Чемпіонат Кременчука з міні-футболу серед дитячих команд проходить у двох вікових групах: 2001-2002 р.н. та 2003-2004 р.н. Змагання проходить у два кола, тому команди зіграють ще по 5 матчів, повідомляє федерація футболу Кременчука.
Результати турніру 2001-2002:
1-й тур:
«Ліцей-4» – «Кременчукм'ясо» 5:1
«Гімназія-5» – «Метеор» 6:1
«Нафтохімік» – «Прометей» 7:11
2-й тур:
«Гімназія-5» – «Ліцей-4» 0:3
«Кременчукм'ясо» – «Прометей» 1:6
«Нафтохімік» – «Метеор» 10:1
3-й тур:
«Ліцей-4» - «Метеор» 5:0
«Гімназія-5» - «Прометей» 1:6
«Нафтохімік» - «Кременчукм'ясо» 6:4
4-й тур:
«Ліцей-4» - «Прометей» 5:1
«Гімназія-5» - «Нафтохімік» 2:4
«Кременчукм'ясо» - «Метеор» 11:2
5-й тур:
«Нафтохімік» - «Ліцей-4» 2:1
«Гімназія-5» - «Кременчукм'ясо» 2:1
«Метеор» - «Прометей» 0:11
Турнірна таблиця
№ |
Команди |
І |
В |
Н |
П |
М |
О |
1 |
«Прометей» |
5 |
4 |
0 |
1 |
35:14 |
12 |
2 |
«Нафтохімік» |
5 |
4 |
0 |
1 |
32:19 |
12 |
3 |
«Ліцей-4» |
5 |
4 |
0 |
1 |
19:4 |
12 |
4 |
«Гімназія-5» |
5 |
2 |
0 |
3 |
11:15 |
6 |
5 |
«Кременчукм'ясо» |
5 |
1 |
0 |
4 |
18:21 |
3 |
6 |
«Метеор» |
5 |
0 |
0 |
5 |
4:44 |
0 |
Результати турніру 2003-2004:
1-й тур:
«Нафтохімік» - «Школа-26» 11:0
«Ліцей-4» - «Кременчукм'ясо» 0:4
«ДЮСШ-2» – «Кремінь-2004» 0:7
2-й тур:
«Нафтохімік» - «Ліцей-4» 2:1
«ДЮСШ-2» – «Кременчукм'ясо» 2:2
«Кремінь-2004» - «Школа-26» +:-
3-й тур:
«Нафтохімік» - «ДЮСШ-2» 4:7
«Кременчукм'ясо» - «Кремінь-2004» 1:2
«Ліцей-4» - «Школа-26» 5:1
4-й тур:
«Нафтохімік» - «Кремінь-2004» 0:12
«ДЮСШ-2» - «Ліцей-4» 6:1
«Школа-26» - «Кременчукм'ясо» 4:7
5-й тур:
«Нафтохімік» - «Кременчукм'ясо» 4:4
«Ліцей-4» - «Кремінь-2004» 0:16
«ДЮСШ-2» - «Школа-26» 13:1
Турнірна таблиця
№ |
Команда |
І |
В |
Н |
П |
М |
О |
1 |
«Кремінь-2004» |
5 |
5 |
0 |
0 |
37:1 |
15 |
2 |
«ДЮСШ-2» |
5 |
3 |
1 |
4 |
28:15 |
10 |
3 |
«Кременчукм'ясо» |
5 |
2 |
2 |
1 |
15:12 |
8 |
4 |
«Нафтохімік» |
5 |
2 |
2 |
1 |
17:20 |
8 |
5 |
«Ліцей-4» |
5 |
1 |
0 |
4 |
7:34 |
3 |
6 |
«Школа-26» |
5 |
0 |
0 |
5 |
6:35 |
0 |
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.