Проблема своєчасного та якісного прибирання та вивозу сміття актуальна для багатьох кременчужан. Особливо гострою стала вона для пані О, яка мешкає на вулиці Целіноградській, де біля будинків 3,5 та 7 місяцями нормально не прибирали.
За словами жінки, двірник майже нічого не робить: швиденько позгрібає сміття під припарковані автомобілі - і балакає собі по телефону. Про те, щоб зібрати сміття та винести його на смітник мова не йде. Щодо вивозу відходів, тут теж проблема: машина приїжджає нерегулярно і збирає не все.
Жінка зверталася до управляючої компанії «Житлорембудсервіс», там дали телефон інженера участку. Зв'язатися з інженером так і не вийшло - слухавку ніхто не брав.
«ТелеграфЪ» теж спробував зателефонувати за зазначеним номером, проте результату це не дало: то слухавку не брали, то лінія була зайнята. Тому ми зв'язалися з керівником управляючої компанії Олександром Бондаренком та розповіли йому про ситуацію, що склалася.
За кілька днів ми зв'язалися з пані О. Вона подякувала і надіслала фотографії.
Проте, додала, що якість роботи двірника аж ніяк не змінилася:
Цього разу проблему вирішили, але чи надовго? Люди платять гроші і сподіваються отримати натомість якісну послугу. Але для того, щоб система працювала, не вистачає лише одного - відповідального ставлення до своїх обов'язків усіх без винятку учасників процесу.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.