У вересні українці проводили час в соціальних мережах та месенджерах, переглядали відео в YouTube, а також вирішували свої буденні справи: від розміщення оголошень на OLX та та відстеження посилок через Нова Пошта до оплат телефоном та формування електронних Covid-сертифікатів. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.
Месенджер Telegram продовжує стабільно нарощувати свою аудиторію, випередивши цього разу Instagram. За останні 5 років Telegram збільшив своє охоплення з 17% до 86%.
Щодо додатку електронних документів та державних послуг «Дія», він вже увійшов у повсякденне користування українців з показником 54% охоплення.
Водночас зі збільшенням використання інтернет-банкінгу (Приват24, monobank та ін), українці звикли використовувати смартфон для безконтактних оплат. Наприклад, застосунком Google Pay в 2019 році користувалися 11% українців, а в 2021 цей показник сягнув 48%.
TikTok посів двадцяту позицію в рейтингу й побив всі рекорди по росту популярності — виріс у 18 разів за останні 3 роки.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.