В «Укрзалізниці» не працюють сайт та застосунок: повідомляють про збій в ІТ-системі

23.03.2025, 10:02 Переглядів: 550

 

У компанії посилюють роботу працівниками кас, а для зв'язку просять використовувати соцмережі

В «Укрзалізниці» стався збій в ІТ-системі: не працюють сайт та мобільний застосунок. Про це сьогодні, 23 березня, о 08.14 повідомили у пресслужбі компанії.

Зокрема, не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.

У компанії наголошують, що фахівці наразі уже працюють над усуненням проблеми та перепрошують у пасажирів за тимчасові незручності.

Задля покращення ефективності роботи компанія також посилила роботу працівниками кас, а начальники поїздів самостійно можуть оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.

Також пасажирам радять перевірити електронну пошту: там вони можуть знайти дублікат квитка, якщо попередньо не завантажили його із застосунку.

Крім того, в «Укрзалізниці» тимчасово відкрили продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, які відправляються 23 та 24 березня. Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів із 10.00 до моменту відновлення систем.

Нагадаємо, нещодавно «Укрзалізниця» змінила маршрут поїзда Кременчук — Ужгород у зв’язку із проведенням масштабних робіт з прокладання колії європейського стандарту.

Автор: Яна Гудзь
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 6 від 6 лютого 2025)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх