Держпродспоживслужба запрошує приєднуватися до свого телеграм-каналу «Захист прав споживачів»
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів створила телеграм-канал «Захист прав споживачів». Про це повідомляє пресслужба Полтавської обласної військової адміністрації.
На каналі оприлюднюватимуть актуальні новини, інфографіка, відео- і фотоматеріали у сфері захисту прав споживачів.
— Держпродспоживслужба приділяє значну увагу ефективному застосуванню цифрових технологій у сфері захисту прав споживачів. Вже зараз більшість скарг у сфері захисту прав споживачів надходить до нас в електронній формі, обробляються і розглядаються із використанням безпаперових технологій. Окрім того, не припиняється наша просвітницька робота, і одним із факторів її успішності є креативне застосування сучасних цифрових інструментів. Телеграм-канал «Захист прав споживачів» дозволить з максимальною оперативністю інформувати споживачів про актуальні події, а також підвищити загальну обізнаність у цій сфері», — зазначив заступник Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергій Захарін.
Захист прав споживачів є одним із ключових напрямів роботи Держпродспоживслужби та її територіальних органів.
Нещодавно у Держпродспоживслужбі провели моніторинговий візит з питань додержання в умовах воєнного стану прав громадян як споживачів. Відповідне доручення підписав Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Дмитро Лубинець.
Особливу увагу приділили зверненням громадян. Найбільше звернень, що надходять до Держпродспоживслужби, стосуються питань захисту прав споживачів та контролю за дотриманням цінової дисципліни.
— Протягом січня-квітня на підставі звернень громадян провели 24 позапланові перевірки суб’єктів господарювання з питань дотримання законодавства щодо формування, встановлення та застосування регульованих цін, притягнули до відповідальності 21 посадову особу, складено 7 приписів щодо усунення порушень, за прийнятими рішеннями до бюджету надійшло 2,1 млн грн, повернули споживачам 1,2 млн грн, запобігли обрахуванню споживачів на 25,7 млн грн, — зазначив Директор Департаменту захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Олексій Квасніцький.
Держпродспоживслужба запрошує громадян приєднуватися до свого телеграм-каналу «Захист прав споживачів».
Автор:
Віктор Крук
Джерело фото: пресслужба Полтавської ОВА