Кабмін ухвалив Постанову, якою розширив перелік документів, які надаються особою для отримання послуг в сервісних центрах МВС
Відтепер усі послуги сервісних центрів МВС можна отримати надавши адміністратору як документ, що посвідчує особу, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, або його електронний варіант в застосунку «Дія».
Про це повідомили у Міністерстві внутрішніх справ України.
Кабінет міністрів України прийняв Постанову № 454 від 02 травня 2023 року, яка серед іншого розширює перелік документів, які надаються особою для отримання послуг в сервісних центрах МВС.
У МВС зазначили, що у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання, разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи. Так само у разі надання паспорта громадянина України для виїзду за кордон, разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи.
Варто зазначити, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС у Facebook. Відповіді на найпоширеніші питання можна знайти на сайті.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.