Новий рік для багатьох традиційно стає часом підведення підсумків, як особистих, так і робочих. Керуюча компанія «Місто для людей» у Кременчуці не є виключенням та готова звітувати перед клієнтами про виконані роботи і поділитися своїми планами на наступний рік.
2020 рік видався особливо складним і непередбачуваним для сфери ЖКГ. Про те, як компанія прийняла березневий виклик та адаптувалася до роботи в умовах пандемії, щоб надавати споживачам якісну послугу з управління житловим фондом, розповідає директор керуючої компанії «Місто для людей» у Кременчуці Сергій Зінченко.
Що було найскладнішим для діяльності компанії у 2020 році?
- Головним викликом для нас став карантин. Його запровадження внесло свої корективи в організацію робочих процесів, введення нових форматів відносин з клієнтами, зокрема дистанційної роботи, підвищена увага приділялася забезпеченню працівників комплексом заходів з гігієни та знезараження. Незважаючи на ці складнощі, протягом року компанія працювала безперебійно та надавала усі послуги, необхідні для комфортного перебування людей у своїх оселях.
Яких результатів було досягнуто за рік роботи компанії?
- Велика увага у 2020 році приділялася ремонту покрівель, адже вони відіграють важливу роль у якості проживання в будинку, особливо в зимовий час. За звітний період спеціалісти компанії відремонтували 6 135 м.кв. м'яких покрівель, виконали ремонт більше 1,1 тис.м.п. стиків. В рамках підготовки житлового фонду до опалювального сезону цього року ми провели заміну понад 3,2 тис.м.п. інженерних мереж (це труби центрального опалення, холодного і гарячого водопостачання, каналізації). Замінили більше 900 од. запірної арматури. Оновили близько 1,5 тис.м.п. теплоізоляції. Здійснили близько 180 м.кв. скління. Оновили більше 1,8 тис.м.п. електричних мереж. Для зниження витрат по енергозбереженню в місцях загального користування лампи розжарювання замінили на енергоефективні LED-світильники у кількості 471 шт. Також було відремонтовано 21 під'їзд багатоквартирних будинків.
Які проєкти ви можете назвати вдалими?
- Це проєкт співфінансування капітальних ремонтів від Департаменту ЖКГ. Наприклад, у будинку за адресою вул.Шевченка, 27 за рахунок коштів міського бюджету було виконано капітальний ремонт покрівлі, а компанія-управитель, тобто “Місто для людей”, виконала ремонти усіх під'їздів.
Розкажіть детальніше, що змінилося у роботі компанії із настанням карантину?
- Першочерговим завданням для нас після оголошення карантину було створити безпечні умови взаємодії між співробітниками та клієнтами компанії. Більша частина адміністративного персоналу була переведена на віддалений режим роботи. Співробітників, яким необхідно бути присутнім на робочих місцях, було забезпечено засобами індивідуального захисту. Центри обслуговування клієнтів ми перевели на дистанційне обслуговування заявок та звернень, тобто консультації і далі проводилися безперебійно, але по телефону.
Збільшилася кількість заявок, а отже і навантаження на працівників компанії. Люди пішли на самоізоляцію, почали частіше користуватися водою, електрикою. Через це навантаження на інженерні мережі будинків зросло, що призвело до збільшення кількості аварійних викликів.
Крім того, весною 2020 року, під час першої хвилі пандемії, у посиленому режимі працювали робітники служби клінінгу. Саме за ініціативою компанії та за рекомендацією міської влади, яка визначила, що обробка місць загального користування є пріоритетною зараз, наші співробітники в числі перших розпочали дезінфекцію під'їздів, яка не входила до тарифу. Десятки двірників щодня виходили на передову та забезпечували не лише прибирання прибудинкової території, але й дезінфекцію будинків. Основна увага приділялася щоденній обробці дезінфікуючими засобами вхідних груп будинків, а також поручнів та ліфтів.
В той же час спостерігалося різке падіння платежів від населення за спожиті послуги. На фоні збільшення витрат та обсягів робіт головне джерело надходжень компанії залишилося тим самим – платежі споживачів. В березні багато споживачів сприйняли заборону на відключення боржників і нарахування пені під час карантину як заклик зовсім не платити за комунальні послуги і послуги управління. Ми опинилися у скрутному становищі, щодня доводилося обирати, що зробити передусім: оплатити електроенергію для місць загального користування, для підкачуючих насосів, роботи ліфтів, закупити дезінфікуючі засоби або купити паливо для виїзду аварійних бригад. Не говорячи вже про зарплату, щоб хоч якось стимулювати людей працювати в складних умовах.
Як вдалося подолати кризу?
- Наші хауз менеджери проводили роз'яснювальну роботу серед споживачів, пояснюючи, що своєчасна оплата за послугу з управління – це не примха, а запорука стабільної роботи компанії для забезпечення затишку та порядку у домівках кременчужан.
Для безпечності та зручності при здійсненні оплат ми створили особистий кабінет для наших клієнтів на сайті компанії. Тепер можна бачити інформацію про необхідну оплату у режимі онлайн і не чекати, поки прийде платіжка. Також компанія передбачила можливості оплати в онлайн-банкінгу (Приват Банк, Ощадбанк, OTP Bank, Portmone, MonoBank, EasyPay, Citi-24).
Крім того, завдяки переведенню офісу та центрів обслуговування клієнтів керуючої компанії на дистанційний режим роботи нам вдалося скоротити витрати на оренду приміщень, зменшити обсяги роботи у деяких відділах, що дало можливість зекономити на фонді заробітної плати, тим самим забезпечити своєчасну оплату фахівцям, які щодня виходили на виконання заявок клієнтів та підтримували порядок у житловому фонді.
Чи змінилися послуги для споживачів?
- Ні, послуги з управління надавалися протягом року в повному обсязі, наші фахівці вчасно та сумлінно виконували роботи, що входять до тарифу. Незважаючи на карантин, компанія забезпечила своїх клієнтів усіма необхідними комунальними благами, адже вони без перешкод користуються водою, каналізацією, місця загального користування освітлюються, під час виникнення аварійних ситуацій завжди напоготові аварійна служба.
Які плани на наступний рік?
- Ми зробили достатньо багато за цей рік, тож далі плануємо працювати в не менш активному темпі. Затишок та безпека в оселях кременчужан залишається пріоритетним завдання для компанії “Місто для людей”. Користуючись нагодою, хочу привітати всіх містян з прийдешніми святами та побажати вдалого початку 2021 року”.
Про компанію КК "Будсервіс".
Компанія пропонує технічне обслуговування будівель, послуги з прибирання будинків і прилеглих територій, обслуговування енергетичних, теплових, водопровідних та пожежних систем, а також ремонт будинків та експлуатацію ліфтів. Керуюча компанія обслуговує територію Крюківського району міста Кременчука.
В обслуговування будинків та прибудинкової території входять такі роботи:
НАША АДРЕСА: Україна, м.Кременчук, вул.Велика Набережна,17
ТЕЛЕФОН: +38 (067) 341-41-41
НАПИСАТИ НАМ на email: 35868931@ukr.net