Оцінити сервіс можна у форматі телефонного інтерв’ю, через QR-постери, Viber- та SMS-опитування, а також на платформі «Дія.Центрів»
У Мінцифри оголосили перші результати всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг. Згідно інформації міністерства, 90% людей, які відвідали ЦНАП цього тижня, залишилися задоволені сервісом.
Українці залишили понад 6 тисяч відгуків у форматі телефонного інтерв’ю, через QR-постери, Viber- та SMS-опитування, а також на платформі «Дія.Центрів». Понад 100 візитів здійснили «таємні відвідувачі». Найвище громадяни оцінили комфорт у приміщеннях, компетентність та мову працівників.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.