Якістю надання адміністративних послуг задоволені 90% українців

5.11.2021, 16:31 Переглядів: 1 150

 

Оцінити сервіс можна у форматі телефонного інтерв’ю, через QR-постери, Viber- та SMS-опитування, а також на платформі «Дія.Центрів»

У Мінцифри оголосили перші результати всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг. Згідно інформації міністерства, 90% людей, які відвідали ЦНАП цього тижня, залишилися задоволені сервісом. 

Українці залишили понад 6 тисяч відгуків у форматі телефонного інтерв’ю, через QR-постери, Viber- та SMS-опитування, а також на платформі «Дія.Центрів».  Понад 100 візитів здійснили «таємні відвідувачі». Найвище громадяни оцінили комфорт у приміщеннях, компетентність та мову працівників.


А як вам сервіс у ЦНАПах Кременчука?

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 50 від 12 грудня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх