Батьків кременчуцьких школярів опитують в терміновому порядку щодо дистанційного навчання (додано)

19.11.2021, 10:10 Переглядів: 7 642 Коментарів: 21

 

Кременчужани отримали лінки на опитування через гугл-форму

Батьків кременчуцьких школярів опитують в терміновому порядку щодо дистанційного навчання. Кременчужани отримали лінки на опитування через гугл-форму, його можна переглянути тут. Відповідь потрібно дати до 11.00.

Шановні батьки, на численні звернення до міського голови та директора департаменту щодо початку занять в закладах освіти, будь ласка, висловіть свою думку, – таке повідомлення розіслали разом з опитуванням.

Якщо міська влада вже ухвалила рішення щодо того, що діти вчитимуться очно, незрозуміло, навіщо тепер проводити подібні опитування. Невже для того, щоб потім сказати: більшість батьків за дистанційний режим, закриваємо школи?

Додано:
Директор департаменту освіти Геннадій Москалик під час засідання виконкому розповів, що зараз надходять дзвінки від деяких батьків, які хочуть, щоб їхні діти залишалися вдома. Саме тому і проводять вищезгадане опитування, щоб дізнатися, скільки саме їх.
- Якщо дитина хворіє (для того, щоб не пропускала навчальний матеріал) або батьки бояться відпускати з якихось причин, ми будемо робити все для того, щоб була змішана система навчання, щоб у класі одночасно з уроком велася трансляція для таких дітей. Де є, звичайно, можливість. Де немає, ми теж будемо вирішувати: чи в інший клас підключати, чи в іншу школу для того, щоб всі діти здобували освіту, - сказав він.

Як повинні вчитися діти?

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 21

0
19 листопада 2021 11:15

Ідея, звісно, цікава. Я думаю не складно буде під час уроку одночасно запустити Міт на ноутбуці, і виставити камеру так що вчителя і дошку буде видно і чутно


19 2
0
19 листопада 2021 11:32

Стосовно форми навчання. Особисто я за дистанційне. Основна причина: сім?я практично перестала хворіти на ГРЗ та ГРИП. Коли навчання проводилось очно, дитина (середня школа) тиждень хворіла, тиждень ходила до школи. Обов?язково хоч одна дитина прийде до класу з кашлем і соплями. Далі мій приносить це додому, валяється сам, заражає мене з жінкою. Захворів = не працюєш, де брати гроші на життя? 

Тобто є проблема низької соціальної відповідальності накшталт "ну і що, що дитина хвора і розносить інфекцію, хай чвалає в школу, бо мені треба працювати". Розумієте, йому(їй) треба працювати, іншим не треба. А той факт, що через одну "бомбу" зляже півкласу (а разом з дітьми і батьки) таких розумників не хвилює. І ця проблема до введення обмежень по ковіду не могла бути вирішена ніях. Лише останній рік-два ми зрозуміли, що всі "подарунки" нам приносив малий зі школи. 


26 49
0
19 листопада 2021 12:10

Цитата: M D

Стосовно форми навчання. Особисто я за дистанційне. Основна причина: сім?я практично перестала хворіти на ГРЗ та ГРИП. Коли навчання проводилось очно, дитина (середня школа) тиждень хворіла, тиждень ходила до школи. Обов?язково хоч одна дитина прийде до класу з кашлем і соплями. Далі мій приносить це додому, валяється сам, заражає мене з жінкою. Захворів = не працюєш, де брати гроші на життя? 

Тобто є проблема низької соціальної відповідальності накшталт "ну і що, що дитина хвора і розносить інфекцію, хай чвалає в школу, бо мені треба працювати". Розумієте, йому(їй) треба працювати, іншим не треба. А той факт, що через одну "бомбу" зляже півкласу (а разом з дітьми і батьки) таких розумників не хвилює. І ця проблема до введення обмежень по ковіду не могла бути вирішена ніях. Лише останній рік-два ми зрозуміли, що всі "подарунки" нам приносив малий зі школи. 

Удивляют люди которые думают что все болезни от школы.  Я думаю если ребенок постоянно приносит бацылу это больше проблема иммунитета и изолировать его от общества не выход. А по вашей логике тогда вообще с дома опасно выходить. Можно просто зайти в маркет, троллейбус, прийдя на работу где человек с насморком, кашлем и заболеть.      


45 12
0
19 листопада 2021 12:34

Цитата: Sleash

Можно просто зайти в маркет, троллейбус, прийдя на работу где человек с насморком, кашлем и заболеть.      

Все так. Там, де присутні люди з явно вираженими симптомами хвороби ризик захворіти зростає дуже сильно. Думаю, мінусатори зможуть погодитись хоча б з цими очевидними речами. Хоча коли бачу роздуми антиваксерів, то всі питання відпадають. Це точно та сама логіка, яка в певний час просто повернула не туди.


10 10
254
19 листопада 2021 13:05

Дистанційно - нажимают учителя, зачем напрягаться - из дома поработать нормально. 



Цитата: M D

Стосовно форми навчання. Особисто я за дистанційне. Основна причина: сім?я практично перестала хворіти на ГРЗ та ГРИП. Коли навчання проводилось очно, дитина (середня школа) тиждень хворіла, тиждень ходила до школи. Обов?язково хоч одна дитина прийде до класу з кашлем і соплями. Далі мій приносить це додому, валяється сам, заражає мене з жінкою. Захворів = не працюєш, де брати гроші на життя? 

Тобто є проблема низької соціальної відповідальності накшталт "ну і що, що дитина хвора і розносить інфекцію, хай чвалає в школу, бо мені треба працювати". Розумієте, йому(їй) треба працювати, іншим не треба. А той факт, що через одну "бомбу" зляже півкласу (а разом з дітьми і батьки) таких розумників не хвилює. І ця проблема до введення обмежень по ковіду не могла бути вирішена ніях. Лише останній рік-два ми зрозуміли, що всі "подарунки" нам приносив малий зі школи. 

Ну если вам так нравится напишите заявление и всю школу пусть ребенок сидит дома перед телефоном или компьютером


25 4
593
19 листопада 2021 13:21

А кто хочет дистанционно, бот Гриша с Комсомольска ?


25 4
424
19 листопада 2021 13:31

Цитата: M D
Стосовно форми навчання. Особисто я за дистанційне.
питання -а ваша дитина ,окрім того що дистанційно навчатиметься ,на вулицю не буде виходити зовсім ?? А ви ходите на роботу чи в маркет ?
Цитата: Sleash
А по вашей логике тогда вообще с дома опасно выходить. Можно просто зайти в маркет, троллейбус, прийдя на работу где человек с насморком, кашлем и заболеть.



23 1
0
19 листопада 2021 13:54

Цитата: M D
Все так. Там, де присутні люди з явно вираженими симптомами хвороби ризик захворіти зростає дуже сильно.

 

Для цього придумали лікарняний. Якщо в когось явні ознаки респіраторної хвороби така людина має сидіти вдома. І саме для цього колись дільничні лікарі ходили на виклики по домівкам.

 

Чим простіша процедура отримання лікарняного листу та його закриття - тим менше хворих людей ходили б на роботу та у школу. Невже ви думаєте що хтось дуже хоче із нежиттю ходити на роботу? Ходять із сиптомами хвороби саме через те що ні в кого немає бажання йти до лікарні та стояти там в черзі пів дня і так само через 2 дні пройти 7 кіл аду щоб виписатись

 

Проблема виходить саме з організації медичної системи, а не з того що люди несвідомі


24 0
0
19 листопада 2021 14:22

Цитата: vortex

Для цього придумали лікарняний. Якщо в когось явні ознаки респіраторної хвороби така людина має сидіти вдома.

Це не протиречить моїм словам. Так, є лікарняний. Наприклад, у ФОПів, де сам собі і директор, і працівник. Сам собі і оплачуєш його. Тут все добре, питань нема (насправді ні, але кого це цікавить). Також є лікарняний у найманих працівників бізнесу. Тепер дивіться, дитина тиждень вдома, потім ти сам захворів. За дитиною доглядає непрацююча дружина, а ти валяєшься. Тиждень через тиждень. Роботодавець каже, що без проблем все оплатить і ти можешь собі хворіти далі. Хоч весь місяць (тут теж ні, але працівники держсектору зі мною не погодяться, звичайно). 

В реальності ті, хто часто хворіє, вилітають з робочого місця дуже швидко (бізнес). Лише для працівників держсектору тут все добре, їх влаштовує.  То про що ми розмовлямо?


2 13
0
19 листопада 2021 14:58

Цитата: adf007

Ну если вам так нравится напишите заявление и всю школу пусть ребенок сидит дома перед телефоном или компьютером

Давайте почнемо з того, що я особисто прийняв максимально можливі міри для того, щоб не контактувати з великим колом осіб одночасно. Для кожного з членів сім?ї, вони мене підтримують, це не примус.

Якщо ж особисто вам подобається наражати себе на невиправданий ризик, то чи може хтось це заборонити? Звичайно, ні. Є люди, яки пхають пальці в циркулярку, стрибають з висоти в водойми з неперевіреним дном, ганяють 150 по місту на мотоциклах і ставлять їх у свічку і творять багато інших "дивних" речей. І їм хоч кіл на голові теши - не дійде. Переконливо обгрунтовує лише могила, проте її "жителі" мовчать, а на їхнє місце приходять все нові й нові. Коло замикається.

Не витрачайте час на суперечку зі мною. Це пусте. 


4 10
593
19 листопада 2021 15:11

Цитата: M D

Давайте почнемо з того, що я особисто прийняв максимально можливі міри для того, щоб не контактувати з великим колом осіб одночасно. Для кожного з членів сім?ї, вони мене підтримують, це не примус.

Речь идёт про обычные школы у которых очный формат обучения. Если вы переживаете за здоровье ребенка или себя, то никто вам не помешает забрать документы и перевестись на дистанционное обучение. Но *** другим навязывать свой ***. Началная школа сидит по полдня перед экраном. Хорошо еще если есть взрослые которые контролируют, а то и вообще "весь день свободен" будет у ребенка.


17 2
0
19 листопада 2021 15:18

Цитата: M D
В реальності ті, хто часто хворіє, вилітають з робочого місця дуже швидко (бізнес). Лише для працівників держсектору тут все добре, їх влаштовує.  То про що ми розмовлямо?

 

Ми розмовляэмо про те як насправді суспільство має боротися із хворобами замість того щоб закривати школи. Коли кожному "директору" в пусту голову дійде нарешті, що співробітник таки може мати дітей та хворіти, і почне займатись своєю роботою, тобто організовувати бізнес-процесси так щоб його бізнес не здувся коли хтось із співробітників захворіє, от тоді ми і пололаємо дуже багато хвороб. Тільки тоді, і ні хвилиною раніше. Ну а щоб в пусту голову цих "керівників" краще доходило, от саме на цей випадок має бути влада(у якої не пуста голова - з цим також проблеми), яка дуже зрозуміло буде пояснювати чому не можна виганяти з роботи співробітників...


9 0
0
19 листопада 2021 15:19

Цитата: ankrem

Но *** другим навязывать свой ***.

Шановний, чому так грубо? Що за агресія? У вас все добре?

Хто вам що нав?язував? 

 

Тепер по способу навчання (очно чи онлайн).

По-перше, дітям (коли підростуть) буде дуже важко знайти роботу з гідною зарплатнею. Це загальна постСНДшна тенденція. Отже рвати дупу за очне навчання бо дитина тупіє - не треба. Цьому виною інші фактори. Тобто і тупим і розумним дітям знайти роботу з гідною оплатою буде однаково складно.

По-друге. Сварки і неспроможність донести до дитини матеріал школи це теж особиста проблема батьків (в тому числі інфантилізм і психічні розлади останніх). І це проблема не школи, ні.

По-третє. Булінг. Якщо нікого булити в школі, дитина зриває агресію на домашніх. Звідси ті ж сварки в сім?ї впритул до "хай пи....є до школи бо я його вб?ю на....". Це теж проблема способу навчання, а не пролюби у вихованні дитини і забивання болта на неї?

Резюме: не перекладайте з хворої голови на здорову. Проблема набагато глибше і вона часто висвітлює приховані "темні" сторони відносин "дитина-батьки". Але простіше у всьому звинуватити сраний ковід і обмеження ваших конституційних прав (реально ні) ніж почати розбиратись в ситуації зі своєю дитиною (бо це складно).


9 12
593
19 листопада 2021 15:38

Цитата: M D

Шановний, чому так грубо? Що за агресія? У вас все добре?

Хто вам що нав?язував? 

Так проблемы у вас. Так как вы хотите дистанционную форму обучения, я и написал ПЕРЕВОДИТЕСЬ НА ПОСТОЯННОЙ ОСНОВЕ на дистанционку. Я лично хочу чтобы мой ребенок продолжал учиться в первом классе в очной форме. 

 

А главный вопрос, что весь этот сыр бор не из-за детей, не из-за желания их защитить,а всего лишь все деньги просраны на космические зп и премии в мерии, теперь деткам нет на отопление. Потому давайте рячтесь в экран, "учитесь"...


16 4
0
19 листопада 2021 15:52

Цитата: ankrem

Так проблемы у вас.

Ви помиляєтесь. У мене немає проблем, сторона більшості буде прийнята навіть якщо вона суперечить моїм переконанням, бо ми живемо у вільній країні, де кожен має право на власну думку.

ПЕРЕВОДИТЕСЬ НА ПОСТОЯННОЙ ОСНОВЕ на дистанционку

Дуже добре, що ви мені вказуєте правильний шлях дій. Без вашого направлення я б не здогадався, що мені робити. 

А главный вопрос, что весь этот сыр бор не из-за детей, не из-за желания их защитить,а всего лишь все деньги просраны на космические зп и премии в мерии, теперь деткам нет на отопление.

Хіба з цим хтось незгоден? Так, "сыр-бор" саме в тому, що ви написали. Але за гранатового красеня голосувала більшість, а такі як я програли і повинні були підкоритись думці більшості. Тепер нема грошей на опалення. Але електорату гранатового красеня це не подобається (бо обісрались з вибором, а зізнатися в тому хоча б самому собі нереально, бо поламає звичну картину світу "всі винні крім мене"), а винуваті знову ті, які за дистанційку. І ніякого когнітивного дисонансу не виникає. Це так здОрово спостерігати, аби ви знали) 

Хорошо еще если есть взрослые которые контролируют, а то и вообще "весь день свободен" будет у ребенка.


Виходить, школа це не про освіту, це про "аби десь шарився і не дратував"? 


3 6
593
19 листопада 2021 15:58

Цитата: M D

Виходить, школа це не про освіту, це про "аби десь шарився і не дратував"? 

 

Я ребенка отдал в приличную школу и к хорошему учителю, потому там идёт учебный процесс (и даже на дистанционке учитель по максимуму старается дать детям знание). Может вы про свой опыт говорите, спорить не буду.

 

Еще раз, есть школа, её имеют право посещать дети и получать образование. Искуственно эту возможность забирают.

А вы если хотите/не хотите, считаете эффективным/прогресивным да либо чем, то учитесь сами и учите своих детей как желаете.


12 1
0
19 листопада 2021 16:10

Цитата: ankrem

Я ребенка отдал в приличную школу и к хорошему учителю, потому там идёт учебный процесс (и даже на дистанционке учитель по максимуму старается дать детям знание). 

Це добре. Я б з радістю віддав дитину до школи де в класі замість 30 учнів 5 або 10. І де адекватні батьки, які при перших симптомах захворювання залишають дитину вдома, тобто мають певну громадянську відповідальність перед іншими. В звичайних школах це нереально, про що і йшла мова ("мне нужно на работу, меня не отпускают на больничный, поэтому ты пойдешь в школу и заразишь там всех, на...."). Також були зроблені висновки про джерело зарази, коли дитина перестала ходити до школи через ковід. 

Дуже смішно бачити, коли одна й та сама людина обурюється, що в черзі до лікаря стоять і хворі і здорові (і її дитина може заразитись), але веде дитину у школу із соплями і кашлем, бо "меня не отпускают, некому с ним сидеть". 


4 2
593
19 листопада 2021 16:24

Согласен по поводу несознательных родителей приводящих в сад/школу заведомо больных детей.

Но причина то в чем ? Якобы в Ковиде ? 

Хотя у нас якобы и не красная зона, я то согласен, что Кременчуг уже давно в фиолетовой зоне где чинушам фиолетово на людей.

Так вот полумер мало. Либо живем, либо на полном карантине. А то магазы работают, развлечения работает, частное образовательное работает. Но школы будьте добры закройте. была бы статистика по детям, то да надо было бы и закрыть. А так только выдумки.


6 0
0
19 листопада 2021 16:28

Цитата: vortex
Коли кожному "директору" в пусту голову дійде нарешті, що співробітник таки може мати дітей та хворіти...

І ви не знаєте, як вирішується це питання? Дуже просто. Робітника звільняють.  Виключення - держсектор. Давайте всіх зробимо держпрацівниками. Буде така собі країна держслужбовців. Проте звідки вони будуть брати кошти хоча б на свою зарплатню не дуже зрозуміло. Вони ж нічого не виробляють.

 

Не будуть в бізнесі тримати людину, яка часто бере лікарняний. В цьому просто немає сенсу. А якщо у бізнес-моделі закладені процеси, які дозволяють працівнику не бути на робочому місці тривалий час і не працювати при цьому дистанційно, то така вакансія просто не може утворитись, бо це зайві видатки. Бізнес (на відміну від держсектору) не створює зайвих штатних одиниць.


4 3
0
19 листопада 2021 17:06

Цитата: ankrem

Согласен по поводу несознательных родителей приводящих в сад/школу заведомо больных детей.

Ну ось, за частиною питання дійшли згоди.

Но причина то в чем ? Якобы в Ковиде ?

Ні, причини не в ковіді. Дії влади неадекватні, це зрозуміло. Про ручне керування статистикою і маніпуляції про цифри смертей від ковіду (померла 85-річна бабуся, від ковіду, дуже дивно, їй ще жити і жити, у нас же до 150-ти років живуть) нема сенсу і говорити. Так, гранатові красені прикриваються турботою про дітей, а насправді нема коштів на опалення шкіл - теж зрозуміло.

Я ж вам кажу - вимушено не ходила дитина до школи, сім?я перестала хворіти. Ось і все, просте спостереження. А всі сентенції про спосіб отримання освіти, вони не варті обговорення. Не дуже добре брати полярні випадки, але все ж: Хокінс. Вади стану тіла не стали перепоною до світової відомості. І навпаки, пан Кива. Тіло наче без аномалій, а замість розуму жомова яма, вся Україна з нього сміється. Йому хтось заважав вчитись? До речі, Кива - продукт ОПЗЖ. Дуже символічно.


6 2
0
19 листопада 2021 17:37

Цитата: M D
Ну ось, за частиною питання дійшли згоди.
Ви впевнені що зараз нічим не хворі? В дану секунду? Чим перевіряли? А що ознаає бути хворим? Симптоми? Якщо ви хворієте безсемптомно то чи заразні? Які симптоми є заразними?

Як бачите є сотня питань, які не мають однозначної відповіді.

Знов про симптоми. Які симптоми опіку - почервоніння і волдир, правильно? Симптоми опіку заразні? Смішно (ні).Так і кашель - це симпом подразнення слизової.

Соплі - це реакція на вірус, згоден. Але ж вірусів, не знаю чи тищі, але сотні є - для одних вірус викличить реакцію, а в іншого пройде безсемптомно, бо вже має антитіла до нього, бо вже в організм він попадав. І чим раніше та сотня/тища вірусів ГРВЗ попаде в організм, тим менше симптом він викличе потім. І ніде ви від вірусів не сховаєтесь, тому краще перехворіти в безтурботний час ніж злягти в момент коли треба вивчити великий обсяг інформації чи на іспитах, чи під час виконання відповідальної справи


6 2

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх