Для будівництва нового мосту через річку Дніпро до Кременчука надійшов черговий транш техніки з Туреччини. За інформацією Служби автомобільних доріг у Полтавській області, обладнання йшло Чорним морем.
Цього разу баржі разом з буксиром-криголамом доставили необхідні механізми, які будуть задіяні безпосередньо в зимовий період для влаштування фундаментів в акваторії річки під час зведення пілонів (зокрема, перевезення бетонозмішувачів з берега до місця влаштування труб).
Бетонний завод вже змонтований на 100% та успішно пройшов тестові запуски.
Наразі підрядник влаштував 24 металеві труби. Кожна з них проходить три етапи заглиблення за допомогою різних механізмів: віброзаглиблювача, дизель-молота та бурової установки Wirth.
Металеві труби для опор мосту доставляють на місце встановлення буксирами, які тягнуть їх від пірсу просто по воді. Вже на місці будівництва пілонів встановлений на баржі кран піднімає їх для подальшого занурення.
Кожна труба має діаметр 2 метри, а ось довжина – різна. Вона може бути 32, 34 чи навіть 36 метрів. Довжину кожної труби проєктанти розрахували завчасно, залежно від рельєфу дна. І тепер кожна встановлюється у точно визначене місце.
Для заглиблення труб спочатку використовують віброзаглиблювач та дизель-молот. Коли досягають скельних гранітних порід, починає працювати бурова установка Wirth. Суміш піску, граніту й води, яка утворюється під час буріння, викачується з труби і спеціальним рукавом подається на баржу. Цю суміш вивозять на берег, де утилізують.
Новий міст буде вантовим з двома пілонами у монолітному залізобетоні коробчастого перерізу висотою 103 м від верху ростверка. Схема прогонів – 180+360+180 м. Загальна довжина прогонів – 720 м. Підмостовий габарит – 18,5 м.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.