Відділ оперативного контролю за станом у місті, або служба допомоги мера кременчужанам, опрацювала майже 12 тисяч звернень за 2022 рік. Про це повідомила пресслужба мерії Кременчука.
Містяни найбільше зробили запитів щодо комунальних послуг – 3 650 звернень, а також з питань житлової політики – 3 414.
Після початку повномасштабного вторгнення росії приймали й звернення щодо сирен, укриттів, питань через руйнування житла внаслідок ракетних атак.
Громадяни та підприємства можуть звертатись до служби допомоги для вирішення питань, скарг та пропозицій, пов'язаних з життєдіяльністю міста. Нагадаємо, номер гарячої лінії: 15-63.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.