Які сильні сторони та ключові символи відзначили містяни в опитуванні щодо бренду Кременчука

21.12.2023, 18:01 Переглядів: 1 257 Коментарів: 1

 

Опитування показало, що рейтинг задоволеності життям у нашому місті вище середнього

Стали відомі результати опитування щодо бренду Кременчука. Про це днями говорили в офісі Інституту розвитку Кременчука на першому засіданні робочої групи з розробки бренду Кременчуцької міської територіальної громади, куди прибули експерти з Житомира — OCB agency (Онатське креативне бюро).

Експерти відзначили високу активність жителів нашого міста: під час опитування надійшло понад 3000 анкет (для порівняння: у Чернівцях — 700). Опитування містян показало, що рейтинг задоволеності життям у Кременчуці вище середнього і складає 3,8 за п’ятибальною шкалою.

Серед сильних сторін Кременчука учасники опитування відзначили:

  • промисловий потенціал міста;
  • його історичну та культурну спадщину (особливо часів козацької доби);
  • зручне географічне розташування;
  • вихід до річки Дніпро;
  • якість освіти;
  • інфраструктуру та промисловий потенціал;
  • розвиток бізнесу;
  • атмосферу комфорту і затишку (у місті багато зелених насаджень, парків та скверів);
  • громадський транспорт (тролейбуси);
  • інтеграцію ВПО;
  • ініціативність і креативність місцевих жителів.

Але відчувається брак чіткої концепції брендування міста, його позиціювання та ідентичності, що ускладнює просування Кременчука в Україні та серед країн Європи на всіх рівнях.

Основні кольори, з якими містяни асоціюють місто: зелений, блакитний, синій. Ключовими символами Кременчука вони назвали Крюківський міст, козака Кременя, фортецю та скелю «Гранітний реєстр».

Артдиректорка OCB agency Маргарита Гаряжа презентувала 4 напрямки айдентики для Кременчуцької тергромади. За результатом голосування робочої групи обрали два напрями айдентики:

  • «Сучасна геральдика» (переосмислення та осучаснення герба міста, лаконічна форма);
  • «Динамічна айдентика» (підсвічення усього творчого, культурного та промислового через графічне вираження, використання літери «К» як основи).

Найближчим часом розробники мають представити найліпші зразки айдентики для Кременчука.

Нагадаємо, у Кременчука можуть з’явитися міста-побратими у Німеччині, Іспанії та Італії.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 1

371
21 грудня 2023 20:09

Что за чушь? Какой бренд? Вы о чем? Гранатовая шобла под вывеской OCB agency провела опрос хотелок горожан. Статистика и данные собраны. Началась подготовка к выборам. На основе собранных данных им понятно чем окучивать эЛОХторат. Гранатовые вор на воре сидит, а по опросам Малецкий лидер на выборах на мэра. Если жопа вместо головы на плечах болтается, то с такими электорато-лохами снова гранатовых мародеров на выборах за уши притянут. 


7 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх