Хто понесе відповідальність за порушення і яку? Розібратися з тонкощами нового закону, що стосуються «євроблях», нам допомогла юрист
8 листопада Верховна Рада України ухвалила два законопроекти, що стосуються «євроблях». Якщо говорити коротко, то перший (№8487) вносить зміни у вартість розмитнення, другий (№8488) – у розмір штрафів.
Власники автомобілів на єврономерах прийнятим законопроектом не задоволені. Вони вимагали прибрати з формули розрахунку коефіцієнт віку. Та Верховна Рада за це не проголосувала. На знак протесту один із учасників, керівник всеукраїнської організації «Авто Євро Сила», 8 листопада спалив свій Land Rover.
«ТелеграфЪ» з’ясував, що й кременчуцькі власники авто на єврономерах не в захваті від нового закону. Ми поспілкувалися з керівником місцевої організації «Авто Євро Сила» Денисом Табунщиком. Він розповів, що у Кременчуці, за його підрахунками, понад три тисячі автомобілів із європейською реєстрацією. Денис Табунщик також вважає, що від нового закону їм не стане жити легше:
Денис Табунщик також вважає, що лише три із 10 власників автомобілів із єврономерами встигнуть скористатися пільговими умовами розмитнення (знижкою 50%):
Що ж у підсумку втрачають/отримують після змін власники «євроблях»? Адже якщо порахувати вартість авто, скажімо, з Литви, додати до цієї цифри вартість розмитнення, вийде вартість такого ж авто в Україні.
Хто понесе відповідальність за порушення і яку? Розібратися з тонкощами нового закону нам допомогла юрист із податкового права Ольга Тищенко. Згідно з прийнятим законопроектом №8848, відповідальність несе людина, яка безпосередньо ввезла транспортний засіб на митну територію України або помістила його в митний режим транзиту і порушила митні правила.
Ці автомобілі не можна передавати в управління або розпорядження іншій людині, за винятком випадків, якщо в авто знаходиться людина, яка ввезла його у країну. Також ці автомобілі не можна використовувати у підприємницькій діяльності або для отримання доходів. За дані порушення передбачений штраф у розмірі 34 тисячі гривень.
Автомобіль, який знаходиться в Україні понад 30 днів, підлягає обов’язковій державній реєстрації. Штрафи за порушення термінів тимчасового або транзитного ввезення коливаються від 170 гривень (за 1 день прострочення) до 170 тисяч гривень (понад 30 днів).
Популярним у нашій країні є розбирання автомобілів на єврономерах. Їх, куплені в Польщі й Литві за копійки в поганому стані, ввозять у якості «донорів». Розбирають і продають комплектуючі за приємною ціною. Так ось таке задоволення тепер є порушенням і обійдеться в 170 тисяч гривень – це сума, що дорівнює ціні непоганого автомобіля.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.