На коригування проєкту ремонту мосту через Сулу витратять 2,2 млн гривень

10.08.2023, 18:03 Переглядів: 1 422

Проєктні роботи до кінця року має виконати столичний Інститут комплексного проєктування об’єктів будівництва

Третього серпня Служба відновлення та розвитку інфраструктури Полтавської області (раніше — Служба автодоріг) уклала з ТОВ «Інститут комплексного проєктування об’єктів будівництва» договір на коригування проєктно-кошторисної документації із капремонту правобережних заплавних прогонів мосту через р. Сула на км 170+867 автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь, Полтавська область». Мова йде про міст у Липовому. Ціна договору склала 2,2 млн гривень. Про це йдеться в оголошенні, розміщеному в системі Prozorro. 

Згідно з договором, «Інститут комплексного проєктування об’єктів будівництва» повинен до кінця року відкоригувати документацію щодо ремонту заплавних прогонів мосту та провести експертизу проєкту.

Нагадаємо, міст у Липовому, закрили на ремонт у березні 2021 року. У липні 2021 року тодішня Служба автомобільних доріг у Полтавській області уклала договір із ТОВ «Мостострой» на капремонт мосту. Вартість договору склала 355,4 млн гривень. 

Однак із початком великої війни роботи припинили, а відновили лише у листопаді 2022 року. Нині договір із підрядником продовжений до 31 грудня 2023 року.

Наразі міст через Сулу закритий для усіх видів транспорту — попри прокладання маршруту навігатором. 

На Полтавщині на мосту через Сулу завершили бетонування всіх опор. 


Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх