Для пересічного споживача будь-яке підвищення цін – на продукти, ліки, проїзд у транспорті – неябияк б'є по гаманцю. Що вже казати про тарифи на послуги ЖКГ, на які витрачається вагома частина сімейного бюджету.
Позиція компанії “Місто для людей”: зміна тарифу має бути обґрунтована, а її результати – корисними для споживачів. У Кременчуці вже є приклади будинків, мешканці яких самостійно обрали підвищений тариф за послугу з управління та отримали відчутні результати. Детально про тему тарифів ми поговорили з директором керуючої компанії “Місто для людей” у Кременчуці Сергієм Зінченко.
Сергію, з 01.04.2021 р мерія Кременчука підвищила плату за управління житлом. Чим це було обумовлено та як позначиться на послугах, що надає компанія?
- З липня 2018 року тариф, з яким ми вийшли на конкурс і з яким стали переможцем, не змінювався. Середній його показник – це 4,60 грн. На формування тарифу, згідно з чинним законодавством, величезний вплив має прив'язка до розміру мінімальної заробітної плати, а також підвищення тарифів на паливно-енергетичні та матеріальні ресурси. На 01.04.2021 р. розмір мінімальної зарплати порівняно з липнем 2018 р. підвищився на 67%, вартість електроенергії зросла на 80%, а матеріалів – на 48%. Тому такий крок був економічно обгрунтованим та зваженим.
Зазначу, що вартість послуги з управління багатоквартирним будинком напряму впливає на обсяги робіт. Тому підвищення розцінок дозволить компанії задовольнити більше потреб своїх клієнтів, виконувати роботи у більших обсягах, швидше та якісніше.
Деякі будинки, що знаходяться в обслуговуванні компанії «Місто для людей», вже давно перейшли на підвищений тариф. Чому та в який спосіб вони вирішили це зробити?
-Так, дійсно, впродовж 2020 року мешканці 23 багатоповерхівок Кременчука самостійно обрали підвищений тариф за послугу з управління. Тут слід пояснити, що після проведення конкурсу всі будинки, які перейшли до нас в управління, обслуговувались в рамках типового договору. Однак тариф за типовим договором являв собою базовий пакет послуг, який найчастіше не відповідав нагальним потребам будинку і не міг повністю врахувати потреби та побажання його мешканців. Тому керуюча компанія “Місто для людей” запропонувала укладати індивідуальні договори, завдяки чому клієнти можуть розширити перелік послуг, включивши в нього додаткові послуги або відмовитися від зайвих.
Мешканці усіх 23 будинків пішли на підвищення тарифу у порівнянні з типовим на 1-2 грн, і це дозволило виконати роботи з поточного ремонту значно швидше та у більшому обсязі.
Наприклад, у будинку за адресою вул.Першотравнева, 45 тариф збільшився на 1,14 грн, завдяки чому на фонді будинку за 12 місяців минулого року акумулювалася додаткова сума у розмірі 35 484 грн. Це дозволило виконати поточний ремонт покрівлі на 220 м.кв. більше, ніж якби тариф залишився без змін.
Розкажіть детальніше про роботи, які вдалося виконати завдяки підвищенню тарифу?
- Будинок за адресою вул.Першотравнева, 45 довгий час потерпав через пошкоджену стару покрівлю. Завдяки накопиченим коштам на статті “поточний ремонт” після підвищення тарифу нам вдалося виконали ремонт м’якої покрівлі площею 790 м.кв.
Так само ремонт покрівлі ми виконали у будинках за адресами вул.В.Набережна, 39 (площа 175 м.кв.) та вул.І.Мазепи, 56 (площа 51 м.кв.).
Також фахівці компанії виконали наступні роботи:
Цілком достойні результати. А на які роботи слід очікувати мешканцям, у будинках яких тариф підвищився с 1 квітня? Чи заплановані вже якісь заходи?
- Так, по тим будинкам, які перейшли на нові договори з підвищеним тарифом, ми плануємо провести наступні роботи у другому кварталі 2021 року:
Звертаю увагу, що компанія-управитель зацікавлена та готова вкласти кошти навіть авансом (якщо накопичених коштів недостатньо), щоб одразу виконати масштабні роботи та вирішити серйозні проблеми будинку.
Нагадаю, що клієнти компанії можуть отримати консультацію або подати заявку за номером гарячої лінії “Місто для людей” у Кременчуці 067 341 41 41.
Звіти щодо виконаних робіт та новини компанії розміщуються у Viber-чаті https://bit.ly/2TcBk9W, а також на офіційному сайті mdl.com.ua.
Дякуємо за відповіді.
Як бачимо, у сфері управління існує дійсно позитивний зв'язок між сумою тарифу та кількістю і характером проведених робіт. Але також має значення рівень оплат за замовлені послуги. Регулярна оплата за послуги, конструктивний діалог між керуючою компанією і співвласниками, спільне визначення пріоритетних завдань в ремонті будинку – все це дає результати, і оновлення житлового фонду не змусить себе чекати.
Про компанію КК "Будсервіс".
Компанія пропонує технічне обслуговування будівель, послуги з прибирання будинків і прилеглих територій, обслуговування енергетичних, теплових, водопровідних та пожежних систем, а також ремонт будинків та експлуатацію ліфтів. Керуюча компанія обслуговує територію Крюківського району міста Кременчука.
В обслуговування будинків та прибудинкової території входять такі роботи:
НАША АДРЕСА: Україна, м.Кременчук, вул.Велика Набережна,17
ТЕЛЕФОН: +38 (067) 341-41-41
НАПИСАТИ НАМ на email: 35868931@ukr.net