, если кто-то хочет со мной поспорить! Но кто теперь в выигрыше? Похоже, что никто!

Маршрутчики опять хотят поднять тарифы, чтобы мазать наше масло на свою горбушку хлеба! Математика!.... Блин!...

 


23 12
0
4 жовтня 2021 19:11

Маршрутчики ездят на метане. Пусть переходят на пропан. И безопаснее, и дешевле.

Метан дороже бензина сейчас.

А в каком состоянии маршрутки! И грязнота. Постоянная грязнота. Стирайте шторы, мойте окна, чистите сидушки. Противно, когда эта штора чёрная по голове телепается. 

Получается чисто бизнес. А сервис нулевой.

Выбора просто у людей нет. Вот и ездим на чем есть.

Вот вы в какую парикмахерскую охотнее пойдёте стричься: в чистую или с вонючими полотенцами и грязищей? Понятно, что приятнее первый вариант. Так и здесь.

Уже и 10 грн за проезд бы пусть. Но чтобы не сломаны сидушки, чисто и аккуратно. Уборку салона с мытьем пола в осенне-зимний период хоть иногда надо проводить.

Это сервис. Так пусть владельцы маршруток помимо зарабатывания на этом бизнесе думают: А нормального ли я качества услуги оказываю людям? 


45 4
4 781
1
4 жовтня 2021 22:13

Цитата: M D
Вам кажуть, що це невигідно,
который год перед повышением стоимости пооезда идет "борьба". Я бы вам поверил про невыгодность. Но покажите мне реальный пассажиропоток, реальную прибыль, и прибыль, которую показывают налоговой,  потом поговорим про невыгодность. Я за электронный билет, например. 


19 4
0
4 жовтня 2021 22:39

Цитата: zzzzzz

Но покажите мне реальный пассажиропоток, реальную прибыль, и прибыль, которую показывают налоговой,  потом поговорим про невыгодность. Я за электронный билет, например. 

Таких даних в мене нема.

Не наполягаю, все з статті Телеграфа, перевізник каже, що невигідно. Якщо питання ціни узгоджують з владою міста і ця влада, визначаючи остаточну ціну, погоджується з рівнем видатків перевізників, то вона і може "розкрити карти". Розкрила хоч раз (не в курсі, може, реально є така інформація)?

 


5 2
4 781
1
4 жовтня 2021 23:00

Цитата: M D
Розкрила хоч раз (не в курсі, може, реально є така інформація)?  
нема. Никто даже не говорит, какой пассажиропоток они принимают в расчетах.....воно й не дивноsmile


9 2
0
4 жовтня 2021 23:26

Розірвати договір і пустити тих хто буде працювати .


14 3
0
5 жовтня 2021 08:44

остаточный пращавай метановым маршруткам. даешь больше дизельных пердунов.


4 1
424
5 жовтня 2021 08:46

Цитата: zzzzzz
Я бы вам поверил про невыгодность. Но покажите мне реальный пассажиропоток, реальную прибыль, и прибыль, которую показывают налоговой,
,щас вони покажуть .Все йде до підняття ціни проїзду ,до 20 грн. дотягне.А потім знову буде мало .ПП не панацея ,вони будуть тільки більше драти грошей .


4 1
680
5 жовтня 2021 12:42

Цитата: ww
Получается чисто бизнес. А сервис нулевой. Выбора просто у людей нет. Вот и ездим на чем есть. Вот вы в какую парикмахерскую охотнее пойдёте стричься: в чистую или с вонючими полотенцами и грязищей? Понятно, что приятнее первый вариант. Так и здесь. Уже и 10 грн за проезд бы пусть. Но чтобы не сломаны сидушки, чисто и аккуратно. Уборку салона с мытьем пола в осенне-зимний период хоть иногда надо проводить. Это сервис. Так пусть владельцы маршруток помимо зарабатывания на этом бизнесе думают: А нормального ли я качества услуги оказываю людям?

Хех, так в этом то и проблема, не будет НИКОГДА сервиса если нет конкуренции. Зачем напрягатся если никто другой не предложит альтернативу. И все это завязано на нынешней власти, сидят у нас крышеватели этого бизнеса в гор совете и бабки считают. Нет свободного рынка перевозок, а хочешь перевезить то лицензию нужно получить, а кто выдает лицензии? Вот вот. Как вообще получают эти лцензии если автопарк состоит из хлама?


8 1
0
5 жовтня 2021 13:20

Цитата: zzzzzz
Я за электронный билет, например. 
100% Зараз там все через "чорний нал". Касовий апарат з фіскальним чеком, який і буде квитком,  відразу покаже реальний стан. І от тоді, якщо вже такі всі там злидні і треба підвищувати


5 0
4 781
1
5 жовтня 2021 13:25

Цитата: Daniel Mroz
відразу покаже реальний стан
и кому єто надо?smile ой вєй....


3 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх