У відділі транспорту пояснили – після конкурсу фактично нічого не змінилось. Більшість із цих напрямів не такі вже мегапопулярні – №1, №4, №5, №12, №13, №14 (також на конкурс виставлялись маршрути №16 та 16а, а також №9 та 9а). Мабуть, тому на кожен маршрут претендував лише один перевізник, та й той уже «ветеран», який і до цього обслуговував цей напрям. Оскільки конкуренції не було, то з усіма перевізниками просто продовжили договори – комусь на три роки, комусь на п’ять, залежно від того, нові чи старі автобуси він виставляє. Також члени конкурсного комітету покартали господарів маршрутів за те, що їхні працівники погано поводяться із пільговиками. Ті пообіцяли, що реагуватимуть. До речі, майже всі перевізники мали проблеми із ДАІ – автобуси потрапляли у ДТП, а в інспекторів були претензії до водіїв, які не дотримуються правил дорожнього руху.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.