Минулого тижня під час депутатського засідання у Крюківській райраді посадовці «віддувалися» за ремонт Крюківського мосту. Кременчужани скаржаться, що роботи виконані неякісно, асфальтне покриття уже потріскалося.
– Покриття нерівне, як вони його клали – не зрозуміло. Особливо це помітно на розподільній смузі. Сам асфальт уже покрився тріщинами, а міст тільки-но здали. Що ж буде далі?! Знов будуть пробки на мосту, коли наші доблесні комунальні служби лататимуть ями? – обурюється водій маршрутки Вадим.
Будівельники у свою чергу божаться: усе робили на совість. Немає там дірок, латати нічого не потрібно. І додають: кременчужани судять лише по видимих роботах. Але ж скільки було зроблено невидимих…
– Були невидимі роботи, – пояснює віце-мер із будівництва Ігор Крикливець. – Вони виконувалися. Під плитами, уздовж тротуарів прокладали кабелі, комунікації. Їх не видно, але вони є. Є документи. Повірте, усе зробилося, як годиться.
За розрахунками будівельників виходить, що невидимих робіт – аж 75%! Тобто, на їх виконання пішло близько 4,4-4,6 мільйона гривень. Але ж, якщо у кременчужан претензії до видимих робіт, де ж гарантія якості так званих «робіт-невидимок»?
– Усі роботи виконані однаково якісно, – каже Юрій Мякий, директор фірми «Талєкріс», яка виконувала ремонтні роботи на мосту.Разом із тим пан Мягкий якість робіт вважає задовільною. – Казати про оцінку «відмінно» складно. Можна було б іще краще зробити, якби дозволила погода. Важко було працювати, бо дні – короткі, температура – низька тощо. Повірте, люди старалися, як могли. Просто багато роботи, яку не видно.
«Галопом по європах»
- Розрахункова величина для капремонту мосту – сім місяців, каже пан Крикливець. Однак ремонтні роботи покременчуцьки тривали лише три. Чому ж так скоротили час виконання робіт?
– Люди працювали у дві зміни, використовувалася сучасна техніка, катки, асфальтоукладальники, – каже Ігор Крикливець.
Однак мешканці Крюкова стверджують протилежне: ті, хто ходив через міст пішки, бачили, що будівельників було обмаль… Пан М’який підтвердив, що дійсно, не завжди на ремонтних роботах була задіяна необхідна кількість людей:
– Працювали інколи без необхідної кількості людей: 8-12 годин роботи на мосту витримати важко.
Тож чому ремонт пройшов так швидко, для нас залишилося загадкою.
Міст знову «лататимуть»
– На мосту є ділянка, де під час проведення ремонтних робіт протекла солярка. Тому там можливий дефект. Тож коли дозволять погодні умови – навесні чи влітку – відремонтуємо, – повідомили у прес-службі міськвиконкому з посиланням на віце-мера Ігора Крикливця.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.