Ініціатива створення Комплексу ближньої розвідки, скорочено «КБР-КІБОРГ», належить Кременчуцькому осередку партії ВО “Свобода”. Окрім ініціативи свободівці взяли на себе постачання запчастин та їх фінансування
25 червня на стадіоні Льотного коледжу кременчуцькі авіамоделісти випробовували свій новий винахід – шестигвинтовий безпілотник (гексакоптер), що призначений допомагати українським військовим в зоні АТО.
- Ми створили шестигвинтовий пристрій і назвали його КБР – комплекс ближньої розвідки – «КІБОРГ» скорочено, - розповідає один із розробників, авіамоделіст Василь Кокорніков – Працювали над ним члени авіамодельного гуртка. Все абсолютно на волонтерських засадах.
Авіамоделісти зібрали чудо техніки за 7 днів, кажуть, найважче було із запчастинами, - вони дорого коштували і збирати їх довелося по всіх усюдах - з Європи, Гонконгу, Сінгапура. Профінансувати таку купівлю допомогли місцеві свободівці. Загальна вартість склала близько 1500 доларів.
- У нас з’явилась ідея допомогти з розробкою безпілотників. Бо воювати треба не тільки автоматами, танками, - розповідає кременчуцький депутат-свободівець, директор заводу АМПЕР, Віктор Бугайчук. - Ми розуміємо, що та армія найбільш потужна, яка оснащена технікою. Апарат, яким ми передамо нашим хлопцям в АТО знадобиться їм для стеження на близькій відстані. Технічне завдання було – створити безпілотник з радіусом польоту до 2 кілометрів і з можливістю підняття на приблизно таку ж висоту, з можливістю бачити рух техніки чи живої сили супротивника.
Як розповіли самі розробники, гексакоптер складається з рами, моторів, гвинтів, які забезпечують політ і політного контролера. Також до безпілотника прилаштована камера, підвіс, який стабілізує її роботу і акумулятори, які все це живлять. Політний час апарата – 15-20 хвилин.
- Для відео тут стоїть невелика камера, яка знімає у Full HD якості і записує це на флеш-карту та паралельно передає аналогове зображення на панель управління, - розповідає розробник-оператор Віталій.
Ті, хто тримав в руках пульт від «КІБОРГа» кажуть, що він дуже зручний і не важкий в управлінні
- Я керував цим безпілотником – він сам себе тримає на рівні, його вітер не відносить. Керування за допомогою джойстика, механізм якого дозволяє утримувати техніку на вітрі, Тому військовим навчатися та керувати безпілотником буде неважко, - зауважив голова кременчуцького осередку «Свободи» Костянтин Красовський.
За словами К.Красовського, це лише «перша ластівка» - дослідний зразок, який вдало пройшов випробування.
- Найближчим часом ми почнемо створення ще чотирьох аналогів, - коментує головний кременчуцький націоналіст.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.